Taehyun ve Beomgyu okul çıkışı beraber takılacakları konusunda anlaşmışlardı. Şimdiyse parkın bir bankında oturup sohbet ediyorlardı.
"Seneye bu okulda olamayacağım için üzülüyorum Taehyun."
"Ben de." dedi kafasını eğerek. Elleri ceplerindeydi, ellerini ısıtıp Beomgyu'nun ellerini ısıtmayı istiyordu. Bu yüzden başından beridir elleri ceplerinde geziyordu.
"Hâlâ birkaç ayım var seninle takılmak için." dedi gülümseyerek Beomgyu.
Kafasıyla onayladı Taehyun.
"Bu aralar hangi şarkıyı dinliyorsun?"
"Tv statik hâlâ favorim hyung." dediğinde Beomgyu güldü.
"Bu gece size geleceğim ve bu ses eşliğinde seninle uyuyacağım." dedi Beomgyu. Taehyun ona bakıp gülümsedi ve bunu onayladı.
Ellerini ısıtmaya çalışan Beomgyu bir yandan da söyleniyordu.
"Hyung," ellerini ceplerinden çıkarıyordu o sırada "benim ellerim sıcak." dedi ellerini tutarken.
"Teşekkürler Taehyun'um." bir eliyle genç oğlanın saçlarını karıştırdı.
"Ne demek Hyung."
Biraz daha sohbet ettikten sonra Beomgyu annesine Taehyun'da kalacağını söyledi. Bayan Choi zaten Taehyun'u ve annesini tanıdığı için kabul etti. Taehyun'un evine vardıklarında yemeklerini yediler ve sohbet ettiler. Biraz da oyun oynadılar. Bundan sonra iş yatma vaktine geliyordu. Taehyun ve Beomgyu bu hafta çok yoruldukları için erkenden yatma kararı aldılar. Beomgyu Taehyun'un en sevdiği ve huzur bulduğu o sesi yani TV statiği açtı ve ışıkları kapatıp Taehyun'un yanına yattı.
"Eski anılarıma döndürdü." dediğinde Beomgyu gülümsedi.
"Anlayabiliyorum." dedi kafasını Taehyun'a döndürerek. Ortamda kısa süreliğine sessizlik oluştu ve bu sessizliği Taehyun bozdu.
"Abimin aslında intihar etme nedenlerinden biri de neydi biliyor musun, hyung?"
"Neydi?" yeni bir şey öğrenecek olması onu meraklandırmıştı bu yüzden kıpırdandı.
"Bir erkekten hoşlanıyor olmasıydı." demesiyle şoka girdi Beomgyu.
"Kendi cinsinden hoşlandığı için fazlasıyla linç yedi... Bu yüzden dayanamadı." dediğinde gözlerinin yavaş yavaş dolduğunu görür gibi oldu.
"Gerçekten üzüldüm. Keşke insanlar biraz saygı gösterseydi. Eminim kötü biri değildir." dedi sessizce Beomgyu.
"Ben de ve hâlâ üzülmeye devam ediyorum. Haklısın da şarkıları hep sevdiği çocuğa ithafen bu yüzden linç yedi. Kötü bir amacı yoktu. İçinde yaşayıp şarkılara dökmek onu rahatlatıyordu. Sadece sırrını ben biliyordum. Seninleyken her seferinde bu aklıma geliyor."
"Beraber aşacağız, sen ve ben. Hem merak etme ben bu konuda kimseyi linçlemem." dediğinde Taehyun'a karanlıkta gülümsedi. Taehyun bunu gördüğü zaman kendini tekrardan çok şanslı hissetti.
"Hyung... Aslında başlarda bana abilik yapmana minettardım ama şimdiyse bundan hoşlanmıyorum." dedi bir çırpıda tüm gerçekleri söylerken.
"Ne? Ne demek istiyorsun?" anlamamıştı Beomgyu. Abilik yapması hoşuna gitmemiş miydi?
"Demek istediğim... Uzun zamandır saklıyorum. Gerçekten özür dilerim ama sana gerçekleri söylememin vakti gelmiş gibi. Ne de olsa birkaç ay sonra seni göremeyeceğim, derslerimize daha çok yoğunlaşacağız. Bu yüzden sana hissettiklerimi söyleme kararı aldım hyung." dedi utana sıkıla. Taehyun bunları söylerken sanki kendisi konuşmuyordu bir başkası diyormuş gibi hissediyordu.
Beomgyu ise merakla diyeceklerini bekledi. Abisiyle bir bağlantısı olup olmadığını merak etti.
"Senden uzun zamandır hoşlanıyorum." dedi sessizce. Bunu söylemesi ne kadar doğruydu bilmiyordu ama artık düşünmek için çok geçti. Söylemişti çünkü. Beomgyu bir süre sessiz kaldı. Taehyun söylemekle hata yaptığını hissetti. İçinden binbir türlü ses kendisini suçluyordu. Oda da sadece TV statiğinin sesi vardı, başka bir ses yoktu. Taehyun Beomgyu'ya baktığında burun çekme seslerini daha net duymaya başladı.
"Neden ağlıyorsun hyung?" dedi yatakta doğrulup Beomgyu'nun gözyaşlarını silerken.
"Hislerimin karşılıklı olması beni rahatlattı..." diye bir cevap geldiğinde Taehyun'un elleri Beomgyu'nun yanaklarında kalakaldı. Mutluluktan çığlık atacak gibi oldu, midesinde kelebekler uçuyormuş gibi hissetti. Çok mutluydu, tarif edemeyeceğim bir şekilde. Bu mutluluğunu sarılarak belirtmek istedi. Beomgyu'ya sarıldı ve ikiside o gece hem TV statik dinleyerek hem de birbirlerine sarılarak uyudular.
O Gece Çekilen Birkaç Fotoğraf !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tv static, taegyu. ✓
Nouvelles"Seninle tanışmak yerine bu muazzam sesi dinlemeyi tercih ederim." ー🧚🏻♀️ #1 jonghyun #1 CHOIBEOMGYU