"yav amınakoyduğumun embesilleri, şu meyve suyu kabını alıp çöpe atamıyor musunuz ya"Hanji bir yandan söylenerek şarkı eşliğinde üçüncü sınıfı temizliyordu, yanında olan Minhoyu unutmuştu bile.
"Harbiden yani, hayır tavana ayak basmayı nasıl becerdiniz amk"
"tavana mı basmışlar?" Hanji çöp kovasının yanından ayrılıp Minhonun yanına geldi ve kafasını yukarıya kaldırdı. Tavanda gördüğü ayak izleriyle gülmesini tutamadı, bu sefer onunla birlikte Minho da gülmeye başlamıştı.
"işte sınıflarına kalıcı iz bırakmışlar çok mu? Boşver Ji silmeyelim tarihi izlerini"
"peki peki" cıkcıklayıp tekrar eline süpürgeyi almıştı Han. O sırada telefonda çalan müzik durdu ve "şemsettin bin arabaya" çalmaya başladı.Hanji telefonunun çaldığını görünce eline aldı, bu bir görüntülü aramaydı ve Seungmin arıyordu.
Telefonu açtığında kameraya oldukça yaklaşmış ve kısılmış gözleriyle bakan seungminin görüntüsüne gülümsedi, anlaşılan uzandığı için böyle görünüyordu."Efendim Minmin"
"Kanka nabiyon cıkmadın mı hala okuldan"
"yok ya ceza varya bizim" o sırada Hanjinin arkasında beliren Minho gülümseyip Seunga el salladı. Ji ise arkasında ani bir şekilde gördüğü Minhoya döndü.
"Bana mı dayıyon lan"
Minho göz devirip geri çekildiğinde Ji hıncını alamayıp nah çekmişti Minhoya doğru, o ise dil çıkarmıştı.
"bence yeter bugünlük, canım çıktı minho Allah rızası için gidelim artık"
"ay benimde bırak bırak gidelim, birdaha kavga edeni siksinler"
Bugünkü konumuz Jisungu nasıl sikeriz
Seungmin
Hayır sayın amınakoduğum fatih sultan terim İstanbulu fethediyoChangbin
Ya kanka ha ıstanbul ha bızans ha angara ne uzattın yaYeonjun
Sorduk mu yarrAmJisung
İstanbulu fethettik(cok riskli oldu😱)Jay
Bızanslıların elıne verdık(gercek)Hyunjin
Jeongının dunyanin 8.harıkası olması ıcın 143 neden enterJisung
Neden 143H
yunjin
Sanane 😍Yeonjun
Kaplumbaga dedenChangbin
tamAMSeungmin
hocAMYeonjun
Siz boyle seyler soyleyınce kafamda AMpul yaniyoJisung
O degılde AMerıkaya falan mı gıtsek tatıleJay
Bizde o kadar para mı var yarrAMYeonjun
Dua edelım de olsun AMkWooyoung
AMinJisung
HİİİİİİİGGGGGGG
PUTPEREST PEZEVENK NE DEDIIIII
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reflections/minsung
Teen Fiction"Manyak mısın oğlum sen, niye benimle uğraşıyorsun?" "Paşaya bak, he ben uğraşıyorum!"