2: ilk gün

2.9K 268 270
                                    

"görüşürüz anne!!"

annemle vedalaştıktan sonra yurda girmiştim. adımlarım tedirgindi, kalbim stresten güm güm atıyordu. hayır, ilk günüm olduğu için değil, minho ile oda arkadaşı olma ihtimalim olduğu için stresliydim. kayıtlara bakmamıştım, bu yüzden emin değildim ama dediğinin doğru olup olmadığı aklımda kalmıştı.

yurt odasına girdiğimde gördüğüm görüntü ile hayrete düşmüştüm. odalar sadece iki kişilikti ve bu minho ile tüm gece başbaşa kalacağım anlamına geliyordu. "siktir ya." diye mırıldandım kendi kendime. boşta olan yatağa doğru ilerledim. sevgili oda arkadaşım çoktan yerleşmiş, yurtta doğa yürüyüşüne çıkmıştı. valizlerimi elimden bıraktıktan sonra karşı yatağın yanına gittim. yatağın üstünde duran ceket sayesinde oda arkadaşımın minho olduğuna emin olmuştum. senelerce giymek için 4(dört) beden büyük aldığı ceketiydi bu. cidden de senelerdir giyiyordu. "şansımı sikeyim.." dedim kendi kendime. cidden böyle bir tesadüf normal miydi? tesadüf müydü? bilmiyordum, bilmek de istemiyordum.

valizdeki eşyalarımı bize verilen küçük dolaba sığdırmaya çalışıyordum. birden koridordan gelen tanıdık bir sesle irkildim. minho buraya geliyordu ve beni gördüğünde ne tepki vereceğini bilmiyordum.

"konyalıdan başkasına bastırmam ohh.." beni görmesiyle iğrenç ve kulak tırmalayan sesini kesmişti. ona baktım, bana bakıyordu.

"vay, hyun!" elini omzuma atmasıyla gözlerimi devirdim. "kaç ay oldu be? 3? 4?"

"saymadım minho. umrumda değil."

"moralim yerinde, senin bu triplerini çekemem."

"trip atmadım."

"iyi iyi. sormadın ama söyleyeyim, jeongin ile harika bir gece geçirdim. bu yüzden harikayım."

"tamam, sevindim de merak etmiyorum yani." ona bakmayı kesip eşyalarımı yerleştirmeye devam ettim. o sırada elini omzumdan çekmişti.

"dur yardım edeyim." eşyalarıma doğru eğildiğinde bileğini sıkıca tuttum.

"sağ ol."

"odaların iki kişilik olmasına şaşırdın mı? açıkçası ben ranzadan sana su dökemeyeceğim için kötü hissettim." benden uzaklaşıp yatağına oturdu.

"çok komiksin."

"biliyorum."

yatağımın yanında duran gitarıma uzandı. ona baktım o sırada. "ne yapıyorsun lan?"

"gitara bakıyorum."

"onu ben de fark ettim. ama elini sürmene izin verdiğimi hatırlamıyorum."

"çok agresifsin hyunjin. ne bu, ilk gün alerjisi mi?" yatağına uzandı. ben cevap vermeyince sözüne devam etti, "eskiden de hep bir şeylerin ilk gününde agresif olurdun."

"şu an sadece seninle beraber olduğum için sinirliyim."

"bu kadar kin tutması gereken benim hyunjin. sen neden böylesin?"

"kin tutmuyor musun?"

"tutuyorum tabii ki, ama sana böyle yansıtmıyorum."

"iyi ne güzel."

eşyalarımı yerleştirmeyi bitirdiğimde boş valizi yatağın altına doğru ittim. minho'ya hiçbir şey demeden odadan çıktım. arkamdan seslendiğini duymuştum ama umrumda olmamıştı. onun yüzünü daha az görmek için bahçeye çıkıp bir yere oturdum.

"minho hater club" grup sohbeti
--------------------

hyunjin
arkadaslar
ben cidden minhoyla oda arkadasiyim

changbin
dikkat et jeonginden uzak kaldigi icin
seni sikmesin

felix
cok komik olurdu

hyunjin
hic etik degil susar misiniz
ayrıca daha buyuk bir sorun var

chan
neymiş

hyunjin
odalar iki kisilik

felix
ne
nasi

changbin
ohh net sikildi bu

chan
changbin bi dur amk
nasıl iki kişilik aq

hyunjin
basbayagı
boyle tum gun tum gece beraberiz

felix
allah (chang) boyle yurdun belasini versin

chan
ne

hyunjin
ne

changbin
ne

felix
ne dedim ben simdi

-------

hic komik olmayan bir bolumdu amk bune

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hic komik olmayan bir bolumdu amk bune

yan ship olarak changlix mi yapsam acaba ya kararsiz kaldim

oy vermeyi unutmayiinn

kyk yurdu | hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin