Him

28 1 0
                                    

Heräsin liian myöhään seuraavana aamuna. Minun pitäisi luovuttaa huoneeni klo 12.00 ja kello oli 11.27. Aloin panikoida ja laittaa tavarat kaikkiin laukkuihin mihin vain mahtui. Meikkasin pikaisesti ja laitoin harmaat colleget ja mustan crop topin ja juoksin hissiin.

Ehdin juuri ja juuri ennen 12 viemään avain korttini ja nyt minun pitäisi saada taxi ja muttaa uuteen kimppa kämppääni. Olin innoissani koska kämppikseni olivat mukavia, mutta puhuivat paljon ja minä en ole niinkään kauhea höpötteliä niinkuin Olive ja Jayden, mutta enköhän lämpenisi siihenkin. Minua tosin vieläkin ärsytti se ruskea hiuksinen mies joka oli hyvin äkäinen ilman syytä.

Hetken kuluttua olinkin jo korkean kerrostalon vieressä laukkujeni kanssa ja kyytini kurvasi pihasta pois. Soitin Jaydenille ja Olivelle ryhmä puhelun että tulisi auttamaan minua laukkujen kanssa. Jayden oli virkeän oloinen puhelimessa mutta Olive mutisi vain jotain josta en saanut mitään selkoa. Tyttö oli juonut eilen varmaan minunkin puolesta.

"Moroo!" Jayden huikkaa minulle.

"Terve." Sanon takaisin.

"Hei." Olive sanoo Jaydenin takaa ja nyökkään hänelle virnuillen.

"Hei mitä sä hymyilet siinä?" Olive huutaa muka vihaisena.

"Sä vissiin joit munki puolesta sitte eilen." Sanon hänelle.

"Joo se joi kyllä. Jouduin taluttamaan sen taxiin jota etittiin ihan liian kauan koska tää (taputtaa Olivea päähän) oli aivan liian kännissä kävellä." Jayden nauraa ja Olive pyörittää vaan silmiään.

Tyrkkäsin Jaydenille matkalaukkuni koska yllätys yllätys, hän oli käynyt salilla minun ja Oliven puolesta. Annoin urheilu kassini jossa oli vaatteita ja sun muuta krääsää Olivelle koska hän vaikutti siltä että matkalaukku olisi liian painava hänelle. Itse vedin pienemmän matkalaukkuni hissiin joka oli jonkun takia painavempi mitä muistin.

"5 kerros" näytti hissi kun se pysähtyi ja tämä oli meidän kerros. Kämppämme oli aika perällä mutta siitä oli kivat maisemat merelle. Olin saanut avaimeni eilen mutta olin varmaan tunkenut ne johonkin laukkuun kiireessä, en yhtään ihmettele.
Jayden onneksi oli kuitenkin muistanut ottaa avaimet mukaan ja avasi meille oven.

"Naiset ensin." Hän kumartaa ja minä ja Olive nauretaan hänelle.

"Laittakaa vaan ne laukut mun huoneen lattialle mä puran ne sitte siitä." Sanon heille ja he tekevät työtä käskettyä.

Aloitan laukkujen purkamisen ja laitan JBL kuulokkeeni korville ja musiikit kovalle. Rakastan kuunnella musiikkia ihan sama mitä teen. Jos minulla ei ole musiikkia en saa mitään aikaan ja haluan tavarani paikoilleen. Minulla on 2vaatekkaappia ja vaate rekki ja muita hyllyjä pitkin huonetta. Sänkyni vieressä on ikkuna josta näkyy kaupunkia ja ihan vähän merta.

~         •         ~         •

"Huh ei siinä mennyt kuin 2 tuntia laittaa kaikki suunnilleen tavarat paikoilleen." Huokaan kun istun keittiön pöydän ääreen jossa Olive juo tyytyväisenä kahviaan.

"No hei Jaydenillä meni melkein päivä laittaa sen tavarat paikoilleen. En tiedä ees mikä siinä kesti." Olive nauraa ja Jayden huutaa sohvalta "Mulla oli monta taulua ja krääsää mille en löytäny paikkaa."

"Höpö höpö ei sulla ollu mitään sen kummempaa ku Alyssallakaa." Olive huutaa takaisin.

Nauraa räkätän vain vieressä ja pian nuo riitelevät kaverukset ryhtyy mukaan.

"Lähen käymään kaupassa. Haluun ruokaa ja star bucksia lähteekö kumpikaa mukaan."
Kysyn heiltä.

i'm trying but they are hot FINNISHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu