0.7 | tanışma

394 75 187
                                    

"Burası benim odam." dedi odasının kapısını açarken. Odası tahmin ettiğinden biraz daha tuhaftı.

"Kısaca odamı tanıtmam gerekirse... Şurada elektro gitarım, duvarda en sevdiğim grupların posterleri, halım spiderman desenli çünkü spidermanı seviyorum... Şurada figürlerim var. Arka tarafta okuduğum kitaplar var. Yatağım spidermanli çünkü seviyorum. Im... Şurada tüplü televizyon var çünkü TV static dinlemek fazla zevkli. Şurada dinlediklerimin listesi... Dolabımın içi en sevdiğim arkadaşımın bana her doğum günümde hediye ettiği peluşlarla dolu." dedi dolabı açarken. Beomgyu ise şaşkınlıkla bakıyordu.

"Bu kadar işte." dedi çalışma masasına yaslanırken. Sonra Beomgyu'ya döndü cevap bekler gibi. Beomgyu ne diyeceğini bilemiyordu.

"Tuhafmış diyeceksin değil mi?" sorduğu soruyla Beomgyu gözlerini oğlanın gözleriyle birleştirdi.

"Değişikmiş... Bu arada bir türlü adını öğrenemedim, adın?"

"Taehyun." dedi elini uzatarak "Ben de Beomgyu." Taehyun'un elini kavrayıp el sıkıştılar.

"Memnun oldum Beomgyu." dedi ufak bir tebessümle.

"Odan tam olarak seni anlatıyormuş Taehyun..."

"Biliyorum." dediğinde Beomgyu o an ağzına marvel karakterlerinden birini sokmayı düşündü.

"Odamı inceleyebilirsin."

"Seni incelemek istiyorum."

"NE?" sesli tepkisi üzerine Beomgyu ne dediğini yeni fark etmişti.

"Ya şakaydı sadece seni tanımak istiyorum adını ya da yaşını bilerek bir yere varamam ki..."

"Pekâlâ... Ne öğrenmek istiyorsun?"

"Bekle videoya alayım." dedi telefonunu çıkararak.

"TikTok için mi?"

"Hmhm..."

Taehyun sıkıntıyla nefes verdi.

"Benimle TikTok için mi yakından tanışmak istiyorsun?" sorduğu soruyla Beomgyu Taehyun'a baktı bir süre.

"Herkes seni tanımak istiyordu ben bile. O yüzden hem kendim hem de TikToktaki insanlar için."

"Dürüst olduğun için sağ ol."

"Ne demek, başlatıyorum videoyu." dedi ve başlattı.

"Müzik zevkin gerçekten diğerlerinin dinlediklerine kıyasla ilginç. Bu tarz müzikleri dinleme nedenin nedir?"

"Başlarda ben de sevmezdim hatta eskiden tüplü televizyonlarda çıkan TV statik sinirimi bozardı ve ağlamama neden olurdu. Ama abim onu dinlerken daha huzurlu hissettiğini söyler dururdu. Daha sonra ben de sesi dinledim ve tuhaf bir şekilde o huzuru hissettim." sesli bir nefes verip Beomgyu'nun gözlerine baktı Taehyun "Ne yazık ki abim çok yakın zamanda öldü ve her yalnız hissettiğimde onu dinlerim böylelikle yanımdaymış gibi hissederim." dedi burukça gülümseyerek.

Ortamdaki sessizlik ikiliyi germişti, o sırada Beomgyu güç tuşuna basıp telefonunu kapattı.

"Böyle bir şey beklemiyordum, abin neden dolayı öldü?"

"İntihar." dediğinde Beomgyu gözlerini ve ağzını şaşkınla açtı.

"İntihar mı?" ağzından zorla çıkan o iki kelime Taehyun'u da etkilemişti.

"Evet." dediğinde Beomgyu Taehyun'un omzuna dokundu, "Anlatabilirsin." güven verircesine demesi Taehyun'u gülümsetmişti.

"Benim gibi o tarz sesler dinler dururdu hatta YouTube kanalına şarkı coverleri paylaşırdı. Buraya kadar her şey güzel ama insanların iğrenç düşünceleri onu kötü etkiledi, bir gün intihar etmeye kalkıştı ve başarılı oldu. Şimdi ise o bir melek Beomgyu, abimi kimse incitemiyor. Her zaman bana şunu söylerdi 'Daima yanında olacağım Taehyun.' onunla çok kavga ettiğimiz gibi böyle anlarımızda oluyordu." dedi titrek bir nefes alarak.

"Biraz karışık bir şekilde sana anlatmış olabilirim..." gözlerini kaçırıp parmaklarıyla oynamaya başladı.

"H..her şeyi anladım sorun etme Taehyun! Abin-"

"Klişe sözleri duymak artık sıkıyor Gyu ve beni yeterince tanıdığını varsayıyorum." gözlerini Beomgyu'ya çevirdi.

Beomgyu o an kovuluyormuş gibi hissetti, dolaylı ya da gizli yoldan kendisine git mi diyordu?

"O zaman ertesi gün sen benim evime gel! Sen de beni yakından tanı." diye bir teklif sundu. Taehyun "Tamam." dediğinde şaşırmıştı ve mutlu olmuştu.

"O hâlde ertesi gün görüşürüz Taehyun!" dedi ve onunla vedalaşıp evinin yolunu tuttu.

tv static, taegyu. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin