Flash Back/ 1832
”Emre'nin Babası'nın ağzından“
Bir sinirle masaya vurdum, olamazdı elimizden kaçmış olamazdı! Aylardır peşinde dolaştığım kızı iki üç saniyede kaybetmiş, elimden kaçırmıştım Bu olamazdı Böyle olmamalıydı.. Bir hışımla odadan çıktım heryeri her tarafı dağıtmak istiyordum ama sinir imkanlarım buna izin vermiyordu son çare kaldı artık bunada izin veremem..
Flash Back/ Günümüz
Holdingde neredeyse bayağı zarar'a uğramıştık hepsi bana babam'dan kalan son mirastı, biliyorum artık 23 yaşındayım bir Aile kurmam gerekiyor ama ben beni anlamayan kimseyi istemiyorum, gerçi kimse anlamıyorda orası farklı Babam Şehrin en büyük mafyalarından biriydi imâlat olarak hep babamdan alırlardı mal'ı o yüzden mesleği bana kaldı şu zamana kadar hiç bir adam öldürmedim, kendi kendime düşünürken odamın kapısı açıldı hemen üstümdeki gömleği düzelttim saçlarım dağılmıştı, düzeltip kapının ardındaki kişiye baktım, Bu Ceren'di Evet Ceren asistanım fakat bana çok sırnaşması yüzünden sevmiyorum, Yıllar önce çok sevdiğim bir Kadın vardı aylardır onun peşinden koşmuştum, Sonunda benim olmuştu, onuda iki üç saniye sonra kaybetmiştim ben babamın mesleğini, O kadını sevmeye başladığım günden beridir yapıyordum, Şu mesleğin adını ansam onunla ilk tanıştığım gün geliyor aklıma.. ve o cüzdanı hâlâ kullanıyorum Annemden sonra ilk defa o dokunmuştu cüzdanıma..
Flash Back/ 2021
Koşar adımlarla yolda gidiyordum tam o adamı yakalayacaktım ki arkadan bir kadın seslenmiş ve duraksamama neden olmuştu, bu nedenlede adamı kaybetmiştim gözden kaybolmuştu, Kardeşimi Benden alan adamı o kadın yüzünden kaybetmiştim!
Yn: Pardon, Bakarmısınız?
Emre: Ne var!? Çabuk söyle
Yn: Özür dilerim cüzdanınız-
Emre: Sağol
Yn: Asıl siz sağ olun , iyi günler
Emre: bu arada emre ben
Yn: Yn bende, Yn Karaarslan
Emre: bende Emre Karaaslan, Soy adın çok tanıdık,
Yn: Babamdan olabilir
Emre: hmm, sorun yok gayet alışığım. Normal.
Yn: Anladım, sizinle tanışmak güzel hoşçakalın.
Emre: siz'de
Kim bile bilir aylar sonra kızı takıntı haline getirip, kaçırmayı planlamak...
Flash Back/ Günümüz
Ceren: Emre Bey, iş ilanları için gelenlerin dosyalarını hazırladım bir Kaç tane bakmak istermisiniz?
Emre: masama koy, Sonrada çık
Ceren: Tamam efendim
-Dosyaları Masaya koyup odadan çıkar-
Emre'den: Dosyaları Karıştırırken bi dosya dikatimi çekti, bu Yn! Ve benim holdingimde. Yn Karaarslan! Evet bu o bir kaç yıl önce sevdiğim kadın.., Onu bir An önce görmek istiyorum Dosyasına biraz göz kestirdim, Evet onu ikinci asistanım olarak yanıma alacaktım..
***********************************
-Bu Kadın'sınız-
"Adınız; Yn Karaarslan, Yaşınız 21"
( Siz daha güzelsiniz, Çaktırmayın )Yn'den: Yarın işe başlayacaktım, kıyafetlerimi hazırlayıp yattım, Patronun Adı tanıdık geldi sanki böyle bir adı Yıllar yıllar önce daha hatırlıyor Beynimin içinde yankılanıyordu sen bunu yıllar önce de duydun diye, neyse alarm'ımı 06:00 ayarladım ve yattım..
***********************************
05'00Emre'den: yatakta bir sağa dön, bir sola dön derken uyku tutmamış, uyumamıştım dünki uyku harici biraz koyu bastırmıştı oda bi iki üç esneme ile geçmişti, kalkıp üstümü giyinmiştim mutfağa indim mutfaktan Annem seslendi;
Didem: Emre oğlum? Hayırdır Erkencisin , Nereye gidiyorsun Bi kahvaltı yapsaydın
Emre: Yok anne ya, Aç değilim, uykuda tutmadı biraz holding'te vakit geçiririm, Kafa dağıtırım işler ağır bastı onun yüküdür akşama bişeyim kalmaz..Çıktım ben
-Tak gidicekken Annesinin Anlından Öper, Gider-
Didem: EMRE DİKKAT ET OĞLUM! Ahhhhh ah kime diyorum ki ben
-Holding'te-
"Karaaslan Holding"-Yn'nin Evinde-
Yn: Allahım Donuyorum, kombi kaçta yanıyor! Ben hâlâ donuyorum, Üstüme dün gece yatmadan önce hazırladığım kumaş pantolonumu, gömleğimi birde ceketimi geçirip, üstüme kabanımı alıp arabama gittim, Çalıştırıp Holdinge doğru yol aldım, Holdingin girisinde korumalar vardı geldigimi gorunce geri cekildiler, galiba işe alınmıştım bu süper bişeydi, içeri geçtim herkes toplanmıştı konuşuyorlardı bende dinledim sonra Dün tanıştığımız, seviyomuş gibi yapıp aslında sevmediğim kişi gelmişti..Ceren!..
Ceren: Ynn!! Hoşgeldin bebegiimmm
Yn: Hoşbuldum,
Ceren: ee birazdan burda basın toplantısı olucak patronu bekliyoruz.
Yn: Patronunuz kim?
Ceren: Çok yakışıklı yaa,
Yn: Yakışıklılığını sormadım o sana kalsın, Ben kim diyorum ?
Ceren: Em-
Rüzgar: Hadi hanımlar patron toplantı odasında, sizi bekliyoruz, orda yapicakmisiz toplantiyi burda değil
Ceren: Tamam rüzgar, geliyoruz
Yn: Gidelim bakalım
-Toplantı Odasına Girerler-
Emre: Biliyorsunuz ki, Buranın kuralları var. Herkes kurala göre yaşayacak.. Itiraz istemiyorum öyle sizi fazlada darlamayacağım, Biliyorsunuz ki yeni gelenlerde olmak üzere geçen gün başka bir şirket ile anlaşma yapmıştık ve en çok imalatı ordan alıcaktık ama adamlar bize bişey sormadan malı alacağımız adamlarla konuşmuşlar, O yüzden satış fiyatını Yarıya indirmemiz gerek Anlaşıldı mı?
Herkes: Evet!
Emre: Toplantı bitmiştir, Herkes işinin Başına
Ceren: Yn bekle biraz sana ne işin olduğunu söylediler mi?
Yn: Hayır?
Ceren: Yanımda patronun ikinci asistanlığını yapıcaksın
Yn: Tamam
***********************************
Ceren: Ee yn şunları imza atması için patronun odasına götür, patrona ver
Yn: Tamam
-Patronun Odasına Gider-
Yn: Patronum Bakarmısınız? Pat-
Yn'den: Patron odasında yoktu lanet olsun boş boşuna gelmişim, tam gidicektim arkadan gelen nefes hissi boynumu gıdıklamıştı, Arkamı döndüğümde bu oydu, Emreydi..
Yn: Emre?
Emre: Yn?
Yn: al evrakları gidiyorum ben
Emre: yn dinle , aptallık ettim
Yn: eski eskide kaldı emre artık beni ilgilendirmiyor
-Emre Bir Anda Yn'yi Duvar İle Arasına alır-
Emre: Dinle beni!
Yn: Dinlemeyeceğim, Çekil önümden
Emre: Dinlemezsen zorla dinlettiririm
Yn: Dinletsene, herşeyi zorla yaptırmaya bayılıyorsun!
Emre: Öyle mi?
Yn: Öyle!
-Emre Bir Anda Yn'nin Dudağına Yapışır-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia| Mentor
Fanfic-Emre Karaaslan feat Y/n Karaarslan- 0535: Sen Sevdiğin Birini Kaybetmeyi Göze Alır mısın? E: Peki Sen Severmisin, Kadın'ım Dediğin İnsanı Ararken Ardındakileri Kaybetmeyi? 0535: Benim Bi Ailem Yok E: Benim Bi Hayatım Yok ***