1

8 0 0
                                    

*Субота 12:44*

Задзвонив телефон

Я- чорт кому у вахідний не спиться?!

Підняла трубку

*Телефона розмова*

Я- ало
Міллі- привіт
Я- привіт Міллі поясни навіщо дзвонити з самого ранку?
Міллі- який ранок? Обіт скоро!
Я- для мене це ще ранок забили кароче, так що ти хотіла?
Міллі- підеш на вечірку сьогодні?
Я- а де буде вечірка?
Міллі- у моєї хорошої подруги дома, там усі будуть.
Я- по-перше я не всі, по-друге я її навіть не знаю!
Міллі- та ну тебе сьогодні ж Хеллоуїн!
Я- і що?
Міллі- ну будь ласка
Я- гаразд
Міллі- урааааа
Я- боже не кричи так в мікрофон а то я оглохну!
Міллі- а і ще ми сьогодні будемо прикрашати дім Седі, якраз познайомитеся.
Я- я вже розумію твої наміки, гаразд прийду ти всеодно не відстанеш.
Міллі- урааааа
Я- Міллі!
Міллі- вибач вибач. Зустрічаємося о 14:00 адрес зараз скину. І ще одягайся зразу як на вечірку твоя роль вампір.
Я- окей папа
Міллі- па

* Закінчення телефонної розмови *

Я поснідала, зробила усі ванні процедури і пішла одягатися.

Я поснідала, зробила усі ванні процедури і пішла одягатися

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Макіяж

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Макіяж

Плаття

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Плаття

Зачіска

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Зачіска

Підійшовши до дзеркала у повний ріст я почала розглядувати себе.

Я- яка сексуальна вампірша. Так таксі вже чекає.

 Так таксі вже чекає

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Взуття

Я- а що я буду мучитися в каблуках? Правильне ні кеди краще!

Я їхала десь хвилин 40, а потім доїхала до якогось особняка біля озера. Біля ворот мене вже зустрічала подруга і якась рижа дівчина. Я вийшла з таксі і підійшла до дівчат

Я- привіт Міллі і я так розумію Седі?
?- так, а ти напевне Майя?
Я- ага, це я. Приємно познайомитись
Седі- взаємно
Я- ти дуже крута я бачила тебе у різних фільмах, серіалах.
Седі- наприклад?
Я- "Дивні справи", "Вулиця страху" і ще пам'ятаю "Елай". Я прямо фанатка
Седі- приємно чути)
Я- я так розумію в тебе образ тої дівчини з "Вулиці страху"
Седі- так
Я- а в тебе Міллі, Оді з "Дивні справи"
Міллі- я думала що ви про мене забули, але так.
Я- може підемо прикрашати?
Седі- так, правда ми почали раніше і там ще не багато прикрашати.
Я- ну і прекрасно)

*19:04*

Всі потроху почали приходити було багато народу але я більшість знала. Ми всі підвипили і почали розказувати страшні історії. Мені це трішки надоїло і я вирішила подихати свіжим повітрям. Біля особняка було озеро його прямо видно було. Я пішла туди і почала роздивлятися цю красоту як заді мене хруснуло гілля.

Я- що?!

Я різко обернулася і на долю секунди побачила селует який швидко сховався за дерево. Мене ніби током вдарило і я швидко побіжала до дому тут я почула що за мною хтось біжить не далеко я вирішила обернутися і побачила що селует майже догнав мене, оп швидко мене схватили чиїсь руки вони почали мене тягнути в сторону лісу

Седі- МАЙЯ
Міллі- МАЙЯ
Фін- ЯКЩО НЕ ВИЙДЕШ МИ ВИКЛИЧЕМО ПОЛІЦІЮ!

Друзі почали кликати мене і в той же момент руки відпустили мене і силует побіг до лісу а я заплакана до будинку.

Міллі- о боже що з тобою?

Заплакана я навіть слова не могла вимовити

Я- хтось хтось тягнув мене до лі лі лісу. Він він схопив мене

Деякі хлопці і Седі моментально побіжали в сторону лісу. А Міллі завела мене в дім і визвала поліцію. Далі пам'ятаю уривками. Я сиджу п'ю ромашковий чай, поліція розпитує мене і усіх інших, Фін розказує що вони найшли ніж у лісі, лікарі оглядають мене.
Я була в сильному шоці тому пам'ятаю так погано.

I can't breathe without you❤️Where stories live. Discover now