Tekrardan merhabalar. Fotodaki benle kedim merak ettiysen başlıktan da anlaşıldığı gibi ilk alkol aldığım zamandan bahsedicem size. Nerden esti dersen öyle aklıma geldi işte. O zamanlar Bi fabrikada çalışıyorum yine yaş 20 falan daha askerlik yapmamışım gece vardiyasındayım. o zamanlarda konuştuğum birisi vardı baya seviyordum sürekli molalarda falan onu arıyordum sesini duymak için. bigün bişey oldu bana soğuk davranmaya başladı yazmayı bıraktı artık ulaşamaz oldum doğru düzgün.
En sonundada beni terketti Bi mesajla ve heryerden engelledi. Hani sevdiğin birini kaybedince çok üzülürsün bende melankoliğe bağladım. müzik açıp ağlamalar, uykusuz geceler, morarmış gözler, kendime zarar vermeye kadar gitti bu durum.
Zarardan kastım: yalnızken bıçakla vucuduma uzun uzun ama derin olmayan çizikler atmak, kendimi yumruklayıp tokatlamak, sırtıma göğsüme plastik kabloyla vurmak falan. Sadistçe gelebilir ki öylede oldu Bi yerden sonra zevklide gelmeye başladı.
O tür şeyler yapmayalı uzun zaman oldu fakat yanlızlaşsam veya üzücü bişey yaşasam tekrar yapacağıma eminim. Kesiklerden bahsediyim biraz en zevklisi oydu. :d önce bıçağın ucunu keseceğim yöne değdirip bastırıyorum acı hissi artınca derin Bi nefes alıp kendimi kasarak hızlıca bıçağı çekiyorum.
İlk başta pek birşey belli olmuyor deride sonradan yanma hissi başlıyor, çizik belirginleşiyor, kan ince ince çiziğin her tarafından akmaya başlıyor bunu defalarca yapınca birçok yerden canımı yakmaya başlıyor acı. O zamanda hiçbirşey yapmadan sadece acıyı yaşıyorum. bazen titreme veya ağlama hissi geliyor ama ağlayamıyorum vucut gerçek olan acı hissini yaşıyor o anda. Bu ritüel bittiğinde kolonya ile bütün yaraları temizliyorum ve asla bacaklarımdan eşofman veya pantolonu eksik etmiyorum (: (hedef bölge genelde bacaklar evet)
Neyse dağıttım biraz ama anlatmak istediğim Bi detaydı beni daha iyi tanıyabilmen için.
Terkedildikten sonra fazla Bi zaman geçmedi işte gene gece vardiyası mutsuzum. Bi makine var onunla ilgileniyorum arıza verdikçe onarıyorum onaramazsam vardiya amirini çağırıyorum falan onun dışında yaptığım birşey yoktu ama sıkıcı Bi yerdi. Az insan vardı ve kafama göre biriyle tanışmamıştım o yüzden herkesten uzak takılan biriydim. Sabaha doğru ansızın gelen keder olur ya hani beni Bi bastı aq tribe girdim hergün iş ev, terkedildim, aile huzuru yok koydum kafaya alkol içicem. çıkışı bekledim saat geldi üstümü falan değiştim servise binip oturdum. Yirmi dakikaya falan mahalleye geçtim. Eve yakın Bi büfe vardı ona gittim hemen, girdim içeri ne alsam diye bakıyorum öyle, kadına sordum ne içilir abla diye oda ben kullanmıyorum deyip gülümsedi. dkdksk
Neyse kafama göre alim dedim tek kriter görüntüsünün hoşuma gitmesi :D Bi vodka aldım sarı renkliydi şişesi hoş bişey başka birşey daha aliyim dedim baktım baktım Tekirdağ rakısını gördüm büyük Bi şişe beyaz renkli cam, içi gözükmüyor onuda beğendim ikisini aldım iş elbiselerimin olduğu poşede koyup eve geçtim. kapıyı çaldım annem açtı oda uykudan kalkmış zaten bişey anlamadı. Çıktım evin üstüne evin üstüde inşaat hali gibi bişey etrafı kapalı ama içerisi boş sayılır. benim için yatak masa sandalye falan var o kadar.
Poşetle birlikte girdim kapıyı da kitledim çıkardım nevaleyi önce vodkayı diktim meyveli Bi tat var ama mide Bulandırıcı her yutuşumda kusucak gibi oluyorum ama içicem aklımda varsa yaparım.
Neyse yavaş yavaşta olsa vodkayı bitirdim sonra aklıma yürüyüp etkisini görmek geldi ayağa Bi kalktım sallana sallana yürüyorum dairede sağa sola çarpıyorum ama tamamen kendimden geçmiş değilim. Hoşuma gitti bu his kendi kendime gülüyorum falan sonra geri döndüm rakıyıda içiyim dedim demez olaydım. La insan Bi araştırır rakı mezeyle suyla içilir içmemiş adama ağır gelir kaldıramaz :d ama nerde açtım ağzını şişenin Bi dikledim kafaya sadece tek bir yudum içtim.
Tek Bi yudum dksls o an yaşadığım kafa votkayla kıyaslanamazdı bile. şişeyi Bi köşeye bıraktım ayağa kalktım zor bela arkadan telefondan bişeyler çalıyor ama ben duymuyorum bile sadece hafif hafif sesler var. Salonda yürüyorum gözler yarı açık sağa sola tutuna tutuna gidiyorum navigasyonum kapanmış resmen. oturma odasına kadar gittim ayna vardı oradan kendime bakıyorum ama pek seçilmiyor görüntü. üstümde Bi tshirt altımda boxer var sadece, öylece durdum aynaya baktım biraz tekrar yürümeye çalıştım dengeyi kaybettim sırtüstü düşüp kafamı doğalgaz peteğine vurdum ama acı falan yok hissetmedim birşey. Düşerken korktum sadece, yerdende kalkacak gücü bulamadım öyle kah sürünüyorum kah duruyorum hareketsiz, o şekilde bilincim kaybolmuş neyse akşam olmuş Bi uyandım ben, kararmış hava ben heryere kusmuşum oda yetmemiş kusmuğumun üzerinde dönüp durmuşum üzerim leş gibi kokuyor kafam hala biraz güzel ama kendimdeyim. Hemen ortalığı topladım şişeleri sakladım aşağıya inip duş aldım kendime geldim.
Tüm bunları yaşadıktan sonra akşam 12 de tekrar işe gittim dkdkdks siz siz olun içmeyin. iradeniz ne kadar sağlam olsada o an herşey farklı Bi kalıba giriyor, beyniniz bambaşka işliyor. Umarım tecrübe etmezsiniz benim yaşadığım şekilde. Kendine iyi bak sıradaki bölümde görüşürüz <3