7.bolum

315 34 4
                                    

Almanca kursundan çıktım . Otobüs durağına doğru yürümeye başladım .
Otobüs durağı benim kursa 5 dkk uzaklıktaydi . Biraz yürüdükten sonra otobüs durağına vardım.
Otobüsün gelmesine daha 10 dkk vardı . Bi köşeye oturup otobüs beklemeye başladım . Sıkılıp telefonu çıkarıp haberleri okumaya başladım

Yok ali ahmet i öldürmüş . Yok kadın kocasını aldatmış . Yok adam karısını aldatmış çok sıkıcıydı . Demeye başladım ki gözüme başka bi haber çarptı. İnanamadım habere ya böyle bişey olamaz .

Fransada 6 aylık hamile kadını dövmüşler. Neden başında türban var diye . Saçmalığa bak. Size olayı şöyle anlatım. Kadın çocuğunu okula bırakmış ordan tam ece gidecekmiş .önce sözlü saldırıya uğramış sonra başörtüsünü çıkarıp yolun ortasında saçını çekip dövmüşler .bide kadın 6 aylık hamileymiş. Allah tanda korkmuyor bunlar ya . Kadında şoka girmiş . Kocasını aramis ve onu dovduleklerini söylemiş . Kocası da hemen gelip onu almış hastaneye goturmus . Kadında şikayetçi olmuş onlardan .

Böyle insanları idam edecen aslında ama neyse . Allah böyle insanları ıslah etsin . Haberi okuduktan sonra çok sinirlendim . Eve gittim eşimde gelince ona olayı anlattım. Oda şok oldu. Dedim valla ben olsaydim gelip beni dövcekler. Ben onlara ne yapardım .Biri gelip benim basortu me dokunacak ben onlar daha dokunmadan döverim. Eşimde bana hak verdi . Haklisin canim allah ıslah etsin dedi .

YURTDIŞINDA TESETTÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin