4

81 3 0
                                    

Jungkook szemsz.

Az ébresztő hangja zökkentett ki csodás álmomból. De már mindegy. Felültem az ágyon és kicsit bambúltam ki a fejemből. Hallani ahogy a madarak csiripelnek. Nem tudom miért, de szeretem hallgatni a madarak csiripelését. De mostmár készülődnöm kéne szóval gyors kipattantam az ágyból. Egyből a fürdő szoba felé vettem az irányt. gyors lezuhanyoztam és felöltöztem. Kimentem a konyhába és csináltam magamnak egy reggelit majd megettem utána fogat mostam és siettem is munkába.

Már a munkában vagyok egy ideje de most szünetem van szóval elmentem egy kávéért majd leültem kint a padra. Telefonomat elővéve írtam Tae-nek. Szeretnék vele ismét találkozni. Nem tudom pontosan hogy mennyire bízhatok az érzéseimben de tetszik Tae. Ez az idő alatt annyira megtetszett. Szeretek vele lenni. Olyankor szabadnak és boldognak érzem magam.

Jungkook:

-Szia Tae! Lenne kedved ma elmenni velem a moziba?

Taehyung:

-Szia Kook!
Persze hogy van kedvem!

Jungkook:

-Rendben, akkor este 5-kor találkozunk. Szia.

Taehyung:

-Okis szio!

...

Tae szemsz.

-Kook elhívott moziba.

Mondtam izgatottan Jimin-nek.

-Naa ez jó Tae! Végre közelebb kerülsz hozzá!

-Igen igen igaz de izgulok. Ma el akarom mondani neki hogy mit érzek iránta, de félek hogy elutasít.

Mondtam a végét kicsit szomroúbb hangon majd lehajtottam fejem.

-Naa Taeee nem szabad elkeseredni. Biztos hogy nem fog elutasítani.

Mondta Jimin majd oda jött és szorosan megölelt amit persze viszonoztam. Jól esik hogy próbal segíteni és felvidítnai. Örülök hogy ismerem Jimint és hogy az egyik legjobb barátomnak tudhatom.

-Na és azt honnan veszed hogy nem fog elutasítani? Láttál már engem? Hogy milyen csúnya vagyok?

-Na és te néztél már tükörbe? Az összes fiú és lány utánad csorgatja a nyálát. Na és persze nagyon kedves ér szerethető személyiséged van. Téged nem lehet utálni, vagy ha valaki mégis azt megverem!

Mondta Jimin. A végére felnevettem majd én öleltem meg őt.

-Köszönöm Jimin hogy ennyire segítesz nekem.

Mondtam majd egy sós könnycsepp jött ki szememből.

-Jaj Tae ne sírj. Ez alap hogy segítek neked. Az egyik legjobb barátom vagy és sose hagynálak cserben.

Na most pedig menjünk hozzád és nézzük meg mit veszel fel. Úgy is 13:45 van és ismerlek már mint a tenyerem szóval tudom milyen sokáig tart neked elkészülődni.

Gyors össze szedtük a cuccainkat majd el hagytuk a helyiséget és az otthonom felé vettük az irányt. Hamar meg is érkeztünk. Ahogy beléptünk a lakásba és a szobámba tartottunk.

-Na Tae mutasd mid van.

Mondta Jimin miközben az ágyra ült én pedig elkezdtem kipakolni a ruhákat.

-Azt próbáld fel!

Kiáltott fel Jimin közben egy szürkéses pólóra mutatott. Hamar fel is vettem de szerintünk nem volt az igazi így le is vettem.

...

Sok idő után és sok ruha felpróbálása után egy sima fehér pólóra és egy barnás kicsit bő nadrágra jutottunk.

-Na ez, ez nagyon jó.

Mondta majd gyors az időre néztem.

-Jézusom! 16:55 van. El fogok késni.

Mondtam majd sietni kezdtem.

Nagyon sietősen össze szedtem a cuccaim majd elindultam a mozihoz. Mint megérkezdtem meg is láttam Kook-ot ahogy ott vár rám. Gyors oda futottam hozzá.

-Szia Kook.

Köszöntem neki majd megöleltem amit viszonzott is.

-Szia. Jól nézel ki!

Mondta ahogy eltávolodott tőlem én meg persze olyan piros lehettem hogy még egy érett paradicsom is megirigyelné ezt a színt.

-Kö.. Köszönöm. Te is a.. az vagy.

Mondtam kicsit zavarodva.

Majd kicsit felnevetett.

-Sokat vártál rám?

Kérdeztem tőle csak mert nagyon nem akartam őt megváratni.

-Oh nem dehogy. Én is nemrég érkeztem meg.

Mondta egy olyan mosollyal hogy majdnem elájultam.

Annyira helyes.

-Megyünk?

Kérdezte majd bólintottam és gyors megvettük a jegyeket majd be is ültünk.

...

A film jó volt. Sokat nevettünk és nagyon jól éreztem magam. Mozizás után még elmentünk egyet sétálni a parkba. Olyan jó érzés vele lenni. Na de mostmár el kellene mondanom neki hogy mit érzek. Minél hamarabbn annál jobb.

-Ömm.. Figyi Kook. Mon.. Mondani szeretnék valamit.

Mondtam neki majd megálltunk. Egy nagy levegőt vettem, szép lassan kifújtam majd bel kezdtem mondandómba.

-Ezt el szeretném mondani neked. Már egy ideje máshogy érzek. Az a baj hogy eddig féltem el mondani mert mindig is nagyon féltem az elutasítástól de most erőt vettem magamon és muszály vagyok elmondani.

Mondtam ki egy levegővel Kook pedig figyelt rám. Látszik rajta hogy nagyon érdekli mit is akarok mondani.

-Szóval a lényeg annyi hogy.. Kedvellek.

Mondtam neki ő meg kicsit meglepett fejet vágott.

-Vagy is nem kedvellek hanem szeretlek. Szeretlek Kook!

Végre kimondtam. Kook továbbra is némán figyel engem közben elkezdett mosolyogni.

-Nem mondasz semmit?

Kérdeztem kicsit félve hiszen full némán áll velem szembe és meg se szólal. Felvont szemöldökkel néztem őt majd hirtelen ajkaimra hajolt és egy lágy csókot lehelt rá. Jól esett. Nagyon jól. Egy kis idő múlva elváltunk egymástól majd mélyen a szemébe néztem.

-Én is szeretlek!

Mondta majd újra ajkaimra hajolt de ez most szenvedélyesebb volt.

...

Az este további része nagyon jó volt. Még egy két órát kint voltjnk és sétáltunk közben minden féléről beszélgettünk. Nagyon jól éreztem magam. közben egymás kezét fogva végre hivatalosan is kijelenthetem hogy egy párt alkotunk Kook-al.

...


Na hát guyss el jött az új rész. Nagyon remélem hogy mindenkinek teszett. Nemsokára új rész, addig is puszi mindenkinek! <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Csak az enyém (Taekook FF)Where stories live. Discover now