Gavi
TIJDENS DE WEDSTRIJD
de westrijd is net begonnen. En ik ben erg zenuwachtig, het is mn eerste wk wedstrijd dus ik hoop dat het gaat lukken en dat we winnen.
Ik krijg de bal maar wordt getackeld. Ik sta boos op maar Pedri trekt me al weer weg.
Nog geen paar minuten later wordt er door wen assist van mij gescoord door Morata! Ik ren naar Morata toe en spring op m. We juichen keihard maar gaan al weer snel op onze posities staan.
RUST
Ik loop naar Isa toe nu het rust is.
'Schat wat doe je het goed!' Zegt ze.
'Dankje dankje' zeg ik tegen der en zoen der en geef der expres een knuffel omdat ik weet dat ze haat omdat ik helemaal bezweet ben.
'GAVI' schreeuwt ze en ik knuffel der nog steviger.
'Gatverdamme' zget ze boos. Ik kijk der aan en lach.
'Wat lach je?! Nu moet ik ALWEER en de nadruk op ALWEER douchen vanavond' zegt ze nep boos. Ik geef der een kus en zeg,
'Oepsie, ik wil wel met je mee douchen' zeg ik met een grijns en ze lacht.
Ik kijk naar der buik die inmiddels al wel wat groter is geworden. We hebben laatst te horen gekregen dat we na het wk krijgen te weten of het een jongen of een meisje wordt! Zo spannend.NA DE RUST
Ik sta weer in het veld en we zijn alweer een tijdje bezig. Pedri paast de bal naar me en ik doe een paar schijnbewegingen. Ik laat de spelers van de tegenpartij in de war brengen en ren op het doel af. En...
GOALLLLLLLL
Ik ren naar de tribune en het team komt op me af rennen.
'JE EERSTE WK GOAL MAATJE' schreuwt Pedri. Het besef komt nu pas bij me binnen. Ik heb mn eerste wk goal gemaakt!!Het is nu iets later en we staan 7-0 voor! Mijn avond kan niet beter!
EINDE WEDSTRIJD
Ik ren naar Isa toe. En knuffel der.
'Je allereerste wk goal schat! Ik ben zo niet mormaal trots op je!' Zegt ze tegen me.
'Ik hou zoveel van jou' zeg ij tegen der en zoen der. Al snel wordt ik weggetrokken bij Isa omdat ik een interview moet doen.Het interview:
Interviewer: hoi gavi! Goedenavond.
Gavi: hoii
Interviewer: gefeliciteerd met de overwinning! En met je eerste wk goal!
Gavi: dankjewel!
Interviewer: wij hebben heel gaaf nieuws voor jou! Je hebt namelijk vandaag 2x geschiedenis geschreven!
Gavi: oh ja?
Interviewer: ja zeker! Je bent namelijk de jongste deelnemer ooit sinds het wk bestaat en je bent de jongste deelnemer ooit die een goal heeft gescoort op het wk!
Gavi: wouw! Dat betekent echt erg veel voor me. Ik wil ook daarom een paar mensen bedanken zoals mijn familie en pedri en Isabella, zonder jullie had ik dit niet gekund!Einde intervieuw
Gatver ik haat interviews! Ik weet nooit wat ik moet zeggen en het is zo ongemakkelijk. Het boeide me ook echt niet wat ze zeiden. Hahahha.
JE LEEST
Everybody needs a gavi⭐️⭐️ Pablo Gavi
RomanceIn dit verhaal ontmoeten Pablo Gavi en Isabella elkaar, ze wisten totaal niet van elkaar wie ze waren en maakten bij beide geen goeie indruk maar kan alles veranderen door 1 afspraakje?... In dit boek komt voor: -drama - smut - wedstrijden - veel...