10

7.4K 395 384
                                    

Eheheehehe bol smutlu bölüm geçin isterseniz muah


Oy ve yorumlar o kadar az ki...

Rahatsız olan okumasın pls

(Rahatsız olanların olduğunu düşünmüyorum ama olsun xjdnnx)


Hadi başlayalımm

Taehyung'tan

Gülmeye başladığı gibi kucağından inerek karşı koltuğa oturup kollarımı bağladım. Ne yapayım yani deliğim kaşınıyordu?

(Lan çok masum söylüyor xkdmxndn)


"Biriciğim kızma hemen çok tatlısın ondan güldüm"


"Çok tatlıysam içime gir o zaman!"


Ağırlaşan feromonuyla ona baktığımda bedenimi süzüyordu dudaklarını yalayarak. Biz omegaların özelliği de alfaların özellikle kızgınlıktaki feromonlarımıza dayanamamasıydı.


"Buraya gel seni deli"


"Deli değilim sadece sadece isteğim fazla"


Tekrar gidip kucağına oturduğumda dudaklarımı büzdüm.


"Büzme bebek dudaklarını hemen. Kızmıyorum sana gerçekten çok tatlısın ondan güldüm. Karnın tamamen doydu mu?"


"Hmhm doydu"


"Sanırım şimdi de" parmaklarını deliğime sürtüp titrememi sağladı ve içime itti.


"Deliğini doyurmam lazım hm?"


"E-evet lütfen ahh alfa parmakların çok çok güzel çok iyi hissediyorum"


Deliğime hızla girip çıkan parmaklara akıyordu zevk sıvım. Beni kucağına alıp parmaklarını yalayarak odaya götürdüğünde başımı döndürüyordu kokusu. Penisini çekiştirip sırtını başlığa vererek yandan bir gülüş sundu.


"Otur omega, alfanı deliğine al"


Söylediği şeyle kalbim daha da hızlı atarken kıkırdayıp elimle penisini okşayarak deliğime denk getirip hepsini içime aldım. Zevkle öyle bir çığlık atmıştım ki sokaktan geçenler kesinlikle duymuştu. Hızla zıplarken göğüslerimi okşayıp emerek daha da zevk veriyordu bana.


"Jeon yapma yapma deliriyorum"


Tiny MoansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin