Jungkook szemsz.
Ahogy reggel felkeltem elsőnek Tae-t kerestem, de sehol se láttam. Az ágyban nem volt. A fürdőszobában sem volt, a konyhában és a nappaliban se volt. Vagy is azt jelenti hogy elment.
-Elment...
Mondtam ki halkan.
-Hogy mi? Elment? Ilyen rossz voltam az este? Vagy csak simán nem kedvel?
Vetettem fel magamban ezt a sok kérdést hirtelen.
...
Taehyung szemsz.
Már este fele van. Végre haza értem a munkából. Hulla fáradt vagyok. Őszintén, élveztem az előző estét, de hamar el kellett mennem, és időm se volt hogy valami üzenetet hagyjak neki.
Lehet hogy el kellene mennem hozzá.
Gondoltam magamban, majd pár perc gondolkodás után gyors össze szedtem magam és elindultam Kook lakásához.
Ahogy oda értem erőt vettem magamon majd bekopogtattam az ajtón. Szerencsére ajtót nyitott nekem. Kicsit meglepett arcot vetett rám Kook mikor meglátott.
Jungkook szemsz.
-Ohh.. Szia!
-Szia!
Köszöntünk egymásnak.
-Téged meg mi szél hozott?
Kérdeztem tőle óvatosan, nehogy sértésnek vegye.
-Gondoltam bejövök kicsit megmagyarázni azt hogy hova lettem reggel.
-Ohh okes. Gyere be.
Nyitottam tágabbra az ajtót hogy beljebb tehesse magát.
-Köszönöm!
Mondta Tae lágy hangon, majd bejött, levette a cipőjét és helyet foglalt a kanapén.
-Szóóval a lényeg az hogy reggel azért mentem el olyan hirtelen mert dolgoznom kellett és nem volt időm bármi level is írni neked. Sajnálom!
Mondta Tae kicsit félénken.
-Ohh dehogy, semmi baj! Megértem!
Huhh most megnyugodtam
-Akkoorr... Nem voltam olyan rossz tegnap.
Nevetek fel kicsit kínosan tarkómat vakargatva.
-Nem dehogy. Nem arról van szó. Őszintén ha van kedved, én szivesen megismernélek még jobban.
-Én is megismernélek!
Mondtam neki boldogan.
...
Na guysss szóval végre itt az új rész! Elnézést kérek hogy ilyen rövid lett ez a rész, de ígérem hogy a kövi rész hosszabb lesz! És azt is sajnálom hogy ilyen sokat kellett várni rá de végre itt van! Nagyon remélem hogy mindenkinek tetszett ez a rész, és nemsokára jön a kövi rész! ;))
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csak az enyém (Taekook FF)
Fantasia"Kookie! Én mindig is téged foglak szeretni! Kérlek ne hagyj el! Csak is a tiéd vagyok, senki másé! Ne menj el. Szükségem van rád mert nélküled nem tudok élni! Miért tetted ezt?!" BoyxBoy Taekook 18+ 16+ tartalom, trágár beszéd (Saját) Remélem tets...