Isabella
Het is nu al een kleine week klaar met Gavi. Ik slaap buiten en vaak op het strand. Ik voel me vies. Ook drink ik nu veel, hoe slecht het ook voor me is.
Als ik op straat loop wordt ik door veel meiden ook elke keer uitgescholden. Een paar hebben me geslagen maar niemand om me heen deed iets.Ik loop nu over straat en ik kom Gavi tegen. Ik heb een fles drank in me hand en neem er een slok uit. Hij kijkt me lang aan.
'Wat kijk je' zeg ik bot.
'Oh sorry hoor dat ik kijk naar hoe slecht jij je verzorgt' zegt die terug en ik loop naar hem toe. Ik val bijna om zo dronken ben ik.
'Gavi toch' zeg ik lachend en loop weg.Het is avond en ik kom een paar junkies tegen en ze geven me drugs. Ik vindt het niet erg op dit moment. Ben zo wanhopig dat het me allemaal niet meer boeit.
Net wanneer ik het pilletje in neem en aan het snuiven ben, komen er allemaal paparazzi.
Ik ben binnenkort denk ik het onderwerp van de week. Godverdomme. Ik kan wel janken...Ik open me telefoon ,want die heb ik gewoon nog en ik laad m op in cafeetjes, ik kijk bij m'n nieuwsberichten en ik zie dat er een artikel over mij gaat.
———————————————————
VOORMALIGE VRIENDIN VAN GAVI, ISABELLA FLORES, AAN DE DRUGS NA HUN BREAK-UP?
Isabella Flores (17 jaar), is deze avond gespot terwijl ze drugs doet. Ook wordt ze regelmatig met een fles drank in der handen over straat gespot.
Zou dit komen door de break-up?
Sommige mensen hebben een vermoedde dat dit gedrag van Isabella, is ontstaan na de break-up van haar en Gavi. Iedereen denkt dat ze moeite heeft om het te verwerken en dat dit haar oplossing is.Niemand gaat Isabella tegenhouden aangezien iedereen der op straat uitscheld. Isabella heeft een paar paparazzi geslagen na de drugs.
We hopen dat Isabella er snel over heen komt.
———————————————————Pablo Gavi
Ik open m'n telefoon en zie een nieuwsbericht over Isa...
Ik lees het en ben ik shock. Ze doet drugs en drinkt veelste teveel sinds onze break-up. Ik bel Pedri dat die nu moet komen. Na een tijdje hoor ik de bel gaan.
'Yoo gast, is er iets?' Vraagt Pedri bezorgt.
'Lees zelf maar' zeg ik tegen hem in paniek en geef hem mijn telefoon.'Nooit' zegt Pedri als die klaar is met lezen. Ik knik en krijg tranen in m'n ogen.
'Ik had verwacht dat ze alweer terug zou komen' zeg ik verdrietig tegen Pedri.
'Het komt goed maatje, je komt er wel overheen' zegt Pedri tegen me en ik knik maar gewoon.Pedri besloot om nog even te blijven en toen die wegging ging ik gelijk naar bed.
*TIME SKIP*
Isabella
Het is nu 2 weken later en het gaat slechter en slechter met me. Ik ben veel afgevallen doordat ik 1x in de 4 dagen eet. Ik drink wel veelste veel. En kan ook niet goed daardoor functioneren omdat ik telkens dronken ben.
Ik doe ook veel drugs. Maar het helpt om niet aan Gavi te denken. Ik ben erg veel in het nieuws gekomen heb ik gehoord, maar het boeit me allemaal niet meer.Ik loop een beetje door Barcelona en ik loop langs Gavi z'n huis.
'ISABELLA' hoor ik Gavi roepen.
Ik loop boos naar hem toe en geef hem een klap in z'n gezicht en ren dan weg.Ik ren richting het strand. Wat heb ik gedaan?! Waarom sloeg ik hem?! Ik wil m'n telefoon pakken maar ik kan hem niet vinden. Ik raak in paniek en kom er dan achter dat ik hem kwijt ben. Ik pak een pilletje en neem hem in. Lekker alles vergeten.
Na een paar uurtjes val ik in slaap maar ik wordt wakker omdat er tegen me aan wordt geschopt.
'DEZE VERDIEN JE OMDAT JE ONZE GAVI HEBT PIJN GEDAAN' schreeuwt een meisje en geeft me een schop. Vast weer zo'n fangirl van Gavi. Ik rol met mn ogen en sta boos op. Ik geef der een klap en ze ligt gelijk op de grond.
'En deze verdiende jij omdat je tegen me aanschopte' zeg ik en glimlach naar der en loop weer snel weg.
'IK KRIJG JE NOG WEL ISABELLA FLORES' roept het meisje en ik lach naar der. En ik pak weer een pilletje en m'n volgende fles drank.
JE LEEST
Everybody needs a gavi⭐️⭐️ Pablo Gavi
RomanceIn dit verhaal ontmoeten Pablo Gavi en Isabella elkaar, ze wisten totaal niet van elkaar wie ze waren en maakten bij beide geen goeie indruk maar kan alles veranderen door 1 afspraakje?... In dit boek komt voor: -drama - smut - wedstrijden - veel...