İHANET ve İNTİKAM

22 2 0
                                    

"Hayatın insanı ne kadar çok yorduğunu ama bu zorluklar karşısında gösterilen çabanın sonucuna ulaşamamın ne kadar can yakıcı olduğunu 13 yaşımda öğrendim ben tam 4 yıl önce bugün...
  Günlerden cumaydı. Saat sabahın 07:45 'idi 4 yıl önce bugün dost bildiğim biri tarafından ihanete uğramıştım. Bu kişi  o zamanlar bana çok yakındı  taki o olaylar yaşanana kadar  ...

Kendi kendime düşüncelere dalmıştım artık dostlarımla eskisi gibi değildim . Herkes kendi derdine düşmüştü . Yani kimisi sınava hazırlanıyordu kimiside hem çalışıp hem okulunu okuyordu Bense
Okulu bırakmıştım  zor geliyordu artık anlamıyordum . Annemle babamda kafamı ütülüyordu zaten.. Okulda yaşanan en sonki olaydan sonra ben suçlanmıştım ." Bir cinayet vakası "  olayla alakam olmamasına rağmen iftira atmışlardı " bize" ama ben bir yolunu bulup Gökçe ile Sude yi sıyırmıştım olaydan ama ben kurtulamamıştım  . Bu benim ikinci polis sorgum olacaktı . Polis sorguya çekmişti beni
Ben
" Olayla bir alakam yok " dedim

Polis; peki cinayetin yaşandığı yerde ne işin vardı .
Ben .
( Olayın içinde Sude ve Gökçe de vardı ama ben anlatmadım)

Merdivenlerden inerken gördüm

Polis: elimizde yeterince bilgi olmadığı için sizi tutukluyorum

Ben yapmadığım bir şey için  hapise  girecektim, aslında herşeyi Azra nın planladığını biliyordum Azra bana bundan 4 yıl önce ihanet etmişti . Bunun bedelini ödemeli diye düşündüm polise :

Cinayeti Azra planladı memur bey ben olanları gördüm  dedim .
Annem ve babama çoktan haber vermişlerdi bile .
Doğruları söylediğim için içim rahattı . Aradan yarım saat felan geçti Azra tutuklayıp beni serbest bıraktılar. Karakoldan çıkar çıkmaz kızları aradım olanları anlattım ve intikamımı aldım dedim mutluydum kızlarla buluştuk ki tam o anda annem aradı kızım çok kötüyüm çabuk eve gel dedi. Bı an telaşlandım kızlara ben gidiyorum annem rahatsızmış dedim ve gittim Eve geldiğimde kapıyı Çağrı açmıştı . O an çok mutlu oldum ve ona sarıldım sonunda hasret bitmiş ti. annem beni kandırmış tı Çağrıyla bana sürpriz yapmış o an hiç mutsuzluk  ve üzüntüye kapılmadım ama eksik olan bir şey vardı o ise babam dı. İçimden babam şimdi ne mutludur dedim . Biz aile olmamıştık biz yarım kalmıştık . Ben çağrının saçlarıyla oynarken saçlarının döküldüğünü farkettim anneme kaş göz yaptım annem beni mutfağa çağırdı. Çağrı televizyondaki diziye dalmıştı. Anneme sorduğumda emin değilim ama kanser olabilir dedi Çağrı son zamanlarda biraz değişmişti . Geri odaya geçtiğimizde annem ortama neşe katmak için siz küçükken çok iyi anlaşırdınız, dedi annem elindeki fotoğrafları gösterdi ben bakınca çok güzeller dedim . Çağrıda babamı göstererek bu adam benim babam değil, olamazda dedi Çağrı babama ön yargı davranıyordu ama ben karışmadım ...


                                                 ****""""****


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DOSTLUK UĞRUNA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin