Hayatta kaderimizi değiştirecek dönüm noktaları vardır işte benim kalbime giden hikayenin dönüm noktası da tam Kıbrısa okumaya gideceğimi burs kazandığımı öğrendiğim gün oldu.Beni ne gibi süprizler bekliyor hiç bilmiyordum.Daha önce sadece ismen duyduğum ve hakkında tek bir bilgimin bile olmadığı adada beni neler bekliyor çok merak ediyorum.Okula kaydımı yaptırdık ve bir hafta sonra elimde koca valiz ve laptop çantamla yepyeni bir maceraya atılıyoruz.Zaman nasıl geçecek hiç bilmiyorum ve kalbimin anahtarını emanet edeceğimden emin olduğum ülkeye gitmek için can atıyorum aslında biraz da korkuyorum.
Beklenen an geldi sonunda macerama doğru uçuyordum.O kadar heyecanlıyım ki yerimde duramıyorum.Odamı mahallemi ve tabiki üniversitemi çok merak ediyordum.Uçağımı beklerken etrafı incelemeye başladım.Gerçektende herkes üniversiteliydi ve elleri eşya doluydu beklerken birçok kişi ile tanıştım ve böylece uçak vaktim çabucak geldi.Bir saat o kadar hızlı geçmiş ki pilotun "Adaya iniş yapmak üzereyiz sayın yolcularımız kemerleriniz bağlı kalınız" anansu duyar duymaz kalbimde küt küt atmaya başladı.Uçaktan indiğimde beni üniversitede oryantasyon görevlileri karşıladı ve okula bir minibüsle indirdiler.Yanlız tek sorun elimdeki koca çantalar ile okuldan biraz uzak olan yurduma nasıl gidecektim ? Sanırım yardıma ihtiyacım olacaktı.Adada herkes çok yardımsevermiş.Otobüsten iner inmez eşyalarımı taşımama yardımcı oldu bir yakışıklı beyfendi.Yurda girişimi yaptım ve heyecanla odamı görmeyi bekliyordum.Ve tabiki komşularımla ama en çokta oda arkadaşımla tanışmaya can atıyorum.Bekle beni deniz görmeyen kurak Lefkoşa akdeniz güzeli Kamuran geliyor.307 numaralı odama giriş yaptım o kadar güzeldiki sadece birkaç eksik vardı onuda çarşıya çıkıp tamamlayabilirim.Yarın oda arkadaşım geliyor ve iki gün sonra ilk derse giriyoruz.Biran önce pazartesi olsun diye bekliyorum bakalım zaman beni nereye sürükleyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Bir Kalbin Aşkı
RomansaYanlızlığın içinde büyüyen bir aşk ve geride kalan koskocaman kırık bir kalp.