"Sorry. Aku tau aku kasar tadi." ujarku kepadanya. "Haa, tau pun! Sakit lagi tau lubang aku! Depan belakang pulak tu kau bantai!" balasnya sambil ketawa kecil. "Aku tau. Sorry." balasku. "Ah! Tau pulak nak sorry." balasnya. "Tunggu aku bagi kau syarat pulak." tambahnya lagi. Dia menepuk dadaku dan terpercik air ke mukaku. Aku hanya tersenyum, memandang ke siling. Bahunya dirangkul kemas. Terasa putingnya yang mengeras mengenai tubuhku. Fikiranku kembali melayang. Memikirkan apa yang telah terjadi. Adakah berpunca dari gertakanku? Apakah mungkin sebenarnya gertakanku umpama menyorongkan bantal? Benarkah Zetty merelakan demi kemaafan atau demi kepuasan dirinya?
Terbayangkan apakah yang mungkin terjadi selepas hari itu, aku kusut bercampur gementar. Suasana sepi tanpa ada suara dari salah seorang antara kami. "Kau menyesal?" soalku memecah kesunyian. Zetty hanya berdiam diri. Seketika dia menjawab. "Tak." balasnya pendek. "Kenapa?" soalku. "Benda dah jadi." balasnya lagi. "I know." balasku. "Nasib sedap. Kalau tak, menyesal lah." ujarnya nakal. "Ye lah tu." balasku pendek. "Sedaplah. Walaupun sakit sebab tak pernah kena." balasnya pula. "Dah lah tebal. Kalau depan okay lah lagi." tambah Zetty. Suasana kembali sepi. Tiada lagi perkataan yang mampu aku luahkan. Perasaanku bercampur baur.
Aku hampir terlelap. "Jom?" soalku mengisyaratkan untuk kami menamatkan sesi di dalam tab mandi. "Ingatkan taknak keluar." balas Zetty. Zetty bangun dan membersihkan dirinya di bawah air pancuran sementara aku hanya melihatnya. Setelah dia selesai, aku pula mengambil giliran. Zetty mencapai tuala dan memberikan kepadaku. Setelah mengeringkan diri, Kami mengenakan jubah mandi yang disediakan. "Kau jangan tido lagi. Aku nak bancuh kopi." ujar Zetty. Dia tahu aku sukakan kopi. "Bagi tenaga sikit. Mana tahu kau nak repeat lagi ke ape. Bukan selalu."tambahnya sinis. "Tot you are leaving once we have done?" soalku mengingatkan janjinya. "Aku nak berjalan pun susah. Kau nak aku balik?" soalnya kembali.
Disebabkan rasa serba salah, aku mendiamkan diri. Jam menunjukkan pukul 11 malam. Aku menghabiskan kopi yang dibancuh Zetty. Dia nampak tidak selesa duduk di atas kerusi. "Sakit lagi ke?" tanyaku. "Still. Tak selesa nak duduk. Kau la ni!" balasnya. Aku tertawa kecil dan membalas, "Kan aku dah cakap sorry tadi." "Aaahh! Takde. Kau nak aku maafkan kau, aku ada satu syarat!" ujarnya. "Kau kena bagi aku pulak main dengan kau!" balasnya. Aku membalas, "Penat lah." bidasku. "Aku tak kira, aku dah bancuh kopi dah. Tu syarat aku." dia membuat permintaan. "Aku penat. Esoklah." pintaku. "Nope. Malam ni." dia memaksa. "Dah tak boleh naik dah lah. Lemau." kataku. Zetty memandang tajam ke arahku seperti harimau yang sedang kelaparan.
Zetty bangun dan melutut di hadapanku. Dia menyelak jubah mandiku dan memegang kelelakianku. Dia mencium dan memasukkannya kedalam mulutnya.
Kepalanya bergerak kedepan dan belakang. Sesekali dia menyedut dan memusingkan lidahnya. Aku hilang seketika dibuai nikmat. Seketika itu dia melepaskanku. "Haa, kan dah bertenaga! Wuu! Baekk!" katanya. Dia menarik tanganku dan membaringkan aku di atas katil. Lampu ditutup dan hanya lampu tidur sahaja dibiarkan terbuka. Dia naik ke atasku, membuka ikatan jubah mandiku sebelum menggeselkan alur mahkotanya ke kelelakianku. Terasa kasar bulu-bulu halusnya. Dia membuka jubahnya dan melemparkannya ke tepi katil.Selepas beberapa kali menggesel, dia memegang kelelakianku sebelum mengocoknya. Genggamannya kemas. Senjataku diacukan tepat ke lubang mahkotanya sebelum memasukkan kedalamnya. "Ahh.." desahnya. Dia menghenjut lembut. Sesekali dia menggelekkan pinggulnya. Aku memegang buah dadanya yang tak muat ditapak tanganku. Tegap dan kenyal. Sesekali aku memainkan putingnya. Dia mendesah dan melajukan henjutannya. Aku memandang ke arah buah dadanya yang agak besar itu berbuai. "Oh yeah!Yeah! Ouh." desahnya tak keruan. Henjutannya dilajukan.
Zetty berhenti, rebah ke dadaku. Badannya kejang. Aku masih belum mencapai klimaks. Tidak terjangka bahawa Zetty akan tewas seawal itu. Aku mengambil alih posisi di atas. Henjutan bermula dengan lancar. Desahannya semakin erotik. "Oh..Ah.Oh.Oh. Yes!Yes!Yes!" desahnya tidak keruan. Matanya terpejam, mulutnya mendesah mengukir senyuman dan tangannya meramas kuat buah dadanya. Putingnya digentelkan sementara aku, masih sedaya upaya meneruskan permainan. Aku menampar tangannya mengarahkannya untuk tidak memegang payudaranya. Aku melihat wajahnya yang seolah berada di dalam dunianya sendiri. Dahinya berkerut, riak wajahnya menonjolkan kenikmatan yang dialaminya. Tidak aku sangka, aku meratah sahabat baikku sendiri.
Henjutan bertukar hentakan. Buah dadanya melantun kuat. Sedangkan di dalam farajnya, senjataku mengetuk atap rahimnya berkali. Kemutan dinding farajnya dirasakan berkali sehingga ianya mengemut lemah pada kali yang terakhir. Aku mengeluarkan senjataku dari dalamnya. Aku berpusing dan meletakkan kepalaku di antara pehanya. Kepalanya pula di antara kaki ku. Mengerti, kelelakianku mula dikulumnya. Suam dan nikmat. Aku mencium mahkotanya dan mencari kelentinya menggunakan lidah. Desahannya lemah. Kewanitaannya sudah terlalu basah dibanjiri cecair nikmatnya. Terasa cecair yang payau dan adakalanya masam masuk ke dalam mulutku.
Tak lama selepas itu, aku memancutkan hasilku. Pada masa yang sama, Zetty kekejangan dan cecair wanitanya terpancut ke muka aku, agak banyak. Dia terus menghirup lendiran dariku dan menyedut tanpa meninggalkan sisa. Aku membersihkan mukaku menggunakan selimut. Zetty berpusing menghadapku. Dia menciumku tapi aku tidak membalas. Dia meleraikan bibir dan bertanya, "Kenapa?". Aku membalas, "Awkward pulak cium kawan." Dia tertawa. "Elehhh, awkward konon. Padahal elok je 3 round tadi dengan "KAWAN". Tak awkward pun!" balasnya manja bercampur sinis. Dia merebahkan badan di atas ku. Terasa kenyal buah dadanya. Akhirnya dia tertidur di atasku. Aku memeluknya erat supaya dia tidak jatuh ke tepi. Aku masih mahu merasakan buah dadanya di dadaku.
Tak lama selepas itu, aku membaringkannya ke tepi. Aku menarik selimut menutup tubuh Zetty. Aku memeluk tubuhnya dan memegang buah dadanya. Sesekali meramas buah dadanya yang semestinya lebih besar dari kepunyaan Numa. Dia langsung tidak memberikan respon. Barangkali sudah kepenatan yang terlampau. Aku berbisik kepadanya walau tahu dia sudah lena dibuai mimpi. "Aku maafkan kau Zetty." bisikku. Aku masih menikmati sepasang buah dada kepunyaan kawanku itu. Meramas lembut dan ada kalanya kegeraman sehingga aku terlena kepenatan.
YOU ARE READING
3. Hukuman Kawan
RomanceZetty yang merupakan bekas teman sekuliah kepada watak utama adalah gadis yang selalu disisinya. Kerap menjadi penyokong dan pendengar setia. Namun segalanya berubah bila dia meniup watak utama beberapa kali. Perhubungan mereka renggang sehingga ber...