13

5.8K 348 291
                                    

Merhabalarrr

Omegaverse evreninde olsaydınız alfa mı yoksa omega mı olurdunuz?

(Ben kesin alfa olurdum💨)

Hadi başlayalımm

Jungkook'tan

Son gün, kızgınlığımın son günündeydim ve elimi Taehyung'a dün hiç sürmemiş, öpüşmenin ilerisine gitmemiştim bile. Nedeniyse kendimi tutamayıp mühürlemek istememdi.

"Sevgilim hadi?"

"Siktir et gel"

Kucağıma oturdu ve saçlarımı sevdi.

"Bana dokunmamak için çaba harcadığında üzülüyorum. Kızgınlığımda resmen altından kalkmıyordum Jungkook sorun olmaz dedikçe uzak duruyorsun. Zoruma gidiyor aklıma başka şeyler geliyor, seni tatmin edemiyor muyum yoksa ondan mı uzak duruyorsun?"

Haklıydı uzak durmak salaklıktı. Dolu gözleriyle bana baktığında saçlarını öptüm hemen.

"Sen beni kokunla bile tatmin ediyorsun. Sadece son günümdeyim ve biraz daha duyarsız olabilirim o yüzden dün sana dokunmadım."

"Beni mühürlemekten mi korkuyorsun alfa?"

"İsteğin dışı mühürlemekten korkuyorum"

"Seni istediğimi söyledim, alfam olmanı eşim olmanı istiyorum. Beni mühürlemeni is-"

Dudaklarımızı birleştirip kucağıma alarak ikimizin feromonlarının hakim olduğu odaya götürdüm. Haklıydı istiyordu neden duruyordum? Mallıktı ona dokunmadan durmak, kurdunu küstürüp yetersiz olduğunu düşünmesini istemiyordum. Mallıktan dokunmadım işte aptal ben ama daha fazla yapamazdım. Üstümüzü çıkarıp dudaklarımı köprücüklerinde gezdirerek parmaklarını deliğine ittim yalayarak. Fazla ıslak değildi deliği, hep ıslak olacak diye birşey yoktu da. İyice genişletip kendimi ittiğimde inleyerek dilimi emmeye başladı.

"Omegam"

"A-alfa ahmm hızlan!"

"Sikeyim parçalarım deliğini, kışkırtma beni"

Daha da hızlandığımda elimi penisine sarıp çekmeye başladım ki boşaldı, bense daha yeni başlıyordum biliyordum. Bacaklarını omzuma alıp daha hızlı girip çıkarken altımda kıvranarak inleyip duruyordu. Parmaklarımla göğüs uçlarını sıkıp bıraktım.

"Alfa yine yine yap-ahh"

Bacaklarını yine aralayıp göğsünü dilimle ezerken bulanan aklımla çekiştirip daha çok inlemesini sağladım. Sona geliyordum, dişlerimi sol tarafına sürterek hırıltıyla konuştum.

"Omega inle, daha yüksek inle delir altımda"

"Alfa alfam çok derin ahmm"

Kendimi tüm gücümle içine itip dilimle dişlerimi gezdirdim boynunda. Dişlerimi aniden sokup daha da derine iterek kanını emerken içine boşalmaya başladığımda rahatlarcasına inleyip tırnaklarını sırtıma bastırdı. İyice emerek dilimle temizleyip geri çekildim, içinden çıktığımda deliğinden akan menilerim çarşafı pisletirken ben içimden deli gibi tekrarlıyordum benim omegam diye.

Tiny MoansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin