Bakudeku 5

894 25 0
                                    

DEKU

Rano jsem vstal v 7:00 šel jsem do kuchyně. A sedl jsem si ke stolu podíval jsem se na hodiny a uvědomil jsem si že je moc brzo šel jsem do ledničky a vzal jsem si ledovou kavu. Šel jsem do mojí ližnice a přechazel jsem kolem kacchanova pokoje a- no nechte se překvapit- slyšel jsem to co včela v koupelně-  jak jsem si to uvědomil tak jsem radši pomalu a potichu odcházel tak mě stihl mě zastavit kacchan- řekl:hej! deku stuj- deku:musim jit do pokoje! kacchan:co jsem řekl STUJ!! deku:okay dobře- kacchan:.....sorry za ten včerejšek ja- deku:ehhhh- t-ty se mi omlouváš?! počej co kdy ses mi ty omluvil?!co se s tebou děje?! kacchan: n-ee zapomen na to!

KACCHAN

Dneska jsem vstal v 6:49 a přemýšlel jsem nad včerejškem..vspoměl jsem si na to jak vzdychal nemohl jsem si pomoct a- prostě.. je to asi normalni no... musel jsem si..u-udělal ......dobře.....sorry ale nešlo to jak jsem no prostě dělal svou práci tak jsem slyšel deku jak šel z kuchyně on si snad myslel že ho nevidím- omluvil jsem se mu za včerejšek a pak odešel do ložnice.

DEKU

šel jsem do ložnice a přišlo mi večer v 23:35 hodin 5 správ od mamky.

M:izuku co se tam děje?!

M:mitsuki mi psala že maji v kuchyni a na zahradě kamery a že se tam něco děje?!

M:izuku?!

23:39:

M:izuku.. co se tam děje volala mi ted mitsuki co jste tam dělali?!?!!?!

M:hned ted mi to všechno nadiktuj!! ted hned!

DEKU

a sakra.. problem a velky..hned jsem běžel k kacchanovi do pokoje vlezl jsem tam a- on-dělal..si...dobře.........kacchan:KURVA SI NORMALNI?!??!?deku: sakra promin!!!ja nechtěl!!promin!!kacchan:co je?!je to tam hrozně naléhave aby jsi mi tu tak vjebl?!deku:jo je!!kacchan:a co to je?- někdo ti zničil allmightovou figurku?deku:ne!! a přestan si dělat srandu a poslouchej!tvoje mamka-viděla na kamerách no ty viš co- kacchan:a kurva...TO SI DĚLÁŠ PIČU?!?!??!?!deku:ne- kacchan:viděla všechno? deku:jo- (crrrr crrr crrrr crrr) kacchan:kurva mamka!-deku:zvedni to! kacchan:si debil ne! vzal jsem telefon a zvedl jsem to a dal jsem to kacchanovi k uchu:KATSUKI!!!!!!CO SE TAM KURVA DĚJE!?!?!OKAMŽITĚ MI TED KURVA ŘEKNI CO SE TAM DĚJE HNED!!!!!!!!!!!!

bakudekuKde žijí příběhy. Začni objevovat