Merhaba
Umarım kıtabı kımse okur
Iyı okumalar
Yazardan
Sarayda büyük bir gergilnik vardı. Görevliler aldıkları haberle birlikte koşturarak son düzenlemeleri yapıyorlardı. Aşçılar büyük bir ziyafetin bitirmiş hizmetçiler bütün sarayını odalarını dekorasyonun değiştirip yenilemişlerdi.
Bütün halkı yılardır bu anı bekliyordu . Delta sonunda evine dönüyördu bu demek oluyor ki sürüleri dahada güçlenecek ve kurt ırkının baş sürüsü haline geleceki.
Delta türü nadiren doğanı bir türdü. Normalde her sürünün baş alfası olur fakat eğer bir sürü deltaya sahip olursa ,o zaman diğer sürülerin tarafından da delta hepsinin efendisi olur ." onu daha önce hiç kimse görmemiş acaba nasılı biri ''
'eminim çok yakışıklı biri '
beta hizmetçiler kendi aralarında konuşarak kıkırdadıklarında alfa onlara onları uyarmıştı .
'işinize dönün delta birazdan burada olur 'dedikten sonra sesini yükselterek herkesi uyarmıştı 'delta birazdan burada olacak '.
'delta geliyor herkesi yerini alsın '
Saray görevlileri duydukları sesleniyorum sonra herşeyin hazır olduğundan emin olduktan sonra halkın ve diğer sürü lerin olduğu büyük bahçenin kenarlarına dizilmişlerdi .
Halkı dışında dünyanın dört bir yanından gelen baş alfalar ve destanın var olduğunu duyan cadılar ve vampirler de deltayı karşılamaya gelmiş .
'Değerli sürü üyelerim ve gelen bütün sürüler, hepiniz hoş geldiniz bu gün hepinizin bildiği gibi kardeşim delta evine dönüyor '
Alfa Namjoon gururla konuştuğunda herkesi susub dinlemeye başladı namjoon Sarayda ikinci çocuk alfa olarak doğmuştu kardeşi yokken bu güne kadar halkını o yönelmiştir ama artık buraya kadar sonunda kardeşi geliyor namjoon aile kurmuştu ve halkını yönetmek yerine ailesi ile
birlikte vakit geçirmek istiyordu .Hem halkını ondan daha güclü birisine bırakmak onu daha çok rahatlatıyor.
Nasıl olsa kardeşi sonunda geliyordu namjoon konuşmaya devam eti'sizlere kraliğımızı yeni gücü ile tanıştırmakdan onur duyarım kardeşim jeon jungkook '
Herkesi namjoon dikkatle dinledikten sonra dış duvarını hareketlenmesiyle herkesin diketi oraya dönmüş ve heycanla destanın girmesini bekliyordu. kapı açıldıktan sonra siyah takım ve kafası kapalı olanı erkek girmişti kendinden emin bir şekilde abisine doğru ilerlerken halka göz gezdirdi .
insanlar hayranlıkla deltaya bakarken onun yaydığı rahatlatıcı ve bir o kadarda serti kokusunu içine çekerken kendilerini çok güçlü hissetmeye başladı . delta sonunda abisini yanına geldiğinde sıkıca satılmıştı ardından halkına dönmüş siya şapkasını kafasından indirmişti herkesi kendi arasında konuşmaya başlamış destanın ne kadar güçlü ve yakışıklı oldunu konuşuyor .
jungkook elini kaldırarak herkesi susturmuş
' herkese merhaba ben jeon jungkook sizin , ve sürünün gelecek için elimden geleni yapmaya hazırım '
'sizden sadece bu gecenin keyfini çıkarmanız istiyorum yarından yeni düzenlemeleri uygulayacağız '
halkı jungkook 'un coşkuyla ve sevgi sözler söylerken namjoon kardeşinin karşında saygılı eyildi .
İki sene sonra
Kış gelmiş heryer bembeyaz bir örtüye kapalıydı işler delta geldiğinden sonra değişmişti ve artık herkes bu düzenin çox yararlı oldunu düşünüyordu .
'acaba başka sürülerek gitsem ' dedi alfa jennie
'izinin varmı' jungkook alayla sırıtarak arkadaşına bakdı jennie onu takmıyarak
' belki ruh eşim oralarda ve beni bekliyor '
jungkook jennie 'in ruh eşini bulmak konusundaki takıntılı olduğu için bir şey demedi aslında bu normal bir durum her bir kurtun bir ruh eşi vardı .zaten kendisin küçüklüğünde beri ' eşim olursa ona çok iyi bakacak ve seveceğine söz vermişti 'jungkook arkadaşına dönerek ' istediğin yere gidebilirsin bilirsin ' dedi
jennie aldığı cevabla gülerek ' demeken yakın arkadaşının delta olması böyle hissettiriyor '.dedikten sonra düşünmeye başlamıştı sonra yeniden jungkook dönerek
'peki sen ruh eşini hiç merak etmiyor musun '
jungkook aldığı soruyla biraz düşünmeye başladı evet eşini merak ediyordu hata kurdu eş kelimesini duyduktan sonra hırlamaya başlamıştı bir delta olarak herkesten çox eşine istiyordu delta alfalardan dah açox eşlerine düşkün olurlar .jungkook arkadaşının ondan cevab beklediğini bildiği için arkasını dönerek
' merak ediyorum ' diye cevapladı
ceketini giydikten sonra arkadaşına dönerek ' ben biraz ormanda gezmeye gidiyorum ' dedikten sonra cevap almadan kapıyı açıp dışarı çıktı kurt formuna döndükten sonra hız koşmaya başladı .Delta koşmaya devam ediyordu sinirli ormanı kalçanın ediyor nede birden sinirlenmiştiki şu an karşına çıkan herkesi öldürmek istiyor neden bu kadar öfkelenmişti çünki korkuyordu eşini zamanında bulamamaktan ona bir şey olmasından korkuyordu .
Delta en sonunda aldığı yabancı kokuyla koşmayı bırakmış ve kokunun kime ait oldunu hissetmeye başlamıştı öfkeyle hırlıyarak kokunun geldiği tarafa gitmeye başladı .Bu kış gününde bile sanki çiçek bahçesine düşmüş gibi hissediyordu çiçek kokusu alıyordu.
Biraz daha gitikten sonra karşında gördüyü beyaz kurtla yerinde durdu ve gizlice onu izlemeye başladı .
Bir kurt kadar büyük diyildi tüyleri daha kabarık daha önce delta böyle kurt görmemişti .boyu bir tilki kadar küçüktü ayrıca tilkiler kokusu böyle değildi hepsi aynı kokuya sahipdi ama karşısında ki tilkinin kendisine özeli kokusu var di ve bu koku deltanı bütün öfkesini yatıştırmıştı
bütün dikkatini verek karşındaki tilkiyi izlemeye başladı .
Tilki karın üzerinde bir o tarafa bir bu tarafa zıplayıp duruyordu .
delta onu kendinin sürüsünde ki
çoçuklara benzetmişti .Çünki küçük çocuk gibi karla oynuyor ve arada küçük mırıltılar çıkarıyordu.
sonunda birinci bölümü yazdım
bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart only wants you TAEKOOK
FantasyDeltanın eşi bır melez ... Bu imkansız birşey melez ve delta ruh eşi olamaz .... omegavers delta jungkook tilki taehyung