(2)ne sınavı ulan

275 25 84
                                    

Bizimkilerle koyu sohbetimizi sürdürürken zil çalmasıyla oflayarak sınıfa gitmiştik, hocayı kısa süre bekledikten sonra elinde kağıtlarla hızlıca geldiğinde ufaktan tırsmıştık hepimiz.

"Hocam noluyo, HOCAM O NE"

Matematik hocamız her zamanki gibi göz devirerek kağıtları dağıtmaya başladı.Sınav olduğunu anladığımızda ise iş işten geçmişti.

Birbirimize endişeli şekilde bakarken hocanın sesiyle uyandık aniden.
"kopya çekmek yasak"

Allah Allah ya, valla mı hocam iyiki söylediniz amınakoyayım.

***


"hocam anlamadigimizi bos birakabilir miyiz"

"birak cocugum"

"hocam su soruda ne anlatmaya calisiyo anlamadim tam olarak"

"anladigin kadarini yap jisung"

"hocam hicbirsey anlamadim ama"

"ananin amini yap jisung"

"tamam hocam sagolun"

Hyunjin önümüzdeki Felixten kopya çekmeye çalışırken hocanın dikkatini dağıtıyordum, ki başarılı oldum da.
Tamamen beyin gücüyle (?) bitirdiğimiz sınavları hocaya verirken
Cam kenarında oturan Changbinin sesi sınıfta yankılandı.

"ANANI SATAYIM SENİN BEN"

"NE OLDU NE BAĞIRIYORSUN LAN"

"JİSUNG KAFAN KADAR BÖCEK VAR AMINAKOYAYIM"

"ÇEKİL ŞURDAN, SALAK"

Hızlıca Changbinin yanıns gitmemle test kitabını camdaki böceğe yapıştırmam bir olmuştu.
Yaptığım bu harekete hoca her zamanki gibi göz devirirken sınıfta alkış tufanı koptu,bende sağ elimi kalbime koyup karşılarında selam veriyordum.

Hocanın sinirle baktığını fark ettiğimde hızla Changbinin yanından ayrıldım ve tekrar Hyunjinin yanına oturdum. Tabii sınavdan hiçbir şey anlamayıp çaresizce etrafa bakınan Yeonjuna kapak çekmeyi de unutmadım.

***

"kanka iyi girdi sınav"

"bizmi dedik kanka git cehennemin dibine otur diye? Tutturdun biz Felixle küsüz ben onun yakınına oturmam gelseydin verirdik kopya, hem siz daha konuşmadınız bile amınakoyayım"

"sus sen ya biz seviyoruz lixle birbirimizi "

"öyledir aynen"

Hyunjin Changbinle saçma konuşmasını bitirince bana döndü.
"o degilde ji sen birşey anlatacaktın bize"

"Doğru, bizim tayfayı toplayın"

Biraz sonra Yeonjun, Seungmin, Wooyoung, Jay ve Yuna geldiğinde anlatmaya başladım.

"bakın şimdi iyi dinleyin beni, yan sınıfın son zamanlarda bizden daha çok tanındığını duydum, olmaz böyle bizim bu okulda bi namımız var ulan! Onlara gününü gösterelim diyorum ben"

"bu muydu yani" dıyerek kollarını bagladı seungmin.

"beğenmedin mi köpek"

"sus lan dalyarak"

"her neyse aramızdaki en zeki kişi olduğu için seungmini ciddiye almayarak devam ediyorum, bence ders verelim bunlara"

"yine aklında ne planlar var Jisung"Bu sefer konuşan Jay'di.

"hiç havalı olsun diye söylemiştim"

***

Sınıftan çıktığımda sallana sallana ve önüme bakmadan yürüyordum, arada sırada sınıfların kapısını açıp benden küçükse "siz yokken biz vardık" eğer benden büyüklerse "siz yokken bizde yoktuk" diyordum.

Tuvalete gitmek için koridoru dönmemle birine çarpmam bir oldu.

"önüne bakarak yürüsene amınakoyayım, bak defterim düştü senin yüzünden"

Kim çıktı dersiniz, evet o gıcık olduğum çocukların başı.

"defteri al götüne.."fısıltıyla ama sinirli konuşmuştum.

Defterini yerden aldıktan sonra masum gibi görünen ama korkutucu bakışlarla bana baktı ve konuşmaya başladı turuncu saçlı çocuk.
"hayırdır senin bu sinirin? Sadece bana özel mi yoksa hep böyle misindir?"

"bak şu aralar çok sinirime dokunuyorsun ayağını denk al"

"ooo sinirine mi dokunuyorum, Alla Alla ne yapmışım ki"

"kes sesini ve dikkat et kendine, istemeyeceğin şeyler olabilir"

"ben kendime dikkat ederim de, sen de dikkat et birileri seni ciddiye alabilir"

İyice sinirlendiğimi hissediyordum."daha fazla boş konuşma alırım ayağımın altına"

"memnun oldum agresif bey, bende Lee  Minho"

"Ben hiç memnun olmadım Lee Minho"

***

Selamimho

🥄Kasik

Hadi gorusuruz!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hadi gorusuruz!

Reflections/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin