0.3 | soğuk

575 91 181
                                    

Beomgyu'nun videosu okuldaki çoğu kişi tarafından beğenilmişti ve şimdi videonun part ikisini çekiyordu. 

"Merhaba hangi şarkıyı dinliyorsunuz?" diye sordu bir kız öğrenciye, kız rahat bir şekilde "Softcore." dedi ve kameraya el sallayıp oradan ayrıldı. Daha sonra Beomgyu gülümseyerek videoyu sonlandırdı. Tam ikinci videoyu başlayacaktı ki TV Statik dinleyen genç oğlanın kantinde müzik dinlediğini gördü. Koşarak oğlanın yanına gitti ve videoyu başlattı.

"Hangi şark-" tam soracağı an genç oğlan kafasını arkaya atıp koyu kahve renkli irislerini, kendisini videoya olan şahısa doğrulttu. Dudaklarının arasından "Fork an a plate." sözcükleri çıktığında Beomgyu anlamamış bir şekilde oğlanın gözlerine ve dudaklarına baktı uzun süre. Telefonunu kapattı ve cebine koyup yanına oturdu.

"Tanışalım mı?" sorusuyla beraber elini uzattı.

Gözleri kapalı bir şekilde konuştu:"Seninle tanışmak yerine bu muazzam sesi dinlemeyi tercih ederim." aldığı cevap karşısında ikinci kez şaşkına uğramıştı Beomgyu.

"Ben de dinleyebilir miyim peki?" sorduğunda yanındaki genç oğlan kulaklığının tekini uzatmasıyla heyecan yapmış kaptığı gibi kulağına takmıştı. Duyduğu sesle şok olmuştu... Çünkü bu çoğu kişinin dinlemeye bile tahamül edemeyeceği türden bir sesti ve o oğlan bunu dinliyordu. Anlık kulaklığı çıkarıp pişman olmuşcasına gülümsedi ve "Müzik zevkin değişikmiş gerçekten..." dedi. O duyduğu ses hâlâ kulağında yankılanıyordu. Cebindeki telefondan bile fazla titreyecek duruma gelmişti, o sesten fazlasıyla huylanmıştı.

"Biliyorum." kısa cevapları ve soğuk tavırları onu istemsizce germişti. Sıkıntıyla nefesini verip telefonuna baktı, hâlâ TikTok uygulamasından yanındaki çocuk ile ilgili yorumlar geliyordu. Telefonunu kapatıp yanındaki oğlana baktı.

"O hâlde ben kalkıyorum dostum!" dedi gülümseyerek. Oğlan sessiz kalmış umurunda değilmiş gibi 'Fork an a plate' dinlemeye devam etti. Beomgyu biraz bu durumdan rahatsız olmuştu. Bir anlığına onu videoya koyduğu için kendisine karşı kin beslediğini düşündü, bunu düşündükten sonra olgun birinin böyle tavır almayacağı aklına geldi.

(Fork an a plate)

tv static, taegyu. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin