4.bolum

490 37 1
                                    

Eşimle eve girdiğimizde eşim bana bakıp gülmeye başladı. Hahhahah. Bende sinirlenip ne gülüyorsun zaten kayboldum sarzim da bitmişti ne yapacağımı bilemedim. Oda bana sarılıp oy benim aşkım kayıp mi olmuş diyerek sırıtma ya devam etti . Bende ağır duruşumu bozup gülmeye başladım. Evet kayboldum ne yapim buralara henüz bilmiyorum.ogrenirsin canim yeni geldin sonuçta yavaş yavaş alisirsin inş dedi.

Eşimin hep bana destek çıkması hoşuma giderdi. Eşimle severek evlendik . Onu gerçekten çok seviyorum . Allah herkese aşık olup evlenmeyi nasip etsin inş. Cunku aşık olmadan evlenince insanın içinde hep ukte kalıyor aşkı yaşamadığı için ve evlendiği kişiyle anlaşamıyor .
Bu yüzden size tavsiyem aşık olup evlenin .

Ertesi gün eşim yine çalışmaya gitmişti evi toplayıp kaynanama gitmek için yola çıktım . Hava çok güzeldi haziran ayındaydik. Kaynanam dün aramıştı kadınlarla bahçede toplanıp bişeyler hazırlayıp getircektik. Kaynanam bizde yarın senin meşur kisiri ndan yaparız . Erken gel kızım dedi tm dedim kaynanama gittim kaynanam sebze yıkıyor du ona yardım ettim beraber kısır yaptik.

Kisiri hazırladık namaz kılıp aşağı bahçeye indik . Kadınlar borek makarna salatası çay baya şey hazırlamışlardi . Selam verip soframızi açıp oturduk . Beraber sohbet edip yemegimizi yedik. Çok güzeldi böyle beraber zaman geçirmek.

Ama benim içimde hep bi ukte vardı ailem turkiyede ve ben burda bi tarafım hep eksik dilini bilmediğim bi ulkede .
Annemi çok özlemiştim . Hep annemle sohbet eder bahçeye inip çayımızı yapar içerdik. Çok özledim onları .


YURTDIŞINDA TESETTÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin