3

8.8K 506 246
                                    

Ben geldimmm


Nasılsınız keyifler nasıl?


Hadi başlayalımm

Taehyung'tan


Utançtan deliriyordum ve içim çok kötü kaşınıyordu şuanda. Annesi neyi ima etti.... Sakin ol utanma Taehyung annesini biliyorsun fesat bir kadın sadece. Sikeyim seni Yoongi tam bir şırfıntısın neden kızgınlıkta olan bir omeganın yan odasında iğrenç sesler çıkarırsınız ki? Yemin ederim midem bulandı sanki pornosunu izledim gibi hissettim arkadaşımın... Ne ara sevgili oldular 4 günde de vermezsin be Yoongi..


"Şey Taehyung ben markete gidiyorum istediğin birşey var mı?"


"Yok teşekkürler"


İyi ki Jungkook vardı, o olmasa hala iğrenç inleme seslerini bastırmak için metal müzikle kulağımı parçalıyor olurdum. Tüm odası onun gibi kokuyordu, çok güzel kokuyordu. Elimi penisime sardım odadaki banyoya giderek, inlemiştim bile saniyede. Boşaldıktan sonra temizlenip yatağa oturdum ve üstüme kokusunun yoğun olduğu yorganı çektim. Daha iyi hissetsem de ateşim sanki daha yükselmiş gibiydi, umarım daha da uzun sürmez... Sürerse boku yerim ama kokusu var en azından. Yanlış birşey yapmak istemiyordum ona karşı, yine de soyunma isteğimi bastıramıyordum. O yüzden altımı çıkarıp boxerla kaldım, daha sonra ondan şort isteyebilirdim geldiğinde.


Taehyung alfa bana kur yaptı


"Ne?"


Evet yemin ederim ki kur yaptı banaa, beni istiyor Taehyung


"Saçmalama omega"


Ama ama ciddiyim inan bana etkilendi benden


Sustum ve susmasını dinledim. Omegam cidden dengesiz ya aynı ben. Odanın kapısı tıklandığında burnuma kadar örtüyü çekerek sırtımı başlığa dayadım. Utanma Taehyung herkes kızgınlığa girer her ay utanma..


"Gel"


Siktir sesim titreme lütfen. Elinde tuttuğu tepsiyi usulca yanıma bırakıp alnıma dokundurdu ellerini ateşimi kontrol etmek istercesine, hasta değilim be adam kızgınlıktayım dokunduğun yer yanıyor yapma.


"Daha iyi misin?"


"Evet sende kusura bakma odanı böyle işgal etmişim gibi oldu ama"


"Sorun değil takılma bu kadar. Benim merak ettiğim şey"


Yanıma oturduğunda kendimi ona doğru biraz daha kaymaktan alıkoyamadım. Kesinlikle bir iki güne bitmeyecekti kızgınlığım dudaklarına gidiyordu gözlerim çünkü. Boğazımı temizleyerek elime aldım getirdiği tatlı minik pastayı.

Tiny MoansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin