49

1.1K 4 0
                                    

Isabella

Ik wordt wakker en zie dat ik er over een halfuur moet zijn. Ik raak in paniek.
'MIKKY' roep ik.
'Ja?' Zegt ze.
'Waarom heb je me niet wakker gemakt?!'
'Omdat je de slaap nodig hebt, maar het is om de hoek dus no stress!' Zegt ze geruststellend. Ik knik even naar der en kleed me om.

Eenmaal daar aangekomen zijn er nog 4 andere meiden. Ik wordt snel klaargemaakt.
Als we bezig zijn moeten we allemaal een paar keer poseren en heen en weer lopen.

Als we klaar zijn krijgen we te horen dat we een uurtje moeten wachten en we t dan te horen krijgen.

Een uurtje later worden we allemaal bij elkaar geroepen. We gaan op een rijtje staan.
'Hallo dames, jullie zijn allemaal zo ontzettend mooi! Maar even terug waarvoor we hier zijn, we hebben de beslissing genomen! Onthou dat jullie allemaal stuk voor stuk prachtig zijn en je in de toekomst vast een keer Victoria secret angel kan worden! Maar de Victoria secret angel van dit jaar is... ISABELLA FLORES!' Zegt die blij.
'Omg omg omg' zeg ik.
'Dankjewel' zeg ik en schud ze een hand en ren daarna naar Mikky toe en ze knuffelt me.
'OMG MIK'
'JA ISA OMG'
En zo knuffelen we nog even.
'Isa kun je nog even komen?' Vraagt iemand dan.
'Uhm jahoor!' Zeg ik. Het was iemand die heeft mee geholpen met de beoordeling.

'Gefeliciteerd!' Zeggen ze als eerste.
'Dankjewel!' Zeg ik met een lach.
'Oke even een paar punten, je mag het pas over 2 weken vertellen! En op insta plaatsen. Je mag het wel aan je vriendje vertellen en een paar vrienden maar nog niet aan de rest van de wereld.' Zeggen ze en ik knik.
'Dan tenslotte, je hebt geluk! De modeshow is in Spanje!' Zeggen ze nog als laatste.
'Yesss' zeg ik blij.
'Tot over 5 weken Isa!' Zeggen ze en ik knik en loop weg.

Mikky en ik gaan gelijk naar het hotel om onze koffers in te pakken en nog geen uur later zijn we weer in het vliegtuig.

NA DE VLUCHT!

Pablo gavi

Frenkie,Pedri en ik hadden besloten om de meiden op te halen. Ik heb nog steeds niet van Isa gehoord of ze nou Victoria secret angel is geworden...
Naja ik krijg t zo te horen hopelijk.
We halen ze als verrassing op dus ze weten van niets. Ze komen als het goed is over 5 minuten.

Ik zie der vanaf de verte al lopen. Pas een minuut later als ze dichterbij komt ziet ze me pas. Ze rent naar me toe en springt zowat op me. Ik pak der vast en knuffel der.
'OMG IK HEB JE ZO GEMIST' zegt ze en ze zoent me.
'Ik jou ook schat, maar ben je nou angel?' Vraag ik nieuwsgierig.
'Uhmm...' zegt ze twijfelachtig, ohnee toch?! Dacht ik.
'JA' zegt ze vrolijk.
'omg' zeg ik en zoen der weer.

Als we thuis aangekomen zijn gaat ze ook gelijk met Nala knuffelen.
'Mag ik nog een knuffel?' Vraag ik.
'Altijd' zegt ze terwijl ze lacht. En we knuffelen voor een tijdje.

We doen vooral niks de rest van de dag omdat ik erg moe ben.

We gaan ook vroeg slapen

VOLGENDE OCHTEND

Pablo Gavi

Ik wordt wakker en kijk naar me. Isa slaapt nog...
Mannn wat heb ik het naast Isa wakker worden toch gemist. Ik krijg ook een grote glimlach als ik der zo lief zie slapen. Ze ligt helemaal tegen me aan gekropen,
'Wat zit je dom te lachen?' Vraagt Isa ineens. Ik schrik me dood.
'AAA, jij sliep toch?!' Vraag ik geschrokken.
'Sliep ja maar ik werdt wakker omdat je zoveel bewoog' zegt ze.
'Sorryyy' zeg ik schuldig.
'Maar nu je toch wakker bent' zeg ik er achteraan en ga boven der hangen. Ik zoen der.

Everybody needs a gavi⭐️⭐️ Pablo GaviWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu