2

5 1 0
                                    

*Неділя 10:35*

Я встала переодягнулася ( учора взяла зручні речі на всякий випадок )

Я встала переодягнулася ( учора взяла зручні речі на всякий випадок )

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

і пішла на кухню а там зустріла Седі

Седі- як спалося?
Я- погано.
Седі- розумію, будеш каву?
Я- я би не відмовилася)

Дівчина зробила каву і дала її мені

Я- слухай а де всі?
Седі- окрім нас нікого всі учора поїхали
Я- зрозуміло, а мене чого не відвезли?
Седі- ти вже спала а тобі потрібна була енергія тому ми вирішили тебе тут лишити.
Я- ясно а чого я без макіяжу?
Седі- ти сама учора вмилася і переодягнулася
Я- я так налякалась що навіть забула.

Я почала згадувати вчорашні події і розплакалася. А Седі підійшла до мене витерла з лиця сльози і обняла.

Седі- хочеш покажу дещо дуже красиве.
Я- давай
Седі- ідемо

Дівчина потягнула мене за руку ми взялися і мене повела Седі

Седі- учора було дуже темно так що ти не могла повністю розглядати цю красоту.

Ми сіли на траву один біля одної

Я- яка це все-таки краса Седі- неможливо не згоджуватися

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я- яка це все-таки краса
Седі- неможливо не згоджуватися

Ми досить довго там сиділи, розговорилися. Нам було дуже весело та тут почав підкрапувати дощ, ми побігли до будинку але не встигли всі вже були мокрі і вирішили прогулятися під зливою.
Ми побігли, пострибали, багато сміялися було дуже весело. Пізніше ми пішли в будинок ми сходили в душ ( в Седі в дома 2 ванних кімнат ) переодягнулася ( Седі дала свої речі ).

 Пізніше ми пішли в будинок ми сходили в душ ( в Седі в дома 2 ванних кімнат ) переодягнулася ( Седі дала свої речі )

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

І ось Седі заварила нам чай ми сіли біля вікна і дивилися на дощ.

Седі- тобі не холодно?
Я- ні
Седі- давай обніму тепліше буде.

Я підсунулась до дівчини і вона мене обняла. А потім трішки відскнулась і подивилася на мене. Я це замітила і теж почала дивитися на неї. Перше вона дивилася мені в очі а потім на мої губи. І ось ми тянимся один до одної між нашими губами пару міліметрів, але тут хтось почав дзвонити в двері.

Седі- сиди тут я відкрию

I can't breathe without you❤️Where stories live. Discover now