3

65 5 0
                                    

Tae szemsz.


Már lassan 1 hónap eltelt azóta hogy Jungkookal találkozgatok. Kellemes a társasága. Örülök ha vele lehetek. De mostanában valami mást érzek iránta. Nem barátság.. hanem... szerelem.. Szerelem? Talán ez lehet.

Ma megbeszéltük hogy találkozunk a szokásos helyünkön. Vagy is Kookie kedvenc kávézójában. Délután kettőt ütött az óra vagy is lehet hogy mostmár el kellen indulnom mert el fogok késni. Gyors össze szedtem magam majd el is indultam. Szerencsére közel lakom a kávézóhoz így nem késtem el.

Ahogy beléptem az ajtón, egyből keresni kezdtem szememmel majd meg is láttam. Gyors meg is indultam.

-Szia!

Köszönök nagy mosollyal az arcomon majd gyors helyet is foglalok.

-Szia Tae!

Köszönt vissza Kookie.

-Milyen volt a napod?

Kérdezi tőlem lágy hangon és közben olyan cuki mosollyal néz rám, hogy menten el tudnék olvadni tőle.

-Huhh.. Fárasztó. Nagyon.

Mondtam elnyomott fejjel közben hallottam meg Kook nevetését.

-Mondjuk látszik is rajtad.

Kuncog Kook. Úr isten de imádom a nevetését, hangját a mindenét. Mondom magamban.

-Na és neked?

-Egészen jó. Szabad napos vagyok szóval nagyon nem csináltam semmit.

-Szerencsés.

Mondtam majd ide hívtam a pincért.

-Jó napot! Egy jeges kávét kérnék.

Mondtam majd a pincér el is ment.

-Ma egész nap rajtam lógtak a fiúk. Nem bírtam ki. Még jó hogy megbeszéltük ezt a találkozót.

Mondom neki majd ledőlök kicsit az asztalra.

-Hogy hogy?

-Épp egy új dalt veszün fel és ilyenkor a legfárasztóbbak.

Nevetem el magam majd épp hogy kihozták a kávémat. Szépen megköszöntem majd bele szürcsöltem.

...


Az este még elmentünk sétálni egyet a parkba Kook-al majd elköszöntünk egymástól és hazamentünk.

Ahogy haza értem ledobtam a cuccaimat a nappaliba majd lefürödtem, elvégeztem az esti rutinom és alvásra készen feküdtem be az ágyba de a dolgok csak cikáztak a fejemben.

-Lehet hogy el kellene mondanom neki hogy kedvelem!

Mondom halkan magamnak majd lassan álomra hunyom szemeim.

Reggel van. Szokásosan az ébresztő hangjára kelek majd szépen lassan felülök és magam elé bambulok. Nagy nehezen rá veszem magam hogy kikeljek az ágyból, majd elkészülődjek. Miután kiszenvedtem magam drága szeretett ágyamból lefürödtem meg minden ilyen dolgom elvégeztem majd el indultam a munkába. Beérve köszöntem a fiúknak.

-Szevasztok jó reggelt.

Köszöntem mindenkinek majd lepakoltam a cuccaim.

-Hali.

Köszöntek vissza a fiúk.

-Na most hogy mindenki itt van kezdhetjük is a próbát, nem?

Mondta Nam majd gyors bemelegítettünk és elkezdtük a próbát.

Körülbellűl 2 óra múlva abba hagytuk hogy egy kis pihenőt tartsunk.

-Na és mi a helyzet?

Kérdezte tőlem Yoongi. Tudom hogy Kookal kapcsolatosan kérdezi.

-Kedvelem.

Mondtam ki majd bele kortyoltam a vizembe.

-Hogy mi?

Nézett rám Nam serpenyő méretű szemekkel.

-Jól hallottátok.

Kuncogtam.

-TUDTAM!

Mondta Chim majd vállamat megveregette.

-Sok siker haver!

Mondta Chim. Nam még mindig le volt sokkolva Yoongi pedig csak nézett rám.

-Na és ez honnan jött neked?

Kérdezte tőlem Yoongi. Na ez egy nagyon jó kérdés mert őszintén még én magam se tudom.

-Nem tudom. Egyszerűen megkedveltem. Szeretem a mosolyát, a hangját, nagyon helyes is, gondoskodó...

Áradoztam róla tovább.

-Oké ok haver értjük. Azért a nyálad nehogy kifojjon.

Nevetni el magát Yoongi majd mindenki más és bele értve magamat is.

...

Este mint szokásosan fáradtan értem haza. A cuccomat csak ledobtam a nappaliba majd szokásos esti rutinom végeztem el majd befeküdtem az ágyba.

-Elmondom neki... elmondom neki hogy kedvelem.

Mondtam ki magamnak majd álomra csuktam szemeimet.

...


Nas szóval nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki végig olvasta ezt a részt is. Nemsokára jön ki az új rész! ;)

Csak az enyém (Taekook FF)Where stories live. Discover now