Selammmmm
Fıc nasıl gidiyor
Iyı okumalar
Delta ,geldiğini anladığında etrafına bakmış ve başka yabancıların olmadığından emin olduğunda açık açık bir ağacın sabah ondan korktuğunda yapdığı gibi kuyruğuyla yüzünü kapatarak uyuyan eşine yavaşça ilerlemeye başladı.
Nasıl olurdu böyle göze batan yerde uyuyabilirdi ya ona biri zarar verseydi bunları düşünmek bile deltanın sinirlenmesine neden olmuştu.
Delta yavaşça Beyaz tüy yumağını burnuyla dürttükten sonra uyanmasını bekledi fakat tilki hala uyumaya devam ediyordu delta yeniden dürttükünde tilki yavaşça yerinde kıpırdanmış uyandıktan sonra partilerinin üzerine durarak kendini sarsarak üzerine yapışan karları temizlemeye başlamıştı.
Delta onu korkutmamak için ses çıkarmıyor partilerinin üzerine oturarak istemeden kuyruğunu salayarak tilkiyi izliyordu onun yanında çok uysullaşıyordu o nedense yapa bilirdi .
Tilki kısa bir süre önce gördüğü korkuncu kurtu yeniden karşında görmesiyle önce ırkilmiş ,daha sonra arkasında sağladığı kuyruğu ilgisini çekmiş delta eşinin ilgisini çektiği için kediyle grur duymaya başladığında tilki kuyruğuna atlayıp oyun oynamaya başladı eşi resmen küçük çoçuk kuyruğunu tutmaya çalışıyor .
Ne yani direk deltaya güvenmiş miydi ? pekala bu deltanın hoşuna gitmişti ama şu da vardı ki eşi çok masum ve saftı ve hemen herkese güveniyordu.
Delta eşinin takip edeceğini bildiği için oturduğu yerden kalkmış ve ilerlemeye başlamıştı ki öylede olmuştu .Çok geçmeden tilki deltayı takip etmeye başlamıştı delta ,tilkinin ona kolay ayak uydurması için koşmak yerine tüm yolu yürüyerek gitmişti.
Tilki ise garip bir şekilde karşındaki kurdun nereye gitiyini sorgulamak yerine onu takip ediyor ve kuyruğunu tutmaya çalışıyordu.
Sınırlara ulaştıklarını da delta eşinin durduğunu ve ona baktığını fark etmişti. Bu yüzden ona güven vermek amaçlı bir süre mavi gözlere baktı ve hiç zaman kesmeden tilki yeniden deltanın arkasından getmeye başladı .
Jennie görevliler tilkiyi görmemelileri için başka bir iş için oyalamış ve arkadaşının dönmesini beklemişti jennie çokta arkadaş ve eşi için oda hazırlamış birden karşısında beliren delta ve beyaz tilki ile şaşkınlıkla izlemeye başlamıştı.
jungkook dediyi gibiydi ama tilkide deyildi Seokjin 'in büyükbabasından sonra gören üçüncü kişi olduğu için mutluydu .
Jennie 'in açtığı kapıdan girdikten sonra tilki merakla etrafı incelemeye başladı. Geniş bir odadaydılar duvarlarda asılmış resimler yatak ve çok kitablar vardı.
Jennie hiç vakit kaybetmeden odadan çıkmış ve hiç kimseye görünmeden saraya geri dönmüştü .
Jungkook etrafı inceleyen tilkinin çekmeden insan formuna dönmüş ve kenarda duran gömleğini giyerek beline kalın deri kemerle bağlamıştı altına ise siyah pantolonu geçirmişti.
Tilki yanında çoktan insan formununa dönmüş ve üzerini bile giymiş olan deltayı sonunda fark etmişti .
'insan formuna dön'
jungkook kalın ve otoriter sesi büyük odada yanıklandığında tilki ne yapacağını bilmez bir şekilde etrafına bakmaya başladı bu da jungkook 'un yanında insan formuna dönmek istemediğini gösteriyordu .
'Sana bakmayacağım '
Jungkook tekrar konuştuğunda tilki kafasını saladı yatağın üzerinde jennie 'in bıraktığı elbiselerden birini alıp tilkinin yanına koyup arkasını döndü .
Çok keçmeden arkasında gelen seslerle insan formununa dönmüş olduğunu anlayıp arkasını döndü karşında ki gençi erkek çoçukun afalanmasına neden oldu .
Sarı düz saçları .esmer teni kırmızı kalın dudakları mavi gözleri elbise kalçasının biraz altında bittiği için açıkta kalan bacakları tamamen gözleri önünde serilmiş ve mahcup gözüyle deltayı izliyordu gördüğüm en güzeli ve zarif olduğunu düşündü jungkook.
'Merhaba benim adım Kim Taehyung '
jungkook duyduğu sesle gözlerini taehyung bacağından çekip taehyung un gözlerine bakmıştı
'Bende Jeon jungkook ' dedi.
'Memnun oldum gerçektende çok iyi birisin beni evine aldın 'dedi taehyung gülümseyerek konuştuğunda jungkook yutkundu
siktir ruh eşi olduğunu bilmiyordu.
'Taehyung sana bazı şeyler açıklamam gerek '.
Burada kestim kitab nasıl gidiyor sonunda jungkook taehyung 'nu getirdi .
Bay bay taekook la kalın öptüm ☺🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart only wants you TAEKOOK
FantasyDeltanın eşi bır melez ... Bu imkansız birşey melez ve delta ruh eşi olamaz .... omegavers delta jungkook tilki taehyung