(7)sikine de taktır oğul

175 17 102
                                    

Oncelikle selamlarrr

Benım ıcın yazması zorlu bır bolum olacak💪🏻😔

NEYSW YAZMAYA BASLAMA SAATIMI VW BITIS SAATIMI SOYLE BIRAKAYIM

baslama saatim:23:32
//Bitis 00:48
Haydi bismillah

***

Yine okulda sıradan bir gün geçirmiştik, her şey sıradandı.
okul çıkışında yine bizim tayfa buluşup Jay'in babaannesinin evine gidecektik, sorun şu ki 20 dakikadır bahçede beklememe rağmen ortalıkta görünmüyorlardı.Tam "kesin bu itler beni ekti" diye düşünüp yürümeye başlayacaktım ki benim olduğum tarafa gelen Minhoyu farkettim.

"selam hanji, kimi bekliyorsun böyle sıkıntılı"

"ya şey, bizimkilerle babaannelerimizin gününe gidecektik, ama beni ektiler sanırım"

"Jay'in babaannesine mi?"

"evet"

"aa, bende oraya gidiyorum"

Birden ona bakmıştım. Ne işi olurdu bizim babaannelerin evinde?

"bakma bana öyle, benim büyükannem de bu mahallede yaşıyor artık bizim eve taşındı. Onu da çağırmışlar, sen de gelde haşmet görsünler dedi bana"

"hmm, ne haşmet"

Çıkış kapısına doğru yürümeye başladığımda Minho da hızlıca yanıma adımlamıştı, bir yandan kıkırdıyordu.

"noldu hanji, ufaktan sinirlendin sanki"

"boş konuşma" ona sinirli bakışlarımdan göndermiştim, karşılığında gülmeye devam ediyordu.

"SANA SİNİRLİ BAKIYORUM BEN NEDEN GÜLÜYORSUN?"

"tamam, tamam kızma"

Jay'in büyükannesinin evine vardığımızda büyük bir çoşkuyla karşılanmıştık, Teyzeler Minhonun yakışıklılığını öve öve bitirememişlerdi.

Yeterince sıkıldığımı hissettiğimde ayağa kalktım"Jayler nerde teyze, izninizle ben onların yanına gideyim"

"onlar içeri odadalar evladım, Minho oğlum sende git de oturun arkadaş arkadaş hadi"

Minho da ayağa kalktıktan sonra benim peşime takıldı ve Jay'lerin olduğu odaya daldık.

"YA AMINAKODUĞUMUN CHANGBİNİ SİKTİR GİT LAN YATIYORUM BEN BURDA"

"ULAN DEVE GİBİ BOYUNLA KAPLIYORSUN TÜM KOLTUĞU ZATEN HYUNJİN ÇEKİL DE BEN OTURAYIM"

"EEH YETER BE BİRİNİZ ŞU YORGANLARIN TEPESİNE ÇIKSIN ORDA DURSUN BARİ- aa jisung? AA minho???"

"Allah sizi bildiği gibi yapsın kanka beni sattınız ya piçler"

"kanka seni aradık da bulamadık valla" yorganların üstüne binmeye çalışan changbin diyordu bunları, tabikide inanmıştım(!)

"iyi hoş geldin de, Minho ne iş? LAN YOKSA MANİTA YAPTIN DA YENİ Mİ ÖĞRENİYORUZ AŞK OLSUN"

Minho Hyunjinin sesini biraz daha bastırarak yanıtlamıştı.
"HAYIR AMINAKOYAYIM SADECE babaannem buraya taşındı ve bende artık sizlerleyim"

"İyi tamam gel, pubg yüklüdür sende jayin oyunlarını açamadık pubg giricez beraber"

"var var tamamdır"

Reflections/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin