Alice " apa awak nak buat ni Fitri? Lepaskan saya. Jangan buat benda bukan bukan... LEPASKAN SAYA!!! TOLONG SESIAPA PON TOLONG !!!!" Alice menjerit meminta tolong pada orang orang yang berada di mansion ini berharap dirinya dapat diselamatkan daripada iblis ini.
"Kalini i takkan lepaskan you Alice. mulai saat ni you milik i !" Suara Fitri kedengaran sensual di telinga Alice. Membuatkan Alice lagi kuat memberontak untuk menyelamatkan dirinya sendiri.
" No please no Fitri." Alice merayu sambil teresak. Tangannya kuat melawan Fitri, kakinya pula mencuba untuk terajang Fitri membuatkan amarah Fitri naik mendadak.
" Aku kata diam lah bodoh " PANG!!!! Fitri menampar keras pipi kiri Alice. Tertoleh muka Alice Kekanan. Alice terdiam. Pipinya memerah dan terasa panas. Air matanya tidak berhenti keluar. Alice tak mampu untuk berbuat apa ii lagi. Jika dia melawan, Fitri akan lebih kasar kepadanya.
Fitri mula melepaskan satu persatu bajunya dan Alice. Alice cuba merayu lagi tetapi diendahkan oleh Fitri. Hingga semua pakaian yang dikenakan kedua nya tiada di badan masing ii.
Fitri mula mencium dan membuat tanda di leher Alice. " Fit...Fitri jangan!" Rayu Alice lagi tapi Fitri masih melanjutkan aksinya itu tanpa mempedulikan Alice yang menangis dan merayu kepadanya. Sehingga....
Hilang.... Alice sudah tidak gadis lagi. Fitri merebut semuanya dari Alice. "Stop Fitri. Sa sakit hiks hiks hiks..." . Ini pertama kalinya bagi Alice membuatkan dia merasakan kesakitan. Darah perawannya mula keluar dan terkena pada tilam.
Fitri melakukannya dengan kasar sekali kerana Alice yang masih cuba untuk melawannya walau setiap kali Alice melawan pasti Fitri akan menampar atau semakin membuat Alice sakit.
- satu jam kemudian -
" stop menangis. semua dah jadi you tak boleh nak putarkan masa. but you dont worry sayang, if you pregnant i akan bersedia untuk bertanggungjawab sayang." Fitri dengan tenang mengatakan bahawa dia akan bertanggungjawab dengan semua ni.
" saya takkan mengandung dan kalau saya mengandung sekalipun saya tetap akan gugurkan anak tu!" Alice marah dan sedih. Dirinya berasa hina dan kotor sekrang, semuanya telah Fitri rampas. Bagaimana kalau Farid tahu dengan hal ini? Bagaimana hubungan dengan Farid nanti? Itulah yang membuatkan Alice bertambah risau dan sedih.
"Berani you nak gugurkan anak i? You akan bertambah tambah menyesal Alice!" Suara Fitri mula meninggi. Marah jika Alice mengatakan akan menggugurkan kandungannya nanti. Kini Alice hanya diam. Dia penat mahu melayan Fitri.
Alice bangun dan bergerak ke bilik mandi secara perlahan kerana merasa bahagian sulitnya sakit dan pedih. Dia mahu membersihkan dirinya yang dia rasa tersangat kotor dan jijik dengan dirinya sendiri.
Sepanjang membersihkan diri, Alice tidak berhentinya menangis sambil menyental badannya dengan kasar berharap sisa sisa kotoran dari lelaki kejam yang menyentuhnya itu hilang sepenuhnya.
Selesai mandi, Alice berdiri di hadapan cermin melihat dirinya sendiri. Badannya penuh dengan tanda ii merah membuatkan dia kembali menangis dan berharap ini semua hanyalah mimpi. Namun dia harus sedar bahawa semua ini bukanlah khayalan dia.
- Keesokan harinya -
Setelah selesai membersihkan diri dipagi hari ini, Alice memutuskan untuk duduk dihadapan tingkap melihat permandangan luar yang hanya dipenuhi pokok ii. Dirinya dikurung, Alice tidak boleh keluar kerana pintu bilik yang dia tempati itu dikunci oleh Tengku Fitri. Bukankah Fitri sangat kejam? Sudahlah merebut kehormatan Alice kini Fitri dengan tiada belas kasihannya pula mengurung Alice di bilik itu keseorangan.
" Cik Alice. Jemput makan" bibik Fitri masuk ke dalam bilik itu untuk menghantar makanan dan menyuruh Alice untuk sarapan. Bibik harus memastikan Alice makan sarapan tersebut sebelum dia kembali mengunci pintu bilik itu.
" saya taknak." Alice menolak lembut suruhan bibik kerana Alice berasa lesu dan tidak berselera untuk makan. Dirinya masih murung dan bersedih kerana nasib buruk yang menimpa dirinya
" Cik Alice kena makan, kalau tak makan nanti cik Alice sakit." Bibik cuba untuk memujuk Alice untuk sarapan berharap Alice akan sarapan dan tidak sakit nantinya.
" bibik letaklah dekat meja tu nanti saya makan" arah Alice memberi macam ii alasan kepada bibik itu untuk tidak memaksanya sarapan.
" maaf cik Alice tapi Tengku Fitri mengarahkan saya untuk menunggu cik Alice habis makan kalau tidak nyawa saya taruhannya" jawab bibik itu sendu
Oh jadi itu alasannya, sekarang Alice faham mengapa bibik berkeras untuk menyuruhnya sarapan. Nak atau tak berselera atau tak Alice terpaksa bangun dari duduknya untuk sarapan. Alice taknak kerana dirinya nyawa seseorang dalam bahaya.
Selesai Alice sarapan, Alice menahan tangan bibik yang ingin keluar dari bilik itu.
"Bibik tolong saya keluar dari sini boleh? saya taknak duduk dekat sini, lelaki tu jahat. Saya benci dia" Alice cuba untuk memujuk bibik berharap bibik dapat membantunya keluar dari mansion ni.
"Maaf cik Alice tapi bibik tak dapat nak tolong cik Alice. Bibik ada keluarga kalau bibik tolong cik Alice bermakna bibik menempah bahaya dan merisiko kan nyawa bibik dan keluarga bibik" Bibik kesian dengan nasib Alice tetapi dia tak mampu untuk menolong Alice kerana risiko nya sangat besar.
"Takpelah bibik" pasrah Alice
-di tempat lain-
" sayang where are you? jangan buat i risau sayang!" Farid masih berusaha mencari Alice dari semalam lagi. Dirinya dan Rose sudah pon membuat laporan polis berharap polis akan menemui kekasih hatinya.
"Farid sabar eh. Aku tahu kau risau, aku pon risau sama macam kau tapi kita sekarang hanya mampu berdoa je supaya Alice dapat dijumpai dengan cepat dan selamat" Rose cuba memujuk dan menenangkan fikiran Farid yang sedang gelisah dan sedih itu.
" Hm aku harap sangat Alice baik ii je." Rose dan Farid hanya mampu berdoa sahaja buat masa sekrang.
Rose dan Farid memutuskan pulang ke rumah masing ii untuk merehatkan diri kerana mereka seharian mencari Alice. Mereka perlukan rehat yang cukup untuk mencari Alice dikemudian hari.
- kembali kepada Alice-
Termenung. Hanya itu yang mampu Alice lakukan seorang diri di dalam bilik ini. Dirinya hanya memikirkan Farid. Adakah Farid merisaukan dirinya? Adakah Farid mencari dirinya? Bagaimana caranya untuk dia keluar dan melarikan diri dari sini? Walau apapun jadi dia akan tetap mencari cara dan jalan untuk keluar dari tempat ini.
Bunyi pintu dibuka oleh seseorang. Alice tetap diam dan termenung, dia dah tahu siapa yang masuk ke bilik ni. Dia malas hendak berpaling dan melihat wajah orang itu.
"Termenung jauh sayang... fikirkan apa? fikir macam mana nak larikan diri ke?" Tanya Fitri dengan suara yang agak menjengkelkan di pendengaran Alice.
Alice diam dia malas mahu bertentang mata atau bercakap dengan Tengku Fitri.
" ingat Alice walau macam mana sekalipun you cuba untuk larikan diri dari i, i tetap akan dapat you balik. You takkan pernah dapat lari dari i sebab you milik i." Tengku Fitri memberi warning kepada Alice
" aku tetap akan larikan diri dari kau" Alice berkata didalam hati sahaja.
To be continued....
YOU ARE READING
Obsessed with his brother's girlfriend
Teen FictionMengisahkan tentang seorang lelaki yang bernama Tengku Fitri yang begitu obsessed dengan girlfriend adik kembarnya Alice Fidya. Mereka bertemu kerana satu kejadian dimana saat itu Alice Fidya berjalan bersama kawan - kawannya menuju ke cafe Univers...