5

2 0 0
                                    

Ми стояли так десь 4-5 хв. Я не тактильна але я не знаю чому мені було добре коли я обнімала її, мені стало легко, я забула про все окрім неї. Вона теж приймала мене сильно неначе відчувала те саме. Але потім ми обоє почули голос.

?- я звісно не хочу вас відволікати але здається щось горить!

Ми відійшли один від одної. І справді яйця горіли.

Седі- чорт моя яєшня!
Бін- відкрийте вікна а то запах на весь дім!

Я швидко підійшла до вікна і відкрила його. А бін за той час підійшов до холодильника взяв щось і піднявся на верх на останок сказавши.

Бін- все не буду вам мішати!
Седі- йди вже! Чорт!

Дівчина опеклася об скаворітку.

Я- о боже! Дай подивлюся!
Седі- та там нічого такого.
Я- гаразд тоді скажи де тут стоїть аптечка!
Седі- та мені не...

Не встигла вона договорити як я сказала

Я- треба! Давай говори а то я зараз швидку викличу!
Седі- видно що ти можеш. Гаразд ось там зразу замітиш у білій коробці.

Дівчина показала пільцем на якусь тумбочку. Я посадила її на крісло і побігла за аптечкою, дістала аптечку і побігла до Седі.

Я- так давай палець.

Я почала обробляти її палець а вона просто дивилася на мене увесь час. І ось я обробила опік і наклеїла пластир.

Я- готово)
Седі- хах дякую.
Я- нема за що. А і ще посиди а я поки що зроблю сніданок.
Седі- ну я ж не без рука давай сама зроблю.
Я- ні ні ні, і за мене у тебе не вийшов сніданок так що все.

Я посадила дівчину назад на крісло і почала готувпти для нас. Через 13 хв я закінчила. Увесь цей час дівчина дивилася на мене. Під кінець коли я вже подавала їсти я спитала.


I can't breathe without you❤️Where stories live. Discover now