Lee Minho, namı diğer Lee Know, JYP ENTERTAINMENT'ın bünyesinde barındırdığı beş üyesi bulunan dördüncü nesil erkek gurubunun lideri, ana vokali ve lider dansçısıydı. Gelecek vadeden bir yetenekti. Grup, çıkış yaptığı günden bu yana sadece Kore genelinde değil, neredeyse dünya çapında büyük sükse yapmıştı. Yakışıklı yüzü ve kibar tavırlarıyla istatistiklere göre en çok bias seçilen üyeydi. Yolu uzun ve geleceği parlak bir yıldızdı. Reklam anlaşmaları, ödül törenlerine katılımları ve birbiri ardına gelen dizi ve film teklifleri ise tüm bunları kanıtlar nitelikteydi.
Ancak ne yazık ki öyle olmadı. Lee Minho daha kariyerinin ikinci senesinde, gizlice çekilmiş bir videoyla cinsel kimliğinin ortaya çıkması sonucu abilik yaptığı grup arkadaşlarını taciz etmekle suçlandı. Şirket onu savunmadı. Bunun yerine ondan bir özür mektubu yazması beklendi. Minho'nun itiraz etmek gibi bir şansı yoktu, bu kariyerini bitirir, bu güne kadar üstünde çalıştığı ne varsa heba olmasına sebep olurdu.
Yine de, kendi elyazısı ile yazdığı beş sayfalık özür mektubu paçasını kurtarmaya yetmedi. Skandallar birbiri ardına geldi; hiç gitmediği gay barda, sözde bir erkekle öpüşürken çekilmiş fotoğrafları, grup üyelerinden biri ile daha çıkış yapmadan önce beraber olduğu ile ilgili iddialar ve daha nicesi magazin gündeminin başlıklarını süsledi, uzunca bir süre.
Gruptan uzaklaştırılması, hakkında çıkan iğrenç olduğu kadar asılsız da olan haberler ve kötüye giden aile ilişkileri onu yirmi dört yaşının ilk aylarında önce depresyona, ardından intihara sürükledi. Bir gece yarısı kendini, çok güvenlikli şirketlerinin tepesinden aşağı bıraktı.
Hiç beklemediği halde yeniden gözlerini açtığında ise bambaşka bir dünyadaydı.
omegaverse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlacın benim. İlacım, Leyla, bu da kaçıncı reçetem? ❅ Banginho
Fiksi PenggemarMinho kaçmayı deniyor ama her yolun sonu Chan. |omegaverse| alfa chan omega minho