Egy fárasztó nap után végre találkozom a barátaimmal. Úgy terveztük hogy elmegyünk bulizni mert úgy is rég voltunk. Ahogy végeztem a munkával haza mentem gyors lefürödtem, felöltöztem és elindultam a megbeszélt helyre. Ahogy oda érte meg láttam őket és gyors oda mentem hozzájuk.
-Na végre megjöttél Tae!- Ölelt meg Jimin barátom.
-Sziasztok. Bocsánat a késésért csak kicsivel késöbb engedtek el!- Mondtam nekik közben mindenkit megöleltem.
-Akkor mehetünk be?- Kérdezte Nam majd mindenki rábolintott, és elindultunk a bulizó helyre.
-Mostmár jó lenne valakit találni magadnak Tae!- Mondta nekem Jimin majd lehúztuk az első felesünk, majd Jimin elindult a táncparkettre maga után húzva drága szerelmét Yoongit, majd táncolni kezdtek.
Nam és én ketten ott maradtunk és beszélgettünk, közben iszogattunk.
-Jiminnek lehet igaza van. Menj és ismerkedj!- Mondta nekem Nam bíztatóan. -Az a fiú már azóta téged néz, amióta betetted ide a lábad!- Mondta majd fejével jelzett arra a személyre.
Egy iszonyatosan helyes fiú volt az. Fekete haja van, egy vörös ing ami felül nincs teljesen begombolva így kilátszik az izma, és egy sima fekete szaggatott nadrág. Ahogy ránéztem várt egy kicsit majd elindult felénk.
-Szia szép fiú! Meghívhatlak egy italra?- Kérdezte tőlem a fiú.
-Szerintem én megyek táncolni- Mondta Nam majd gyors lehúzott egy felest, megpaskolta a vállam és már ment is táncolni.
-Ömm... Igen.- Mondtam kicsit zavarodottan. És ahogy megkaptuk az italt koccintottunk és lehúztuk.
Jk szemsz.
-És ha kérdezhetem hogy hívnak?- Kérdezte tőlem a szép fiú.
-Jungkook.- Mondtam majd húztam le a következő felesem.
-Tetszik a neved Kookie- Mondta majd bele kortyolt italába.
Úr isten! Kookie-nak hívott! Tetszik ez a becézés!
-És neked aranyom mi a neved?- Kérdeztem tőle érdeklően.
-Taehyung! De hívj csak Tae-nek.- Mondta, közben egy szívdögleztő mosolyt küldött.
-Gyere táncoljunk!- Húztam fel a székből, és megindultunk a táncparkett felé.
Taehyung szemsz.
A zene ritmusára kezdtünk táncolni. Elég sokáig táncoltunk majd hirtelen két kezet éreztem meg csípőmön. Jk-re néztem és perverz mosollyal nézett rám. Vagy azért mert túl helyes vagy a sok pia de lehet hogy inkább mindkettő miatt de kezeimet tarkójára kulcsoltam majd tovább táncoltunk. Egy kis idő után megáltunk és Jk közeledett hozzám. Lassan már olyan közel volt hozzám hogy számon éreztem a lehelletét majd lágy csókot ejtett ajkaimra. Csókját egyből viszonoztam. Édes volt. Majd lassan eltávolodtunk egymástól és egymás szemébe néztünk. Felváltva nézte az ajkaim és szemem majd akaratom ellenére is megharaptam ajkaim ő meg már nem bírt magával és újra ajkaimra tapadt de most erőszakosabb volt.
Lassan levegő hiányában szakadtunk el egymástól majd Jk fülemhez hajolt.
-Van kedved feljönni hozzám?- Kérdezte tőlem fülembe súgva, majd ahogy szemembe nézett és perverz mosolyra húzta száját. Alig láthatóan bólintottam egyet majd gyors oda mentem a fiúkhoz és szóltam nekik hogy elmegyek, majd Kookie megfogta kezem és leindult én meg mentem utána.
.....
Ahogy beértünk Jk lakásába egymásnak estünk és vadul kezdtük el falni egy mást. Kook neki nyomott a falnak és a nyakam ellen indított támadást. Próbáltam vissza tartani a belőlem kitörő sóhajokat de azt is nehezen.
-Ne tartsd vissza baby, hallani akarom a hangod!- Súgta Kook két csók között majd felvett karjaiba én meg derekára kulcsoltam lábaimat és a hálószoba felé vette az irányt.
.....
Reggel ahogy felkeltem magamat Kook mellet találom az ágyban. Az este elég hosszúra sikeredett.
Még így is olyan helyes. És olyan cukin alszik.
Mosolyra húztam szám majd meg néztem az időt a telefonomon és lesokkoltam.
-Úr isten. Már ennyi az idő?! El fogok kési!- Mondtam majd gyors felöltöztem, utoljára megpillantottam az alvó Kook-ot majd elindultam a munkába.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Csak az enyém (Taekook FF)
Fantastik"Kookie! Én mindig is téged foglak szeretni! Kérlek ne hagyj el! Csak is a tiéd vagyok, senki másé! Ne menj el. Szükségem van rád mert nélküled nem tudok élni! Miért tetted ezt?!" BoyxBoy Taekook 18+ 16+ tartalom, trágár beszéd (Saját) Remélem tets...