Bakudeku 7

809 21 1
                                    


BAKUGOU

mamka nám řekla že bude za 4 hodiny doma tak jsme rychle začli uklízet dům jak nehrychleji to šlo. V mojem pokoji byl obrovský nepořádek ale na to byla matka zvyklá takže na to jsem se vysral. Přecházel jsem kolem dekuového pokoje a něco mě přinutilo zastavit. Deku se převlíkal a v rychlosti si nevšimnul že se tam nezavřel. Sledoval jsem ho, byl ke mě zády, ja se nemohl odtrhnout. Pak se otočil a řekl co dělaš já se převlíkam! ted jsme spolu začli naši zábavu a ted se zase stydíš?!

DEKU

Rychle jsme začali uklízet celý dům. šel jsem se převlíct ale Kacchan mě potají sledoval. Otočil jsem se a zakřičel na neho: co děláš já se převlíkam! Tak to pak rychle šel a pokračoval v uklidu domu Kacchan ulízel v kuchyni a rychle umýval nadobí, ja jsem mu chtěl udělat radost a uklízel jsem mu pokoj. Ale proč jsem to dělal?...No každopádně jsem pokračoval v uklidu jeho pokoje a otevřel jsem šuplik a v tom šuplíku byl nějaký darek, vzal jsem si předmět do ruky a prohlížel si ho. Pak jsem našel na tom dárku lístek kde bylo napsáno: Deku tak jsem to chtěl rozbalit ale pak jsem si řekl ne není to můj majetek ale stejně mě ovládla moje neuvěřitelně velka zvjedalost a musel jsem to otevřít. Snažil jsem se to otevřít ale pak na mě začal volat Kacchan at jdu k němu at mu pomůžu. Dárek jsem schoval spátky do šuplíku.

MITSUKI

(crrr crrr crrr crrr) No ahoj inko ja na to kašlu jedu to tam okouknout

IN:co se tak sakra děje?!

MI:no mám takové tušení že naši synové spolu chcou souložit..

IN:COO?!?!

MI: ja vim je to stupidní ale už musim jít jsem půl hodinu od naší ulice ted musim dávat pozor na cestu ahoj.

IN:okay tak zatím pak napiš.

...............................................................................................................

po 20 min

BAKUGOU

Dělej přidej!dělej rychleji! ješte tam je binec!(co jste si mysleli hhmmm LMAO sorry ja musela :D)vem to prádlo matka je za 10 minut tady! D:joo už to bude! šel jsem povytírat a povysávat ale jenom asi tak metr našeho domu zbytek prachu jsem zametl pod police a skříně.

(ding dong)

B:KURVA TA STARKA TO MYSLELA VÁŽNĚ- D:jdu otevřít. zhluboka jsem se nadechl a šel jsem otevřít. D:ahoj teto MI:kde je to hovado?! D:kacchan? MI:jo kde je? D: nevím (v hlavě: musím ho nějak zachránit) on asi šel na nákup dokoupit něco na snídani MI:Katsuki šel sám od sebe nakoupit?! D:no asi jo MI:ty jo tak to je hodnej..ale- jakou mikinu si vzal? D: t-t-tak t-to n-nevim. Kacchan byl stále schovaný ve své skříni a sotva lapal po dechu. byl v obýváku ve skříni na klíček. Mitsuki si šla udělat kávu aby se dala do pořádku a šla si sednou do obýváku. Ja jsem měl příležitost otevřít ten dárek. Šáhl jsem na kliku od šuplíku a otevíval jsem pomalým potažnym pohybem šuplík darek tam stále byl a tak jsem ho vzal a pomalu jsem ho otevřel. Nemohl jsem uvěřit svým očim cely jsem zčervenal a odhodil to pryč v tom dárku bolo totiž umělé péro-.odhodil jsem to k oknu a pak volala Mitsuki: co se stalo?co to spadlo? D:nic! na zemi pořád ležel otevřený dárek a předmět ležel lehce na pravo za darkem.

BAKUGOU

Stál jsem v té skříni jak kokot. A sotva jsem dýchal. Ale pak jsem si uvědomil že moje matka je v pokoji takže mužu vylést ze skříně a dělat že jsem přišel domů.(bakugo vylezá potichu ze skříně)okay jsem venku ted musím jit ke dveřim. Ale než jsem přešel ke dveřím tak mě stihla zastavit matka: MI:HEJ TY HOVADO STUJ!! b:SI MĚ CHYT TY STARKO! rychle jsem otevřel dveře a utelk na zahradu. Matka po mě vyjela ani jsem nevěděl je tak kurevsky rychla nestačil jsem se divit!Chytala mě po celé zahradě a řvala po mě:TY HOVADO STUJ!! CO JSTE TO DĚLALI?!!? KATSUKIIII!! nesmírně jsem se bál ale byla to prdel vidět moji starou matku v takovém stavu.

DEKU

Zůstal jsem sám doma. Oba dva odběhli na zahradu a chytali se tam.. Mě zbývala jěště jedna věc.. přečíst si dopis ktery byl k tomu ,,dárku" na dopise stálo: Deku.. ja už to držím tak dlouho.. hrozně tě miluju. Mám na tebe crush od toho jak jsme nastoupili na UA.Katsuki

ja... nemohl jsem věřit vlastním očím ja- ale proč tenhle dárek?- z poza dveří mi odpověděl schrpěli tichý alfa hlas:tebe to pořad nedošlo co IZUKU-KUN huh? nemohl jsem se pohnout a bal jsem se co mi uděla zabije mě za to že jsem to otevřel bezdovolení? nebo něco jiného? Kacchan ke mě ze zadu přišel a dal mi ruku kolem krku opřel se a řekl mi:už to chápeš(tichým šeptavým hlasem) dal mi dva prsty na ohryzek a hrál si s ním zatím co ja polknul knedlík.

bakudekuKde žijí příběhy. Začni objevovat