Zwykły dotyk dłoni zrodził przed snem wiele scenariuszy, zasnęłam szybko.
Chciałam, żeby jakiś sen był z nią w roli, miałam ją zobaczyć dopiero za tydzień.
Niestety nie było snu w roli głównej z moją panią doktor....
Nie lubię się spóźniać, ale czasem mi się zdarzy, tym razem też tak było.
Podjechałam spóźniona pod uczelnię i wyskoczyłam z samochodu. Musiałam zjeść coś w przerwie pomiędzy zajęciami, nie znoszę czuć uczucia głodu.Zabierając telefon z siedzenia i kierując wzrok ku wejściu, ujrzałam ją, nasze spojrzenia spotkały się.
Też była chwilę po czasie, nie byłam sama.
Zostawiłam w szatni płaszcz, wzięłam numerek i udałam się pod salę w której miały być zajęcia, mój rocznik już czekał.
Zaraz doszła Laura i otworzyła nam drzwi do sali.
Laura - jedyne imię wykładowcy, które zapamiętałam.Wykład, ćwiczenia, zadania.
Oddaliśmy swoje zeszyty z zadaniami do sprawdzenia w celu zaliczenia ćwiczenia.Pod koniec zajęć oddała nam je.
Wszyscy zdążyli już wyjść z sali, były to nasze ostatnie już zajęcia.
Był wieczór, prawie nikogo nie było.W sali byłam ja i Pani Doktor.
Chowając niewinny zeszycik do torby otworzył się, kartki się od siebie odsunęły i uwolniły karteczkę, która była od niej....
CZYTASZ
Nowa Znajomość
RomanceNowa znajomość pomiędzy studentką i uczącą, która przeradza się w intrygującą znajomość.