~ Yalın- BEN BİLMEM ~
* Ender içindeki gerilimi saklamaya çalşırken yüzündeki sahte gülümseme etrafı kandırmaya yetiyordu ama gözleri?*
*Ender konuşmadan hışımla dönsede kendini bozuntuya vermedi. Doğan elini uzattığı an elini tuttu. Beline oturan eliyle Doğan'a yaklaştı. Ender'in eğdiği başına Doğan her detaylı bakışında Ender'in geri tepkisiyle nefeslerini hissedecek kadar yakın kalıyorlardı.*
" sen istediğin kadar gelme anne ben gidiyorum bu rezalete daha..."
" gitmiyosun Kumru."
* kolundan çekerek geri oturmasını sağladı.*
" sanane ya!"
" Kumru... babanın Ender'e bakışlarına bak."
* Kumru yavaşça başını çevirip birkaç dakika onları izledi. Gözlerini devirerek ofladı.*
" yani? Baktım."
" Kumru kör olamazsın, nikahta da öptü aralarında gerçekten bişey olabilir mi?"
" saçmalama anne ya, babamla Ender diyoruz imkanı var mı sence?"
" valla şu görünenlerden sonra."
" Ender'in zamanı Hilal'den de az ama o daha güzel oynuyo o yüzden."
" inşallah. Yıldız nikahta rezalet çıkaracaktı sözde ama yok oldu."
" onuda anlamıyorum, ikiside birbirine neler yapıyolar ama yine bir araya gelebiliyorlar."
" doğru."
" Handan son kez gördüğü manzarayla yudumladığı içkisini öksürerek geri tükürdü."
" Kumru..."
" görüyorum anne!"
" Ender..."
" efendim."
" bana bu mutluluğu yaşattığın için teşekkür ederim."
* yüzünü okşayarak saçını geriye iter.*
" bende çok isterdim."
" neden?"
" yapacaklarını biliyorum, haberim var. Sahte nikah, şirketteki mali haklar, itibar ve benzeri maddeler bunlar sana biraz tanıdık geldi mi?"
* yavaşça başını yatırırken gözlerini açarak gülümser.*
" Doğan?"
" inkar etmiyosun yani? Hayret. Hepsine anlam verdim diyelim, piyon olarak kullanacaktın ama madem tek çıkarın bunlardı geri Yıldız'ı istiyodun, neden benimle duygusal şeyler yaşamaya gerek duydun. Bunlar olmadan da ben inanabilirdim."
" tüm bunlar doğru değil."
" nasıl yani? "
" nerden biliyosun bilmiyorum doğru olan şu evet böyle bişey düşündüm. Hatta seninle konuştuğumuz ana kadar kararlıydım ama sana dedim ya içinde farklı bir sen buldum ve kendimi orda hissediyorum diğer yarımsın gibi yani..."
" hmm sonra?"
" duygusal kararlarda öyle gelişti. Bunun için bana olan tavrın lütfen sinirden öte geçmesin. Seni seviyorum çünkü. En önemlisi artık karımsın. Ender Yıldırım...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O KADIN { ENDOĞ }
Fiksi PenggemarDurabilir miyim sessiz, sence bu yanlışlara? Duramam hiç karşımda, olsa da tüm cellatlar? Sevebilirim hep seni, değişsen de bu kadar Aşka gönül vermişim, söyle başka yol mu var?