2. Bölüm:İyi Bir Dost

440 17 0
                                    

-HARRY-

Ahh! Kerem. Bu çocuğa çok gıcık oluyorum. Ama onu dövmelerine izin vermem. Aslında vermem gerekir. Ama bu okulda benden habersiz hiç kimse kimseyi dövemez. Bu yüzden Kerem'e karşı gelen grup -Aksel'in grubu- beni görünce sopalarla bana doğru geldiler. Yine pic sırıtışımı onlara ilettim. Daha fazla sinirlenmiş olacaklar ki üzerime doğru koşmaya başladılar. Bende üstümdeki siyah ceketimi bir kenara bıraktım. Daldım kavgaya. Onlar sopalarla bense yumruklarım ve tekmelerle kavga ediyorum. Ne kadar çabalasamda tek başıma olduğum için onlara karşı gelemedim. Yere yığıldım. Ben yerde tekmeleri yerken Kerem geldi ve kavgaya girdi. O kavgaya girince -beraber- hepsini bi güzel benzettik. Hepsi yerde bir yılan misali kıvranıyordu. Ben böyle pic pic gülerken Kerem e baktım. Oda aynı ben gibi gülüyordu. Pic pic. Buna sinirlenmem gerekirken aksine gülümsemem daha çok yayıldı. Sonra kerem yerde yatanlardan -aksel- grubun ele başına karnına doğru tekme ler savurdu. Içim rahatladı diycem şimdi valla.

K: Bir daha sakın ama sakın bana ne yapacağımısöyleme sümüklü böcek.

Dedi ve oradan uzaklaştık. Sonra-siniri geçince- beni Kolumdan tutup durdu.

K: Neden yardım ettin?Sen gelmesen de hallederdim ben.

H: Heh tabi. Kesin Döverdin. Ya aslında seni dövmelerine izin verecektim. Ama bu okulda benden habersiz hiç kimse kimseyi dövemez. Yani seni koruyup, abilik tasladığımı düşünme.

K: Neyse gel sınıfa çıkalım. Ders matematik. Hocadan bi ton azarişitmekistemiyorum. Hemde senin yüzünden.

H: Iyi hadi gidelim.

*************

Kantin katına geldiğimizde Zeynep'i - okulun ilk başladığı zamanlarda ona hep destek çıkmıştım. ( Evet çok kötü biriyim belki. Ama bu benim için kişiden kişiye göre değişiyor.) Onunla şimdileri çok yakın dostuz. Yani o öyle görüyor. Ama ben onu dost değil,bir sevdicek olarak görüyorum. Yani ben onu seviyorum. Ama ben bunu daha kendime bile yeni itiraf ettim. Ona nasıl diyecegim.- gördüm. Bize doğru gelmeye başladı. Heyecanlandım biraz.

Z: Naber Kıvırcık? Aslında bana lakap takılmasini sevmem. Okulda bana sadece zeynep, adımla değilde Kıvırcıkdiye sesleniyor.

H: Iyi işte. Ole Kerem ile oturuyorduk. Senden naber? Bune arkadaş böyle facebook konuşması gibi sjsj.

Z:Bende iyi. Ya aslında ben sana bisey dicektim.

H: Biliyorum.

Z: Nasıl yani?

H: Buraya hal hatir sormaya gelmediğini biliyorum.

Z: Hımm. Evet. Bu günçıkıştaişin yoksa herzamankikafedebuluşalımmıdiyecektim. Sana önemli bişiler dicem.

H:Hımm .Bilmem ki. Aslında olabilir. Evet evet. Olur yha geliyorum. Ozaman çıkışta oradayız.

Z: Tamamdir Kıvırcık. Hadi size iyi dersler..

H-K: Sana da.

Benimle ne konuşacağını çok merak ediyorum. Belki oda benden hoşlanıyordur ve bunu soyliycektir. Bilmiyorum. Nasılsa çıkışta öğrenicem. Yüzümde ki gülümseme hala silinmedi. Kolay kolay gülen birisi değilim. Heh. O pic sırıtışım hariç. Sjsjsjsjsj.

Kerem Zeynep'e cevap verdikten sonra kalktı. Peşinden gidip

H: Nereye böyle ? Çok acelecisin. Sanırım sevgilin bekliyor.

İntikam PlanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin