BAKUGOU
Deku se měl udělat tak jsem zrychloval. Udělal se mi na obličej ale to jeho vzdychání ach bože málem jsem se snad udělal taky lol. Ale pak jsem teda začaly slyšet to šeptání tak jsem zařval a hned běželi pryč.
B:KURVA! D:ticho... B:ty bud˘ ticho! D:promin˘... B:no tak...nebud˘ jako hard když jsem tě tu pustil poprvé bud˘ jako můj majetek~ D:oho- B:co ty na to huh?~ D:j-j-j-jo- B:koktáš hah to je vtipný D:mhmmmm.... B:chceš to vyskoušet?~ D:c-c-co-.... B:nehraj blbého a klekni si~ D:mhmmmmmmmmmmmmmm- B:no dělej jsi červený jak jak já nedočkavostí se do tebe dostat~ D:j-j-ja jdu počej tu!
DEKU
Ach bože byl tak hrozně heyký málem jsem snad omdlel. Rychle jsem odběhl do koupelny a začal si znova přehrávat tu větu v hlavě j-j-ja j-ja nemužu! sakra... doufam že mě nikdo neslyšel.. Jak jsem se uklidnil tak jsem vyšel jsem z koupelny a všiml jsem si že dveře jsou pootevřené tak jsem pomaly přicházel k dveřím.
Jak jsem přišel do pokoje tak tam nikdo nebyl. Pak jsem cítil jak mě někdo chytil za pás ze zadu. Lekl jsem se, pak pomalu zavřel B:víš co kašlem na to... D:c-c-co? p-proč? B:ty chceš pokračovat co~ D:E- B:ted˘ jsem tě dostal jak do pasti tak smyslově co?~ D:no jo d-d-dostal... Kacchan mě zhodil ze zadu na postel a řekl: neboj budu k tobě hodný~ D:e- B:jsi uplně v prdeli lol ale neboj já tam budu za chvíli taky~ D:j-j-ja-
BAKUGOU
Jak přišel ze záchodu tak jsem ho vylekal ze zadu. Lekl se a já ho pak hodil na postel. (bum) s postelí to trochu bouchlo protože už je docela stará. Deku spadl na postel, postavil se rychle na čtyři a chtěl mi asi něco říct ale ja jsem na něho skočil pod ním se polomily ruce a nohy a spadl na břicho, já mu spadl na záda.
Spadl hlavou do polštáře a ja využil situace a začal jsem si svlékat kalhoty. D:nenenenee počkej! B:ticho D:mhm... B:neboj bude se ti to líbit a budu hodný~ D:n-n-no do-dobře.. B:tak počejj...ahhh~ D:ahhh~t-t-to ne-nedám~ B:neboj~
DEKU
Spadl jsem hlavou do polštáře a Kacchan si začal svlékat kalhoty. No pak jsem necítil nic jiného než ho uvnitř mě. Řekl at˘ se otočím že mě chce vidět tak jsme se otočily.
Já byl na zádech....a on nademnou, Řekl:to nic ještě nebylo~ jenom počkej~. A tentokrát jsem cítil velké vzrušení tam dole žádnou bolest jenom vzrušení.
D:ahhhh~ katsuki~ B:aach bože vidět tě takhle mě dělá abych nebyl gentleman~ D:n-ne prosímmm- B:uvidíme~. Kacchan začal zrychlovat a ja více vzdychat:ahh~katsukii~ B:ahh~jsi tak tenký~ pro mě je to výhoda ale myslím si že pro tobe moc nee~ D:ahh~mhmmm-mhm~ s-sakraa~ B:tak co?~ líbí??~ D:mhmm~ B:právě jsi mi dal povolení jít hloběji tak se pak nediv~ D:AHHH~KATSUKII~AZ T-TAK D-DALEKO NE~ B:smůla~ už tam jsem~
(připravte se na dlooouhou cestu komunikací)
IN:jsi pořád vzhůru?
MI:c-co ty nespíš??
IN:ne pořád přemyšlím nad tima našima klukama...
MI:tak chceš se jít podívat budou už spát ale tak když bys chtěla tak mužem^^
IN:děkuju ale ne..
MI:proč nebojíš se?
IN:bojím..
MI:tak pojd˘ pujdem spolu^^
IN:děkuju Mistuki^^
MI:vpohodě
(šly k pokoji od bakuga)
IN:neeeee...
MI:oni?važně?....
IN:j-j-ja....
IN:izuku to neublíží?!....
MI:no nějaký problémy bude asi mít...
IN:(zašla k dveřím a otevřela je)
B:KURVA ZALEZTE UŽ!!!JSME NAHATÍ!!JSTE SNAD SLEPÉ HUH?!?!
IN:IZUKU CO TO DĚLÁŠ?!
MI:KATSUKI DĚLEJ SLEZ NĚHO!!
B:MU TO NEVADÍ!!
IN:IZUKU POJD˘ SEM DĚLEJ!!
B:KURVA ZALEZTE DO TOHO SKURVENÉHO POKOJE!!
MI:CO JSI TO ŘEKL TY MALÉ HOVADO?!
IN:.......................
(Mitsuki chytla bakuga za ruky a přitáhla si ho)
D:KATSUKI ČEKEJ!!
B:MATKO JSEM POŘÁD V NĚM ČEKEJ!!
MI:TY MALÁ KREATURO!!
B:ČEKEJ!!!
D:nenenNENENENENEEEE~AHHHHHHH~Č-Č-ČEKEJJ~
B:D-D-DO HAJZLUU~KURVA Č-Č-ČEKEJ!!
MI:DRŽ HUBU!!
IN:MITSUKI ČEKEJ!!!
D:AHHHHHHH~KATSUKII~
B:AHHH~D-DO PRDELEE~
MI:CO VAM JE?!
D:S-SAKRA KARSUKI~VYNDEJ TO ZE MĚ!~
B:J-JA NEMUŽU!!
D:DĚLEJJJJ!~
B:H-HEJ MATKO P-PAK SI T-TO VYŘEŠÍME TED F-FAKT NEMUŽEM NEJDE T-TO VYDRŽET~
(odešly z pokoje)
IN:.............co to...............
MI:ten maléj hajzl....
.........................mezitím v pokoji..................................
B:ahhhh~k-kurva~d-deku musím zrychlit~
D:n-no tak j-jo no~....
B:o-okay už budu~
D:prosím jenom ne do mě~...
ČTEŠ
bakudeku
Roman d'amourna tyden jdu k kacchanovi ale něco se zvrtne...To ale není vše příběh bude rozepsaný na dlouhé až nekonečné části! Bude tam hodně příběhů co se jím přihodí vše je to na sebe napojené. užívejte a zatím pp<33