Beomgyu'nun ikinci videosu ilk videosu gibi fazla beğeni almış, herkes tarafından konuşulmaya devam edilmişti. Özellikle garip sesler dinleyen oğlanı büyük bir kitle takip etmeye, onun daha neleri dinlediğini öğrenmek istiyorlardı.
"Şu oğlan garip sesleri dinleyen değil mi?" diyen bir öğrenci işaret parmağı ile okul bahçesindeki oğlanı gösterdi. Ardından görüş alanına siyah uzun saçlı biri girdi, koşarak okul bahçesine gidişi öğrenciyi şaşırtmıştı. O öğrenci aslında Beomgyu'du. Garip sesleri dinleyen öğrencinin yanına koşarak ilerliyor ona bağırarak bir şeyler diyordu: "BENİM ARKADAŞIM OL! TANIŞALIM ARTIK! KOSKOCA CHOI BEOMGYU ILE NEDEN ARKADAŞ OLMAYI SONRAYA ERTELERSİN Kİ!?"
Bağırarak konuşması odak noktası olmasına neden olmuştu. Bir tek garip sesler dinleyen oğlanın dikkatini çekememişti çünkü hem müzik dinliyor hem de kediyi seviyordu. Beomgyu yanına kadar geldi ve başta omzuna dokunmakta tereddüt etti lakin hemen sonra cesaretle dokundu.
"Duymuyor musun?" nefes nefese konuştu.
Kediyi kucağına alarak Beomgyu'ya döndü.
"Bana bir şey mi demiştin?" dedi kulağından kulaklığını çıkarırken.
"Ha-? Sen dediklerimi duymadın mı yani?" şaşırmıştı ve bu durum onu biraz üzmüştü.
"Duymadım ama... Herkes bize bakıyor." dedi etrafa bakarak. Beomgyu çekinerek etrafına baktı.
"Senin dışında herkes beni duyduğu için..." karşısındaki oğlan banka oturup kediyle oynamaya devam etti. Onun umursamaz tavırları Beomgyu'nun sinirlerini bozuyordu.
"Söylesene ne diyordun?" kediyi seviyordu.
"Arkadaşım olmanı söylüyordum." dedi ayakkabılarına bakarak.
"Neden?" sorduğu soruyla Beomgyu onun yanına oturup kediye baktı.
"Aslında... Tuhaf sesler dinlemen dikkatimi çekmişti o yüzden seni yakından tanımak istiyorum."
"Bir kere... Onlara tuhaf demen kalbimi kırdı." dedi ayağa kalkarak.
"Ve beni yakından tanımak istiyorsan evime gelmelisin."
"NE?" sesli tepkisi birkaç kişinin dikkatini çekmişti yeniden.
"Birazdan zil çalacak." dedi kediyi yere bırakırken. "Çantalarımızı al arkadaşım."
"HEMEN ALMAYA GİDİYORUM!" dedi heyecanla banktan kalkarken.
"DUR DUR... SINIFIN?"
"11-A , 13 numalı sırada oturuyorum." dediğinde koşarak okulun içine girdi Beomgyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tv static, taegyu. ✓
Historia Corta"Seninle tanışmak yerine bu muazzam sesi dinlemeyi tercih ederim." ー🧚🏻♀️ #1 jonghyun #1 CHOIBEOMGYU