(3)gözüm kırıldı

224 22 93
                                    

"kanka ne diyeyim valla, bundan üç sezonluk yaz dizisi çıkar yani"

Minho ile konuşmalarımızı bizimkilere anlattığımda ilk anlamamış, sonra dalga geçmeye başlamışlardı.

"O değilde hadi Jay'i Minho'ların sınıfına fırlatalım"Yeonjun ve saçma fikirleri, diye geçirdim içimden.

Normal insanlar olsa muhtemelen belki güler, geçerdi. Tabi biz normal değildik, bir şeyi dediğimizde yapardık.

"İYİ FİKİR HEMDE BİR TAŞTA İKİ kuş vurmuş oluruz" heyecanlı bir şekilde konuşup birden sakinleşmişti Hyunjin.

"O nasıl olacak?"

"kanka siz Minho'ların sınıfa gideceksiniz ya, Jeongin de o sınıfta kenardan ona bakarım bende"

"abicim siz mal mısınız Jay'i fırlatmak ne Jay top mu?" kaşlarını çatarak konuşmuştu Seungmin. Tabiki en zekimiz olduğu için onu ciddiye almayacaktık.

"Yani şimdi burdan bakınca-"

Jay geldiginde Yeonjun susmustu.

"Aynen Jay gelsene bi şöyle"

Jay'in "noluyo lan" demesine firsat birakmadan Yeonjun ve ben ayaklarindan, Hyunjin ve Wooyoung da kollarindan tutmustu.

Onumuzde changbin ve arkamizda da seungmin ile birlikte koridorda Jayi tasiyarak yuruyorduk.

"lan oğlum nereye bıraksanıza rezil oldum elalemin içinde Allah'ım"

"sus sus geldik"

11/C'nin kapisina geldigimizde changbin siniftakilere goz gezdirdi. Tanımadığımız birkaç cocuk, jeongin ve minho da siniftaydi.

"Hazır mısınız, 3, 2, 1 FIRLAT ASKER"

Jay'ı fırlattığımızda tam olarak üç metre uçmuş, sonra ne hikmetse Jungwon adlı arkadaşın üstüne düşmüştü.

Minho ve diğerleri şaşkınlıkla bir bize, bir Jaywon ikilisine bakarken biz kahkaha atıyorduk.

Jay sersemlemiş bir şekilde Jungwon(u)nun üstünden kalkarken gözünü tutup bağırdı.

"KANKA GÖZÜM KIRILDI GÖZÜM YOK "

***

hep beraber oturmuş jay'a gözünün kırılmadığını-yani yerinde olduğunu-kanıtlamaya çalışıyorduk.

"Bak Jay güzel kardeşim gözlerin kırılmadı yerinde duruyorlar,hem göz kırılması ne amınakoyayım gözüm bozuldu falan dersin"

"inanmıyorum sana Hyunjin kırdınız gözümü!"

Bu sefer Minho araya girmişti.

"Bak Jay bu kaç" (✌🏻)

"iki"

"Bak gözün kırılsaydı göremezdin anladın mı gözün yerinde"

Jay Minhonun dediklerine inanınca kendi saçmalığını bizim üstümüze atarak konuştu"ben gidiyorum pis yalancılar iki saattir gözün kırıldı, gözün yok diyorsunuz göz kırılması mı olur Allah Allah bi salmadınız ya"

***

Zilin çalmasıyla ve jay da gözlerinin olduğuna inandığında 11/C'den çıktık.
Çıkarken Minhoya el salladım ve o da-şaka gibi- gülümsedi ve el salladı.

Sınıfa girdiğimizde hemen arka sıralara kurulduk. Ders Namjoon hocanın dersiydi ve Namjoon hoca asla derste uyutmazdi. Bizde arkada sohbet ediyorduk, ya da uno falan oynuyorduk.

Dersin baslamasindan 10 dakika gecmisti fakat namjoon hoca ortalarda yoktu. Hyunjin birden "ders bos kudurun" diye bagirinca butun sinif bunu bekler gibi ortalığı yıkmaya başladı.
3 dakika gecmeden yan sinifin hocasi bizi azarlamak icin sinifa geldi.

"oha hocam bugün de çok yakışıklısınız maşallaah "

"...ne sandın Yeonjun öyleyim tabi"

"valla öylesiniz hocam"

Hocayı da bu şekilde oyalayıp dersi boş geçirmiştik.

Son ders olduğu için zil çaldığında okuldan çıktık.Aniden aklıma gelen fikirle durdum ve bizimkileri de durdurdum.

"Yeonjun şu bakkaldan su balonu alsana 20 30 tane"
Yeonjunum derslerde asla ortaya çıkmayan sorgulayan beynini ortaya çıkararak harika bir soru yönellti.
"napcan o kadar balonu ebabil kuşu gibi okula mı yağdırcan amınakoyduğum"

"sanane be koş al gel"

Yeonjun balonları getirdiğinde Changbin ve Wooyoungla birlikte doldurmaya gitti. Bizde Seungmin hyunjin ve ben saklanmak icin yer bulmustuk.

Hersey hazır olduğunda Minhoların dersinin bitmesini bekledik,ek olarak matematik dersine kalıyorlardı. Okuldan çıktıklarını gördüğümde bizimkilere isaret verdim ve su balonlarını onlara atmaya başladık.

Saklandigimiz yerden ciktigimizda minho kadar olmasa da digerlerinin sinirli sinirli bize baktigini farkettik.

Hyunjin onlara bakarak bize ithafen konuşmuştu.
"oğlum bunlar bizi dövecek gibi bakıyo gidelim en iyisi"

"kanka...KANKA KOSUN AMK"

Hepimiz ayni anda kosmaya baslayinca onlar da pesimizden gelmeye basladilar. Son gucumuzle kosup hyunjinlerin evine vardigimizda rahat bir nefes aldik.

********************************

selamm

cok kotu bir bolum oldu ozur dilerim.

Bir sonraki bolum instagram olacak

GORUSURUZZ

💗

Reflections/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin