bileet

25 1 0
                                    

TRIGGER WARNING⚠️ Tässä luvussa on pätkä seksuaalista ahdistelua eli jos se on sulle herkkä aihe niin en suosittele tän luvun jatkamista!

Love: L

•           ~          •           ~

Oli kulunut 2viikkoa siitä kun olin törmännyt Leviin. Olin hänelle vihainen ig viestien takia ja myös vieläkin häpesin itseäni hänen stalkkaamisesta. Samalla kun olin omissa ajatuksissa sain Olivelta viestin jossa luki "Tänään on yhet bileet tuola rannalla. Tuuks sä mun ja Jaydenin kaa sinne. Sielä on kans se meiän kaveri porukka ketkä oli sielä baarissa."

"No joo mikä ettei. Monelta mun pitää olla valmis ja monelta sulla loppuu työt?" Vastasin hänelle.

"Hei iha mahtavaa ne alkaa klo 19.00 ja mulla loppuu 17.00."

Toivottavasti Levi ei oo sielä. En just nyt taho nähä hänen komeita kasvoja. Ajattelin

Olin itsekkin saanut töitä yhden hotellin ravintolasta ja sielä oli sujunut hyvin. Pomokin on mukava vanhempi mies. Olin myös saanut tipeistä mukavasti rahaa jota en Suomessa yleensä saanut. Minulla oli tänään ollut aamu vuoro ja olin päässyt 13.00.

~         •         ~          •

Laitan kaijuttimesta lempi artistini Lana Del Reyn soimaan ja alan valitsemaan itselleni bikineitä ja vaatteita jotka laittaisin bileisiin. Hetken päästä päädyn eri sinisen sävyisiin kukka bikineihin, mustiin revittyihin farkku shortseihin sekä valkoiseen cover up nappi paitaan. Laitan hiukseni sotku nutturalle ja veden kestävää ripsaria ja huulipunaa.

Klo 17.14

"Moii oon kotona." Kuuluu Oliven huuto eteiseste ja vastaan hänelle "Mooi." Ja mene esittelemään tälle asuani.
"Aivan ihana oikeesti voisin joskus varastaa sun koko vaatekaapin ku sulla on aina niin ihania asuja!"
"Haha voit kyllä joskus tulla käymää mun vaatekaapilla jos tarttet jotaki" Sanon hänelle iloisesti.
"Kiitos kiitos kiitosss." Olive vastaa.

Jaydenkin tulk vihdoin ulos huoneestaan syömään. Viime viikolla rannalla oli taas yksi nainen hukkunut kovien aaltojen vuoksi ja Jayden oli maassa koska hän ei kerennyt tarpeeksi aikaisin naisen luokse. Jayden on siis rantavahti.

"Jayden mitä sä meinaat laittaa päälles?" Olive kysyy tuumaillen

"En tiiä varmaan valkosen topin ja ne mun tumman vihreet uima shortsin." Jayden vastaa

"Okei no se kelpaa koska jos olisit laittanu jotain hirveetä päälles bileisiin nii olisin pukenu sut väkisin johonki kelpo vaatteisii. Mutta sun onnekses nuo ei oo pahimmasta päästä." Olive sanoo nauraen

"Hei eihän mulla oo hirveitä asuja!"Jayden huutaa leikkimielisesti.

"Ai ei vai?" Olive pyöräyttää silmiään ja Jayden tekee saman ja hänkin nauraa pitkästä aikaa.

~         •          ~          •

Olimme kaikki saaneet itsemme valmiiksi ja  olimme lähdössä rannalle. Ulkona ei ollut enään niin lämmin kuin päivällä mutta sehän ei minua haitannut Suomen lämpötilojen takia.
Laitan asuni kanssa mustat converseni ja olen valmis lähtemään. Menemme Oliven mustalla kämäsellä toyotalla koska emme jaksa kävellä rantaan vaikka ei sinne ole kuin pari kilometriä.

"Odotatko innoissas näitä bileitä?"
Jayden utelee..

"Nooh olishan se ihan hauskaa tehä pari muutaki kaveria ku te kaks." Sanon leikillä.

"Hei me ollaan tosi hyvää seuraa!" Olive puolustaa.

"Joo en mä sitä väitä ettettekö te olis mut tiiättekö teki käytte töissä nii en haluu olla aina sillon yksin." Vastaan hänelle.

i'm trying but they are hot FINNISHTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon