Ben geldımmmmm
Iyı okumalar
'Melezler hakında bilgi bilen varmı'
Jungkook 'un sorusuyla odada ki herkes birbirlerine anlamsız bakışlar atmış ama Seokjin abisinin eşi seslizliği bozarak gülümsemişti .
Bir zamanlar büyükbabam bana hep melezler hakkında hikayeler anlatırdı
Seokjin gülümsemeye devam ederken 'onun kitablığında mutlaka melezler hakkında bir şey olduğuna eminim istersen onu senin için getirebilirim'
'teşekürler Seokjin bu iyi olur'
Jungkook memnun olmuş bir şekilde konuştuğunda namjoon ve Seokjin odadan izin isteyerek odadan ayrılmıştı .
Jungkook ise cama daha çok yaklaşımış ve ormanın derinliklerine bakmaya devam etmişti .
'hey jungkook '
jennie oturduğu koltuktan kalkarak arkadaşının yanına gelmişti
'o ormanda ne oldu '
jungkook aldığı soru bıkınca nefes vermiş
'ruh eşimi buldum '
jennie aldığı cevabla gözlerini büyüterek jungkooka bakmış
'Ne ?nasıl ? peki onu neden buraya getirmedin '
jennie kendine hakim olmuyarak şaşkınlıkla konuştuğunda jungkook tepki vermeyerek ormanı izlemeye devam eti.
'bir tilkiyi buraya nasıl getireyim jennie '
'bir dakika eşin tilki mi '
jennie kafasında bir şeyleri tartmaya çalışıyordu ama bu imkansızdı.Bir tilki ve kurt nasıl olurdu.
'Bence o senin eşin deyil jungkook bu imkansız '
jungkook duyduklarıya birlikte kırmızı gözleriyle birlikte jennie dönmüş nasıl eşini inkar ede bilerdi sinirlenmişti.
'Beni mi sorguluyorsun jennie? benim duygularımı anlamayacak kadar gücsüzü olduğumu mu ima ediyorsun '
'tabi ki de hayır özür dilerim jungkook ben bir anda duyunca şaşırdım sadece ilk defa böyle bir şey duydum yoksa seni asla sorguluyacak birisi deyilim'
jungkook duyduklarından sonra rahtlayarak yeniden bakışlarını ormana yönlendirmişti aklı hala ormanda bıraktığı eşin deydi kurdu sanki zincirlerini kırmak istercesine bütün bedenini tırmalıyor ve acıyla uluyordu .
'ama o bir tilki olmayacak kadar güzeli jennie daha önce hiç bir tilkinin bu kadar koktuğunu şahit olmadım bi de kürkü Beyaz '
Jennie duyduklarıya ikinci şok yaşamıştı '
ben en son tarih dersinde Beyaz kürklü tilkilerin soyunun tamamen tükendiyini duymuştum
dedikten sonra düşünceli bir şekilde devam etmişti'anlattıklarına göre eşinin Beyaz kürklü bir tilki olma olasılığı da yok. o zaman tek olasılığı onun melez olabileceği Seokjin 'in getirdiği kitaba hemen göz atsak iyi olur'.
jungkook başıyla arkadaşını onaylandıktan sonra jennie sessizce arkadaşını izlemeye başladı onun ne kadar acı çektiğini tahmin ediliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart only wants you TAEKOOK
FantasíaDeltanın eşi bır melez ... Bu imkansız birşey melez ve delta ruh eşi olamaz .... omegavers delta jungkook tilki taehyung