Membeku

5.1K 35 1
                                    

Aku terjaga kerana suhu bilik yang sejuk. Aku bangun dan ke bilik air. Aku memandang ke dalam cermin, tersenyum. Langsung tak pernah aku sangka semua ini akan terjadi. Memori yang bermain di minda. Buat aku teruja. Aku kembali berbaring ke katil. Tidak boleh lelap. Aku mengambil iphoneku dan melihat jam menunjukkan sekitar pukul 3. Aku memandang Zetty. Tak aku sangka, kawan baikku ini menawan. Di sebalik bajunya yang besar, ada sesuatu yang lebih indah. Aku memeluknya yang sedang tidur.

Tanganku ke alur mahkotanya. Aku mengusik kelentitnya seketika. Zetty mengeliat dan mendesah seketika. Dia membuka matanya. "Dah pagi ke?" ujarnya masih mamai. "Dah. Pukul 3 pagi" balasku. Dia tersenyum, menampar bahuku. Dia yang masih tidak berpakaian memelukku. Tanganku mengusik punggungnya, mengusap ke pehanya. Aku mendengar nafasnya kencang. Aku menolak dia berbaring, dan aku beralih ke atasnya. Aku meletakkan sedikit air liur di kelelakianku dan menolak masuk ke mahkota Zetty. Dia mendesah halus.

Matanya terbuka. Dia tersenyum sambil berkata, "Aku mengantuk sangat ni. Sorry kalau tertido." Aku mengangguk faham. Aku meneruskan asakan. Dia mendesah perlahan dan akhirnya mendiamkan diri. Yakin dia sudah tertidur, aku menghentaknya perlahan supaya dia tidak terjaga. Setiap tusukan, aku menikmati dengan sebaiknya, meneroka ke dalam mahkota sahabat baikku itu. Sesekali dia hanya mendesah lembut. Tanganku meraba di setiap pelusuk tubuhnya. Terdapat tahi lalat pemanis di belakang telinganya yang kecil itu. Dibahunya terdapat kesan suntikan vaksinasi. Lengannya berbulu halus. Dadanya bidang dan buah dadanya hampir sama besar.

Putingnya berwarna coklat gelap dan sedikit besar. Perutnya kecil dan pinggangnya ramping. Aku mengeluarkan diriku dari dalamnya dan membaringkannya. Zetty menurut dalam sedar atau tidak. Kelihatan kesan parut di belakang badannya. Punggungnya lebar dan pejal. Pehanya tebal dan mulus.  Perlahan aku menembusinya kembali. Mulut Zetty sedikit terbuka. Aku meneruskan perbuatanku, menikmati setiap saat. Akhirnya Aku mula rasa mahu mencapai pengakhiran. Aku beralih posisi dan memusingkannya kembali. Aku menghunuskan kelelakianku di antara buah dadanya dan mengepit menggunakan pehaku.  Selepas beberapa henjutan, benihku terpancut keluar semuanya tepat mengenai muka Zetty.

Zetty hanya menggerakkan mukanya sedikit berpaling ke tepi. Aku mengelap sisa-sisa di mukanya menggunakan selimut. Kemudiannya diriku. Aku berbaring semula di sebelahnya, memusingkan badannya membelakangi aku. Aku memeluknya erat dan memainkan buah dadanya buat seketika. Fizikalnya itu membuatkan aku teruja sekali lagi. Kelelakian aku kembali. Aku tak mahu meneruskan dalam keadaannya yang sedang lena. Tak mahu melayari kenikmatan berseorangan. Cukuplah sekadar sekali. Aku mula mencari lubang mahkotanya dan memasukkan diriku kedalamnya dan dibiarkan. Aku tidur berpelukan sambil berada di dalamnya.

Keesokan paginya, Zetty mengejutkan aku. "Weh bangun. Sarapan. Nanti kau lambat pulak jumpa client." ujarnya. Aku membuka mata dan melihat Zetty berada di atasku. Terasa kelelakianku berada di dalam kewanitaannya. Aku tersenyum sendiri. "Kau buat apa ni?" soalku. "Ala saje. Tengah keras. Amek feel la kejap." balasnya nakal. Dia sengaja mengemut kelelakianku, mengusik aku. "Buat lah, terpancut dalam baru kau tahu." ujarku menakutkannya. "Eleh, takkan punye." balasnya. "Mana kau tahu. Tiba-tiba jadi betul, baru tau kau gelabah." balasku lagi. Dia tertawa besar. "Pancut je lah. Lubang belakang pun." balasnya lagi. "Eh?" kataku tertanya. "Saje. Nak try lagi sekali. Tengok senang ke tak." balasnya.

"Bangun-bangun je rasa macam nak kena jolok bontot. So aku try je lah." ujarnya tanpa berlapik. Aku mencubit dan menarik putingnya. "Kau ni kan." ujarku. "Aduh,duh,duh. Sakitlah!" katanya menepis tanganku. Kami bangun dan memakai pakaian. Setelah siap, kami turun ke kafeteria. Semasa bersarapan, aku mengusik "Kau dah maafkan aku kan?"ujarku. Zetty tersenyum. "Entahlah." balasnya. Dia kemudian bersandar dan meregangkan kedua tangannya ke belakang. Aku ternampak jelas bonjolan putingnya mengeras di sebalik kemeja merah jambunya. Dia tidak mengenakan tudung. Pertama kali aku melihat dia keluar dikhalayak ramai tanpa tudung. Perasan akan pandanganku, Zetty menegur. "Tengok ape? Kau lah ni. Habis koyak bra aku." sergahnya. "Ganas!" tambahnya lagi bernada nakal.

Aku teringat perbuatan aku yang dah merosakkan pakaian dalamnya. "Aduh, tu lah, marah tak control." aku bermonolog. Tiba-tiba aku mendapat mesej dari 'client' ku yang memohon untuk pertukaran jadual ke sebelah petang. Selesai membalas, Zetty menemani aku untuk keluar bangunan. Aku menyalakan rokok sedangkan dia menghirup udara segar pagi itu. "Meeting aku postpone ke petang la pulak." ujarku. "Ok lah tu. Aku pun shift petang harini." balasnya. Setelah menghabiskan sebatang rokok, kami kembali ke bilik. Zetty menanggalkan kemeja dan seluarnya. Dia mula menyeterika tudungnya yang renyuk dahulu.

"Bak sini sekali baju kau." Pelawanya. Dia akan bekerja pada shif petang tetapi dia mahu terus pergi ke tempat kerjanya. Dia mahu menemani aku. "Semalam tu kau takde tembak dalam kan?" soalnya. "Takde." balasku. "Kau taknak balik amek bra ke?" soalku. "Tak payah. Aku beli baru je nanti." balasnya. "Tak sangka kan? Aku ingat kau ni debab. Salah rupanya." aku mengusik. "Aku pakai baju besar lah. Malu lah aku baju fit. Nanti orang cakap, badan kecik tetek besar." balasnya. "Betul lah tu. Memang. Besar gila." aku mengusiknya lagi. "Kau je. Mana nak pandang aku. Tak habis-habis Julie." balasnya bernada geram. Aku tidak mampu membalas hujahnya itu.

Zetty mengajak aku ke bilik mandi. "Jom, aku nak mandi wajib." dia pelawa. "Eh, nanti dua kali kena mandi wajib." ujarku bergurau. "Takpelah, mandi je lah last." dia menjawab sambil membuka zip seluarku. Dia melondehkan sekali seluar dalamku. Seterusnya t-shirt aku. "Aku tunggu kat dalam" kata Zetty. Aku menyusul. Kelihatan dia sedang berbogel menghadap cermin. Aku memeluknya dari belakang. "Aku tak sangka kawan aku ni hot" kata aku. "Aku pun tak sangka, kawan aku ni padu."balasnya.

3. Hukuman KawanWhere stories live. Discover now