Multimedyadaki zeynep in kampa giderken giydigi kıyafet. Keyifli okumalar..
Harry'nin AnlatımıH:O zaman sana kendimi ispatlamak için ne yapacağımı bilmiyorum.Ama bunu sana ispatlayacağım.Seni sevmiyordum bu doğru ama artık bilmiyorum işte seninle arkadaş olmak istiyorum.
Kerem'in Anlatımı:
Acaba güvenmelimiydim?Bilmiyorum,aslında güvenilir ve sadık gibi duruyor ama iç sesim yalan söylüyor da olabilir.Aklımda bir sürü cevabını veremediğim sorular var ve benim bu sorularını cevabını vermem lazım.Çünkü karşımda cevap bekleyen bir insan var.
K:Bak Harry!Sana karşı dürüst olacağım hala sana güvenemiyorum ama iç sesim güvenilir diyor.Ben herkesle arkadaşlık kuramıyorum.Hele de kardeşim diyeceğim kişileri özenle seçerim.Ben senin samimiyetine inanmam için bir süre daha senin bana ve çevrene davranışlarını gözlemlemem lazım...
H:Sen gözlemle veya düşün ama biz seninle arkadaş olacağız.Bugün seni kurtardım çünkü aslında sana her vurduklarında bana vurmuşlar gibi hissettim sanki seni korumak istiyormuşum gibi hissettim bu yüzden seninle arkadaş olmak istiyorum.
K:Bak beni korudun tamam sağol ama lütfen sürekli bunu başıma kakmandan rahatsız oluyorum.
H:Ben senin başına falan kakmıyorum.Sen beni yanlış anladın ben sadece düşüncelerimi dile getiriyorum.Sen şimdi benim samimiyetime tam güvenemiyorsun ya ve benim davranışlarımı bir süre gözlemlemek istiyorsun ,o zaman şöyle yapıyoruz...
K:Nasıl yapıyoruz?
H:Bugün okula gelirken öğrencilerin panolara afiş asarlarken gördüm.
K:Eee bundan banane!
H:Sözümü kesmessen sevirim.Bende bu afişlerde ne olduğunu merak edip okudum.Okulumuzda bir kamp gezisi varmış istersen oraya gidelim ve birbirimizin okul dışında da gözlemlemiş oluruz bir nebze de olsa seni samimiyetime inandırmış olurum.OK?
K:Şeyyy...Bilmiyorum yani senle aynı ortamda bulunmak ne bileyim pek hoş gibi değil.
H:Kabul etsen şaşırırdım zaten ben burda arkadaş olmamız için çabalarken sen...
Sözünü kestim...
K:Tamam lan gidiyoruz...H:İyi o zaman gidip gerekli olan belgeleri de alalım.
K:Tamam.
Belgeleri de-ya da biletleri-aldıktan sonra koridordan sınıfa doğru ilerken Harry'e bir soru sordum.
K:Zeynep'te gelecek mi?
H:O seni neden ilgilendiriyor!
K:Sadece sordum hani senin yakın arkadaşın ya o yüzden yoksa hiç bir şekilde ilgilendirmiyor.
Şuan yalan söyledim.Aslında zeynep beni çok ilgilendiriyor,keşKe o da gelse belki de gelir düşüncelerimden Harry'nin sözleriyle ayrıldım.
H:Bilmiyorum.Belki gelir ona gelmesi için mesaj atarım.Aslında gelmesi iyi olurdu.Çünkü o eğlenceli ve aktif böyle kampları sever diye düşünüyorum.
K:Eminim gelir.Diye mırıldandım Harry'nin çok ta duyamayacağı bir ses tonuyla...
H:Efendim! bir şey mi dedin?
K:Hayır sadece düşünüyorum.
H:Tamam o zaman hadi sınıfa girelim.Bu arada ders ne?
K:Edebiyat.
Harry ile konuşamamızdan sonra sırama geçtim.Acaba zeynep gelir mi?diye düşünüyordum.İnşallah gelir diye umuyorum.Daha kafamda soru işaretleri ben sorularımın cevabını ararken ders zili çaldı.Daha 3 ders var ama ben bu derslere girebileceğimi zannetmiyorum.Bu yüzden eve gidip duş alıp uyumak en iyisi diye düşündüm.Sınıftan çıkarken bir el bileğimi kavradı.Arkama döndüm bu elin sahibini öğrenmek için...
K:Önce biraz yavaş ol.Yine ne var Harry?
H:Nereye gidiyorsun daha 3 ders var?
K:Bugün yediğim dayaktan sonra duş alıp uyumak en iyisi diye düşündüm ve başım çatlayacak şekilde ağrıdığı için eve gidiyorum.Oldu mu?
H:Oldu.Hee bu arada kesin geliyorsun değil mi?
K:Geliyorum dedim ya neyse byee ben gidiyorum eve.
H:Byee.
-2 saat sonra-
Duşumu aldıktan sonra rahatladığımı hissediyorum.Sanırım uykuya da ihtiyacım var.Ama uyuyamıyorum,aklımda yine o soru"Acaba zeynep gelir mi?.
(üzülme gelir gelir sjsjsjsjs.)Aklımda ki sorularla birlikte uykuya daldım.Alarmımın yüksek sesiyle birlikte uyandım.Kalktım yüzümü yıkadım,üstümü de değiştirdikten mutfağa inip bir şeyler atıştıracaktım.Baş ağrım rahat bir uyku çektikten sonra geçmişti.Şuan kendimi rahat hissediyorum.Düşüncelerimle birlikte atıştırma işlemim bittikten sonra anahtarlarımı alıp evimin kapısını kilitledim. Araba atlayıp okulun yolunu tuttum.Okula ulaştığımda ilk ders biyolojiydi.Sevmediğim derslerden birisidir Biyoloji.Sırama oturduğumda Harry'i gördüm.
H:Günaydın.
K:Günaydın.
H:2 gün sonra gezi var unutma sakın sabah 08:00'de kampa gidenler okulun önünde olacak.
K:Tamam, biliyorum.Böyle sürekli kamp işini hatırlatması sinirlerimi germişti.Zaten cevap verirken sinirli bir şekilde cevap vermiştim.
H:Sinirlenme!Sadece hatırlatma.
K:Harry!
H:Efendim!
K:Şeyy...Zeynep geliyor mu?
H:Evet geliyor.
K:Hımm...İçimden bir "OLEYYY" çektim.
-2 gün sonra-
Kamp gezisi için 08:00'de okulun önünde toplanacatık.Saat şuan 07:47 okula doğru sürüyordum arabamı...
Okulda ulaştığımda saat 07:58'di.Oh Tanrım!Tam zamanı...
Zeynebi gördüm.Tanrım o kısa şortu, üstündeki gömlek ve kıvırcık saçları -beni benden alan saçları- ile çok sexy olmuştu.- Multimedyada.- O benim yanıma mı geliyordu?
Z:Merhaba!Kerem di değil mi?
K:E-evet Kerem.Merhaba...Tanrım!Az önce kekeledim mi ben?Tam Zeynep ağzını açacakken duyduğumuz sesle aynı yöne döndük...
&&&&&&
EVET SEVGİLİ OKUYUCULARIMIZ! BU BÖLÜM KISA VE ACTİON'SIZ OLMUŞ OLABİLİR.BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ BOL ACTİON'LI VE UZUN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIZ.LÜTFEN VOTELERİNİZİ VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN.SİZİ SEVİYORUZ.HOŞÇAKALIN....