1.Bölüm:Gizem İşi

833 18 5
                                    

Kerem'in Anlatımı:

Alarmımın yüksek sesiyle uyandım.Saat sabah 08:00 sularıydı.Allah kahretsin ki yine okul var.Yine Harry piçini görmek var.O çocuğunu bu okula geldiğimden ilk günden beri takıntılıydım.Kendini beğenmiş,züppe kıvırcığın ta kendisiydi.Düşüncelerimden ayrılıp yüzümü soğuk suyla buluşturdum.Yüzümü yıkadıktan sonra üstüme siyah bir t-shirt ve altımada jean geçirdim.Sanırım hazırım.Kapıyı kapattım evden çıktım.Spor arabama atlayıp okula doğru sürmeye başladım.Evimde okul arası çok uzak değildi zaten.Lanet olası okulum görüş alanıma girdiğimde içimden bir OF çektim.İngiltere'ye geldiğimde 14 yaşındaydım.İngiltere'ye gelmemin aileme göre iyi bir eğitim almakmış ama bu çok büyük bir yalandı asıl nedeni abimin ölümüydü.Abimin ölümünden ailemi sorumlu tuttuğum için beni apar topar buraya İngiltere'ye yolladılar.O zamanlar aklıma geldikçe ailemden bir kez daha nefret ediyorum.Araban indim.Koridor'da ilerlerken işte yine o kız sanki bu kız özel yaratılmış gibiydi.Çok güzeldi.Ondan fazlasıyla hoşlanıyordum.Neyse sınıfımın kapısını gördüğümde içeri girdim.Harry'i görmemek ne mümkün... Karşımdı sırıtıyordu.Sonra da alaycı bir tavırla'' Naber Adamım?''diye mırıldandı.Ben size bu çocuk piç demedim mi?O tam anlamıyla bir piçti.''Sanane'' diyip kestirip attığımda aptal aptal sırıtmaya devam etti.Biraz daha bakmaya devam edersem o sırıtan ağzındaki dişlerini kırabilirdim.Neyse ki öğretmen gelmişti.Ama hala Zeynep gelmemişti.2 dakika sonra kapı çalmış ve Zeynep gelmişti.Neden?geç kalmıştı.''Acaba sevgilisi mi vardı?''onu okula geldiğimden beri bir erkekle görmemiştim.Genelde sürekli takıldığı kız arkadaşlarıyla takılırdı.Bir sıraya oturduğunda gözlerimi ondan ayıramıyordum.Bütün ders boyunca onu kesmiştim.Ders'i dinlememiştim.Mutlu son ders bitmişti.Sanırım bir kahve içmeliydim başım çatlıyordu.Kahvemi alıp bir masaya oturdum.Kahvemi yudumlarken bir çocuk yanıma oturup-siyah saçlı kahverengi gözlü-bana bir şeyler mırıldandı.''Zeyneb'i kesmeyi bırak ya da herneyse onunla göz teması bile kurma.''Sonra bende aynı Harry'nin yaptığı gibi piç gibi sırıttım.''Sen beni anlamadın herhalde gelde sana arka bahçede anlatayım.''Çok merak ettim acaba ne yapacak?''Hiç korkumuyordum ona vursam ağzını burnunu dağıtabileceğimi biliyorum.Arka bahçeye geldiğimizde yanımda ki çocuk-aklı sıra beni korkutabileceğini sanan aptal-bir işaret yaptı.Önümde 5 çocuk belirdi ve ellerinde sopalar vardı.Daha ne olduğunu anlayamadan-kafamı koruyarak-sopa darbelerine maruz kaldım.Bu sırada onun sırıtmalarını duyarak sinir katsayım arttı.Burdan bir kurtulayım onun kemiklerini kırıcağım.5 kişi olmasalar fena benzetirdim ama ne yazık ki 5 kişiler.Sonra bir ses duyuldu.Beni döven çocuklar duyulan ses'e doğru baktılar. '' Bırakın Çocuğu''....

İntikam PlanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin