Asalkan kau bahagia

5K 47 2
                                    

"Ah!Ah!Auh!" jerit Zetty lagi apabila aku mula menghenjutnya. Dia seakan tidak keruan. Sensasi seksualnya bergelora disambil merasakan kesakitan. Zetty seakan hilang pertimbangan. Tangannya ada kala meramas punggungnya dan di kebanyakan masanya meramas buah dadanya yang lanjut ditarik graviti. "Sedap?" soalku. Zetty mengangguk. "Sakit?" soalku lagi. Dia masih mengangguk. Hentaman pinggulku ke atas punggungnya mengeluarkan bunyi yang menjadi halwa telingaku. "Ah!Ah ah ah! Aaaahhh!" jeritnya seakan sedikit kuat. Aku sekali lagi meludah tetapi di atas lurah punggungnya dan dibiarkan mengalir kearah lubang punggungnya.

"Ah fuck. Sedap main bontot kau." ujarku memuji. "Sakit. Cepat sikit." balasnya. Aku mulai perasan wajahnya yang longlai dan desahannya seakan lemah. Aku mengeluarkan diriku dari dalam dirinya kerana khuatir Zetty tidak mampu menerima diriku lagi. Dia serta merta merebahkan diri, mengiring. Tangannya menarik pipi punggungnya. "Ah..finally.." ujarnya lega. Kelihatan garisan air mata kering ditepi matanya. "Eh Ti, dah finally?" soalku. "What? Seksa tau tak? Sedap memang sedap, tapi sakit pun iye!" balas Zetty geram. "Ala, bukan selalu aku dapat kau." balasku. "Sebab tak selalu lah sakit." balasnya. "Hari-hari takpe jugak." tambah Zetty lagi.

"Ye la, tak buat dah." kataku cuba menenangkannya. "Eleh, kau. Pape je lah. Aku okay. Asalkan kau bahagia dengan apa yang kau dapat." balas Zetty. Aku menatap ke dalam matanya. Sejujurnya aku terharu. Terharu kerana mempunyai seorang sahabat baik yang memikirkan tentang kebahagiaanku. Walaupun caranya boleh dikatakan keterlaluan. "Thanks Ti, aku appreciate." balasku sayu. Zetty menarik kepalaku dan mencium bibirku. Perasaan ghairah bertukar kepada kasih dan sayang. "Sebab aku sayangkan kau." ujarnya. "Sebagai kawan." tambahku. Dia tersenyum sinis. "Ye. Sebagai kawan."

Aku mulai meramas kembali payudaranya. Zetty tersenyum manja. "Awww. Tak setel lagi ye? Kesian kawan aku sorang ni." ucapnya dalam nada mengada. Aku lantas mencium bibirnya kembali. Zetty menolakku berbaring terlentang. Dia naik ke atasku. Jarinya dihisap sebelum diletakkan di atas vaginanya. Kelentitnya dimainkan sebelum dia melabuhkan punggung di atasku. "Oh.."desahnya memasukkan diriku ke dalamnya. "Still hard." ujarnya lagi. Dia menggelekkan pinggulnya sambil memandang nakal ke arahku. Aku mengambil kesempatan itu untuk menatap wajah sahabat baikku itu. Sesekali meramas buah dadanya yang pejal.

"Ah..Ah.." desahnya memulakan henjutan. Bunyi decipan dari cecair vaginanya mulai kedengaran. "Ahhh..Hahhh..Ahh.." desahnya panjang dan lembut. Aku yakin dia telah mencapai klimaks apabila desahan lemahnya itu diiringi kemutan dinding farajnya. Badannya longlai dan dia menghentikan henjutan. Kepalanya didongakkan ke atas, mulutnya terbuka. "Ohhh..." jeritnya bernada perlahan. Buah dadanya turun naik sekata dengan nafasnya yang tercungap-cungap. "Don't stop Ti." pintaku. Dia perlahan-lahan menggoyangkan pinggulnya. Terasa kelelakianku digeselkan dengan permukaan yang kasar.

Sedang aku baru hendak mencapai buah dadanya, kedengaran loceng bilik dibunyikan. "Zetty tuuu. Tido ke?" Daud bersuara. Selang kemudiannya bilikku pula dibunyikan loceng. "Bro, siap lah cepat." ujar Daud lagi. Zetty yang telah menghentikan layanannya menyambung kembali untuk memuaskan nafsuku namun aku menghentikannya. "Pegi la jawab dulu. Kau cakap nanti kau panggil aku." ujarku. Zetty akur dan bangun serta melilitkan badannya dengan tuala. Aku menutupi diriku dengan selimut tatkala Zetty berjalan ke arah pintu. "Eh, sorry Ti. Kau tengah siap ye. Sorry sorry." kedengaran suara Daud. "A ah, pegi la dulu. Nanti aku turun." ujarnya. "Okay okay." balas Daud pendek. Zetty menutup pintu dan menuju ke arahku. Aku hanya memandang Zetty tersenyum.

"Kau la ni. Daud tengok aku semacam je." ujar Zetty. "Terpegun la tu tengok kau. Dengan berkembannya, nampak pulak benda mantap. Lagi lah." ujarku pula. "Banyak la kau. Malu aku." balas Zetty. Aku bingkas bangun dan merangkul pinggangnya. "You should be proud." kataku. "Nak bangga apanya." balas Zetty. "Bangga lah, sebab body solid." kataku memuji. "Tapi aku lagi bangga lah. Sebab dapat tido dengan kau." tambahku lagi. "Tau pun. Bukan senang-senang aku nak bagi orang rasa diri aku ni." balas Zetty. Aku memandang tepat ke dalam matanya. "Jom mandi? Sambung dekat bilik air." cadangku. "Elok gak tu. Kita dah nak kena gerak dah." balasnya. Zetty melepaskan tualanya ke atas lantai dan menarikku ke bilik mandi.

Zetty membuka pancuran air. Badannya basah dihujani air. Aku turut serta bersama Zetty. "Nice boobs." kataku memuji. "Still hard?" soal Zetty. Aku mengangguk. "Ala kesian." ujar Zetty. "Cepatlah. Settlekan." tambahnya lagi dan dia berpusing menghadap ke arah dinding. Pinggangnya dilentikkan. Aku menarik badannya dan memusingkannya kembali menghadap ke arahku. Badannya ditolak rapat bersandar ke dinding. "Aku nak tengok muka ghairah kau." ujarku. "Baru best kalau nampak kau duk ah ah ah." tambahku. "Mengade." ujarnya manja. Aku memeluk sebelah pehanya sehingga ke paras pinggangku. Zetty tersenyum manis tatkala kelelakianku menembus kembali vaginanya.

"Aduh!" jeritnya kecil apabila aku mendukungnya. Kakinya dirangkulkan di pinggangku. "Erm..Oh.Oh.Oh." desahnya apabila aku mula menghenjutnya. Tangannya yang merangkul leherku mula meramas rambutku. "Stim sangat muka tu." bisikku mengusik. "Biarlah. Aku tak boleh tahan. Sedap." bisiknya kembali. Hujung senjataku menyentuh atap rahimnya. Buah dadanya terbuai sedikit. Lantas aku membuat keputusan melajukan pergerakan. "Ah!Ah!Ah!Ah!" desah Zetty menerima henjutanku. "Dalamnya." ujarnya. Payudaranya melantun kuat menghentak dadaku. Matanya terpejam tatkala dia mendesah. Zetty menggelekkan sedikit pinggulnya memastikan senjataku menyentuh disekeliling dinding rahimnya. Aku mendesah kesedapan.

"Erm...Ah!Ah! Lagi! Lagi!" pinta Zetty mendesah. "Fine. Nah!" desahku menghenyak kemaluannya berkali-kali. "Yes!Yes!Yes!" desah Zetty. "Ahh!!Ouh!!!Yeahh!!" tambah Zetty mendesah. "Ah, fuck Ti... ni ada yang aku pancut dalam ni." ujarku mendesah kesedapan. "No. Jangan." balasnya melarang. "Please." pintaku. "Taknakkkk. Ah.." desahnya mempertahankan keputusannya. Aku akur. "Okay."balasku sedikit kecewa. Aku berusaha mencari pengakhiran setelah permainan kami terganggu oleh Daud. Aku melajukan henjutan sehingga Zetty seakan dilambung. "Ah Ah Ah!" desahnya kuat sehingga bergema. "Ohhh!!!Hahh!!!Ermmm!!Yes!!!Yes...Yes..." desah Zetty. Dia mulai tercungap. Aku menghentikan perbuatanku apabila merasakan dinding rahimnya mengemut kuat diriku.

Zetty memelukku erat. Terasa buah dadanya menindih dadaku. Besar dan pejal. Nafasnya laju, dihembuskan disebelah telingaku. Aku tanpa berlengah menyambung henjutanku kerana sudah menghampiri klimaks. "Ah Ah Ah." desahnya lemah. "Almost there Ti." desahku. Dia berpaut erat kepadaku. Buah dadanya bergetar di atas dadaku. "Luar. Please. Oh.." rayunya, lemah. "Ok." balasku tersekat-sekat. Akhirnya aku merasakan ingin mencapai klimaks. Aku mendukung Zetty dan mengeluarkan senjataku dari dalamnya. Berdas benih dirembeskan mengenai dinding. Aku meletakkan kaki Zetty ke lantai dan memeluknya erat. Kami yang sudah kepenatan mencari nafas.

3. Hukuman KawanWhere stories live. Discover now