Isabella
Het is kerstochtend en Gavi en ik hebben eerst een kerst ontbijt.
Na het ontbijt geeft Gavi eerst cadeautjes aan mij en daar ik aan hem.
'Waar is mn derde?' Vraagt die weer verbaast.
'Kom maar mee..' zeg ik en ik loop naar zolder.
Hij loopt achter me aan.'Oh my god' zegt die lief. En daar staat dan een lief klein schattig hondje.
Gavi geeft me een kus en loopt naar het hondje.
'Dankjewel Ies, hoe heet hij? Of zij?' Vraag die.
'Nou je mag de naam verzinnen en het is een meisje. Ook blijft t hondje klein' zeg ik tegen m. Hij knikt.
'Je hebt nog heel lang om de naam te bedenken het hoeft niet nu' zeg ik en ik zie gelijk dat die wat minder stress heeft.
'Maar hoe gaan we dat doen vandaag?? Want ik heb een wedstrijd...' zegt Gavi.
'Ja ik heb dus nog een verrassing!' Zeg ik blij en hij trekt zn wenkbrauwen op.
'Het hondje mag mee! Maar wel op een paar voorwaardes...' zeg ik tegen hem.
'En dat zijn?' Vraagt die.
'Poep en plas ruimen we zelf op tenzij iemand het voorstelt. De hond blijft bij mij in de duck-out. En de hond moet elke keer op een dekentje liggen of zitten.' Vertel ik hem en hij knikt.Nadat Gavi het hondje heeft ontmoet ga ik snel douchen. Gavi gaat na mij douchen en we doen onze trainingspakken aan en gaan een kerstfilm kijken.
'Heb je al een naam voor der?' Vraag ik aan hem wanneer het hondje op de bank probeert te springen. Maar ze is te klein dus Gavi teelt der op de bank.
'Ja..' zegt die.
'Omg vertel' zeg ik blij.
'Nala!' Zegt die
'Die naam is zo mooi'Ik zie dat Gavi iets op zn Insat heeft geplaatst
'Gavi hoelaat gaan we?' Vraag ik aan hem.
'Uhmm over een halfuurtje' antwoord die. Ik knik en ga inpakken.
Ik pak deze tas;En ik doe er een dekentje in, doekjes, speciale dekentjes waar ze op mag plassen, hondenkoekjes en een knuffeltje voor Nala en natuurlijk de hondenriem.
Voor mezelf pak ik een oplader in en wat lekkers.
Dit heb ik aan:
JE LEEST
Everybody needs a gavi⭐️⭐️ Pablo Gavi
RomanceIn dit verhaal ontmoeten Pablo Gavi en Isabella elkaar, ze wisten totaal niet van elkaar wie ze waren en maakten bij beide geen goeie indruk maar kan alles veranderen door 1 afspraakje?... In dit boek komt voor: -drama - smut - wedstrijden - veel...