6

912 87 27
                                    

Merhaba

Ben geldimm

Oy verip yorum yaparsanız sevinirim





Iyı okumalar







Aralık olan perdeden dolayı yüzüne gelen güneşle yerinde kıpırdatmayan ve yavaşça kollarını açarak yumuşak ve geniş yatakta gerinmeye başlamıştı.

Şu an okadar iyi hissediyordu ki ,belkide hayatında ilk defa böyle rahat uyumuştu .Normalda tilki formunda sert toprakda ve betonlarda uyurdu .


Gözlerini açıp doğruluğunuda hiçbir şeye anlam veremiyordu. Geniş bir yatak odasındaydı oturduğu yatak çift kişilikti ve tenine değen kadife örtü onu çok iyi hissettiriyordu. Oda çoğunlukla bordo ve siyah renklerindeydi.


Etrafı inceledikten sonra aldığı ferah kokuyla birlikte dün gece yaşananları parça parça hatırlamaya başlamıştı. Hatırladıkça endişeleniyordu ve bir an üzerine bakmıştı neyse ki o beyaz saten gecelik hala üzerindeydi .Ayrıca odada tek başınaydı ,delta yoktu ama kokusu vardı .



Hızlıca yataktan kalkmış ve geniş kabartmalı desenlere sahib tahta kapıya koşmuştu . Belki bir ihtimal açıktır diye kapıyı zorladığında malesef onu açmayı başaramamıştı. Sinirlenmişti resmen kaçırılmış ve rızası yokken onu burada tutuyordu .

Ona çok kızgınım ama en çok kendine salak gibi inanmış ve buraya gelmişti resmen kendi elleriyle tuzağına düşmüştü.


Gözleri maviye dönerken kapıyı tekmelemeye ve bağırmaya başlamıştı


'SENI LANET OLASI DELTA ÇIKAR
BENİ BURADAN '

Tekmelemeye devem etmişti taehyung ,fakat hiç bir sonuca ulaşamamıştı .Bu sefer odadaki pencerelere ilerlemişti fakat onlarda kilitliydi.

İçinde biriken öfkesiyle birlikte çığlık atmış sonra yere oturarak bacaklarını kendine çekmişti gözleri dolmuştu.


'Çok beceriksizim '

fısıldadığında
aklına anesinin dediyi gelmişti .

' Kimse senin varlığından haberdar olmasına izin verme ' demişti ama taehyung becerememişti .

Sadece yılardır tek başına yaşadıği için bir arkadaşı olsun istemişti delta ona zarar vermediğinde onun da arkadaş olmak istememişti . Fakat delta ona onun ruh eşi olduğunu söylemişti .

Ruh eşleri tehlikeli, diye düşündü .Buna en acı yoldan şahit olmuştu.

Odanın kapısının tıklatması ile ayağa kalkmış ve masanın üzerinde duran vazoyu kendini koruma amaçlı eline almıştı .


'Merhaba ben jennie sana kahvaltı getirdim '

Taehyung jungkook 'un sesine beklerken yabancı ses duyduğunda dahada korkmuştu. Yabancının kokusunu ala biliyordu o bir alfaydı . Resmen bir deltadan korkmayıp alfadan korkar olmuştu .Bıkınca nefes verdi o kimseden korkmazdı


'Aç değilim '

'Jungkook 'un bundan pek hoşlanacağını sanmıyoru-'

'onun nelerden hoşlanıp hoşlanmadığı beni ilgilendirmiyor '


Jennie duyduğu şeylere şaşırmadan edemedi muhtemelen deltayla bu şekilde konuşa bilen ilk kişiydi .

Demek ki jungkook dişli birisine takılmıştı buda jennie'nin sırıtmasına neden olmuştu . ilerde bu tilkiyle iyi anlaşaçaklarını düşünüyordu.

Jennie kapının kilidini açıp odaya girdi ve elindeki tepsiyi masaya bırakıp odadan çıkmıştı .taehyung ise zamanı tutturamamış ve kapıyı tekmelemeye başlamıştı .

'Bak Taehyung şimdi sana söyleyeceklerimi iyi dinle ' demişti taehyung kapıyı tekmelemeye bırakmış ve jennie dinlemeye başladı


' Şu anda senin yerinde ola bilmek isteyen milyonlarca kişi var .Bulunduğun konum basıt bir yer deyil . Jungkook küçüklüğünden beri tanıyorum çok iyi biri sen onun eşinin bu yüzden avantajlarının farkına var ve hayatını yaşa sonra görüşürüz '

Jennie sırıtarak kapıdan uzaklaştığınıda taehyung elindeki vazoyu yere bırakmış ve masanın üzerine duran tepsiye bakmıştı yavaşça masaya yaklaşmış ve yemek yemeye başlamıştı .

Kesinlikle açtı hemde çok aç. Çeşitli şuruplar ve bitkiler vardı ama taehyung en çok pembe ve şekerli kurabiyeler sevmişti ilk defa bundan yıkıyordu ve içinde çilek parçaları vardı . Tepsideki herşeyi yedikten sonra ılık sudu içmiş ve elinin tersiyle ağzını silmişti.

Hayatında etiği en güzeli kahvaltıyıdı. hata bu ilki kahvaltısıydı.

Taehyung normalda tilki formunda gezdiği için sürekli avlanırdı. Bu yüzden her zaman çiyi eti yerdi .Taehyung'nun evi yoktu hiç bir zaman olmamıştı.Bu yüzden sürekli saklanmıştı taehyung ailesinin yanında olmak isterdi belki bir kaç arkadaş sıcak bir yuva ,bunları çok istemişti.

Oturduğu yerden kalkmış ve pencereye ilerledi dışarıdaki onsanları izlemeye başladı .Bazı görevliler kendi aralarında aralarında bir şey konuşuyordu .

Çocuklar etrafta koşturuyor ve çiftler birbirlerine saf sevgiyle bakıyordu .Herkes halinden memnun ve mutluydu .


Jennie 'nin söylediği aklına geldi onun haklı olduğunu düşündü ama sonra ailesinin söylediği geldi .Taehyung artık böyle yaşamak istemiyordu .Birileriyle iletişim kurmak ve sıcak yuvası olsun istiyordu .


Taehyung mutlu olmak istiyordu.

Ve bunun için teşekkürler Bay Bay ~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve bunun için teşekkürler
Bay Bay ~~~

  My heart only wants you TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin