Bakudeku 9

794 19 3
                                    

BAKUGO:vyběhl jsem rychle z pokoje a v běhu si začal oblékat boxerky. Oběhl jsem dům a zase zaběhl domu a zamknul v pokoji. Deku to skoušel s tím umělým perem ale... neměl s tím žádné skušenosti. Odhodil jsem to a vlezl si na něho, začal jsem to líbat a on začal spolupracovat. Moje matka se postavila za dveře a řekla at vylezeme že už nebude řvát.

DEKU:vlezl si ke mně Kacchan a začal mě vášnivně líbat měl jsem málo vzduchu tak jsem se odtáhl pro vzduch. Jak jsem se odtáhl od Kacchana tak se mi z pusy nalahovala dlouhá slina, spanikařil jsem a začal se hrozně omlouvat že jsem nechtěl a on mi řekl:to bylo roztomilé~ D:c-co- B:bylo to roztomilé. Ale pak řekla Mitsuki: kluci..vylezte nebudu křičet omlouvám se.. B:drž hub- D:Katsuki Bakugo!! B:EH- D:jdeme B:ne jsem blbej?! D:jdeme! B:ty vole-

..................................................................................................................

MI:tkže kluci.. pomalu a pochopitelně.

D:noo...

B:prostě spolu chodíme- 

D:UM?!ehehh-j-j-jooo..

MI:POČKAT? ?! CO?! jo prominte.. takže muj sym Bakugou Katsuki je g-gay..

B:a co jako mas problem?!

D:Katsuki!

B:mmm...

MI:ale ty Katsuki..

B:co je?

MI:znásilnil jsi tvého KAMARÁDA klučičího pohlaví bez jeho dovolení víš jaky budu mít problém s Inko?!

B:JA HO NEZNÁSILNIL!

D:ja-jaa no musím se k něčemu přiznat..

MI:jen povídej miláčku..

D:j-ja už miluju kacchana od posledního roku na střední školy....

B:CO?!

D:přestan..

MI:to je hezké MEZITÍM CO TĚ TADYTEN POMERONIN ŠIKANOVAL ŽE KATSUKI?!

B:JAK JSEM MĚL VĚDĚT ŽE MĚ TEN NERD MILUJE HUH TĚD MLUV!!

D:c-co...p-proc..

DEKU:odběhl jsem do své ložnice a začal brečet jsem křehký a každa blbost mě dokáže rozbrečet. Slyšel jsem sít kacchana a začal mi klepat na dveře.. d-deku jsi tam?- D:běž pryč!když mi chceš říkat zase takhle! měníš svůj nazor na mě jako ponožky! B:deku otevři.. D:.... B:otevři D:..... B:OTEVŘI D:j-jaa.. B:OTEVŘI TY STUPIDNÍ DVEŘE!! začal jsem brečet ze strachu MI:KATSUKI NEŘVI PO NĚM!! (vrrmmm) MI: inko je tady.. B:ne- D:huh?- ale- c-co-?

 Moje mamka přijela kvůli drama a musela mě vidět. Začala zvonit a Mitsuki šla otevřít. IN:tak co se tady děje kde je ten můj miláček? MI:noo..nechtěj vědět co se tu děje jo a izuku je v mé ložnici hned naproti kuchyni. IN:děkuju moc^^ .Moje mamka došla do mé ložnice. IN: o muj bože IZUKU miláčku co se stalo??!D:(deku hystericky brecí a vzlyká)

IN:budu breče lasko moje co se stalo?:( D:j-j-j-ja t-to je j-j-jedno..IN:neni! pověz mi lasko moje! jsem tu pro tebe! D:nepochopila by jsi to. IN:ja to viděla..to video. D:HUH?! TO J-JSEM N-N-NEBYLA J-JA!J-JA TO NE

IN:Midoriya Izuku.. přestan lhát své matce..

D:Mmmm...promin..

IN:Izuku proč?proč jste to..?..

D:JA NEVÍM BĚŽ PRYČ!!JA HO HROZNĚ MILUJU A NECHCI TO SVÉST NA NĚHO MILUJU HO OD POSLEDNIHO ROKU NA STŘEDNÍ ŠKOLE!!KVULI TOMU JSEM POŘÁD BREČEL!NEPOTŘEBUJEME NIKDOHO BĚŽ ODEMĚ PRYČ!!

IN:I-Izuk-ku...

D:(deku začal hysterycky brečet a vzlykat)

IN:i-izuku pojd ke mně..

D:NE!NECH MĚ BYT!!

IN:h-huh..?...

BAKUGOU:Deku se začal hrozně hádat s svou mamkou.... nikdy v životě jsem ho takhle neviděl.. myšlenky mi říkali různé věci:běž za nim!! nechod za ním je tam s mamkou neplet se do toho! jdi ho obejmout!rozeběhni se k němu a dej mu pusu! Nemohl jsem se rozhodnout a tak jsem vybral jedno.. bež za nim.. rozešel jsem se rychlou chůzí k němu a objal ho vzal mu hlavu a políbil h..začali mu tect slzy z očích v kterych jsem sotva viděl jeho malé černé vzorničky. Po chvilce se začly naplnovat láskou. Inko nás šokovaně koukala.

DEKU: Kacchan se ke mně rozběhl a začal mě líbat. A sakra řekl jsem si v hlavě.. Cítil jsem v rozkroku bolest a vzrušenost. Podíval jsem se na moji mamku a objal jsem jí a začal jsem brečet a omluvat se ji za všechno. Pak přišla Mitsuki a obejmula Kacchana ten se naštvaně koukal a nic nedělal jenom seděl a koukal se naštvaně.

 Domluvili jsme se že u Mitsuki přespíme všichni. Já jsem spal s kacchanem a Mitsuki spala s moji mamkou Inko v ložnici. Mitsuki udělala večeři a zavolala nás:večeře je hotová mužete přijít!! Všichni jsme přišli a byli jsme překvapení bylo to moc dobré. Měli jsme sekanou byla víborna!

No a přišel čas spát. Uvelebil jsem se v posteli u Kacchana byla tak pohodlná a připadal jsem si jak v tom nejvonavjejším moři. Mohl jsem se potopit do vynošeného oblečení od Kacchana, mmmMmmMMmm zamumla jsem a válel jsem se v jeho oblečení.

Kacchan přišel a uchechtl se. otočil se ke mně zády a zamkl. ja se zděsil, otočil se na mě a usmál se rozběhl se a skočil na mě. Začaly jsme se líbat, začal jsem spolupracovat. ALE SAMOZŘEJMNĚ SE TO NEDALO OBEJÍT OBĚT BEZ TE BOLESTI A VZRUŠENÍ V ROZKROKU.

 Vzdychl jsem: ~MmMmm~ Kacchan se na mě podíval a řekl: co se děje? D:hrozně mě bolí...a-ale jakoby mě aji něco vzrušovalo dohromady. B:~tak se na to podívam huh?~ začal jsem se hrozně červenat jako rajče podle mě víc jako rajče. Samozřejmně s tím naše mamky počítaly a chtely se ujistit že to mislíme važně a proto se šly podívat.

Kacchan měl v pokoji takové dřevěné dveře a měl tam sklo takove hodně rozmazaně nešlo přes to skolo vůbec nic vidět.. ale zase šlo podle pohybu poznat pohyb.. Kacchan mi pomalu sjel dolů a otevřel mi zip u kalhot. A začal dělat svou práci. Začal jsem vzlykat: ~ahhh~ ~mMmMMmm~katsuki~ahhh....~ začal jsem konečně cítit míně bolesti a více vzrušení

.....................................................................................................

IN:okay jsi vzhuru?

MI:jo jsem jdeme to okouknot?

IN:jo jdem podle mě si dělali srandu přece je pozítří je apríl

MI:no to doufám hah

IN:taky..

(šly to okouknout)

D:~ahhhh~katsuki~  mmMmmMm~ ehhh~

IN:.....

MI:.....

Mi:jdu tam a snad ho zabiju!

IN:ne počkej!..to je jejich spůsob lásky aji my jsme byli teenegaři..

MI:okay no...

DEKU:Já a Kacchan jsme začali slyšet jak někdo mluví. Zastavily jsme.. ale ja nemohl protože to byl ten čas kdy jsem se měl udělat..Uchytl jsem Kacchana za hlavu a řekl jsem:j-já jenom mužeš t-to dodělat j-já se už u-udělám.. B:ohhh klidně~ Kacchan zrychloval a ja se udělal... na jeho obličej D:p-promin.. B:ale to nic ~deku~ D:~ahhhhh~..D:tchhh..hhh.. B:tvoje vzdychání je tak roztomilé~

........................................................................

IN:j-ja-

MI:ja ti to říkala..

IN:my máme tak nadržené syny?-.....

MI:je to asi normálni-....

B:TY STARKO CO TAM ZA TIMA DVEŘMA DĚLAS JSI BLBA VYPADNI!!!!

MI:sakra rychle pryč!

IN:dělej!

968 slov~

bakudekuKde žijí příběhy. Začni objevovat