1

106 13 33
                                    

SELAM GENCLUK OZLEDINIZ MI BENIM HIKAYELERI? BENDE SIZI OZLEDIM O ZAMAN HİC VAKİT KAYBETMEDEN BASLAYALIMMMMMM

Kurgu olacağı için ufak bir değişiklik yapıyorum,3. Film söz konusu olacak ama Cedric de var

-                                  -                                 -

Gryffindor ortak salonunda tek başıma oturmuş,tüm odaya turuncu rengini veren ateşi seyrediyordum.

İçeri gülerek giren Ron,Hermione ve Harry beni gördükleri zaman gülüşleri sönmüş,ortamda rahatsız edici bir his yayılmıştı.Geldikleri gibi geri gittiler.

Onlara kızgın ya da üzgün değildim,sadece neden böyle davrandıklarını anlamıyordum.

Bu senenin başında Cedric ile çıkmaya başladım,tatlı bir çift olacağımızı düşündüğüm için ron harry ve hermione'ye de söyledim.İlk başta sevindiler ama 1 hafta sonra benimle arkadaşlıklarını aniden bitirdiler.Ron ile çocukluğumdan beri arkadaştım harry ve hermione ile ise 3 yıldır.

Zaten Cedric benden 3 gün önce ayrıldı,Cho ile çıkmaya başladı.
Yinede hiçbir şey hissetmedim,çünkü ron hermione ve harry ile arkadaş olmak Cedric ile sevgili olmaktan daha iyiydi.

Neville:Yemek için inmiyor musun?

neville'in kapı eşiğinden sorduğu soruya ayağı kalkarak "evet" cevabını vermiş oldum.Aşağıya indik,fred ve george'un arasına oturdum çünkü tek orası boştu umarım saçma sapan şeyler sormazlardı yoksa ikisinide snape'in asasına oturturdum.

Önümdeki ete uzanana kadar karşımda oturan Harry'i fark etmemiştim.

Fred:Cedric senden ayrılmış diye duyduk doğru mu Cassie?

George:ve ayrılır ayrılmaz cho ile öpüşmüş?

İkiside beni dirsekleriyle dürtünce kalkacaktım ki,dumbledore birden bire konuşmaya başladı,hiç çekemiyorum çok yavaş ve bilgece konuşuyor.

D;Hepinizin bildiği üzere ruh emiciler okulumuzu koruyor.Bu korumayı daha da arttırmaya karar verdik bu yüzden saat beşten sonra binalarınızdan çıkmanızı kesinlikle yasaklıyoruz.Bu yasağa uymayan,gerekli cezayı alacaktır

Çoğu kişi homurdanmaya başladı bu kişiler genellikle başka binadan sevgilisi olanlar ya da sürekli dışarıya çıkanlardı.Ama benim için bir şey değişmemişti zaten derslerden sonra çıkmıyordum bir yere.

Yemeğimi yedikten sonra hızlıca kütüphaneye ilerledim,eğer yasak olacaksa daha fazla kitap okuyacak vaktim olacaktı.Bunu diyeceğimi aklımdan geçirmezdim ama azkabandan kaçtığın için teşekkürler sirius black.

Kitapları aldım ve merdivenler değişmeye başlamadan yetiştim.Ginny'de yanımdaydı ve nefes nefeseydi.

Cassie:Bir sorun mu var?

Ginny:Her yerde seni aradım

Cassie:Niye?

Ginny:Seninle konuşmak isteyen biri var

Kendi binamıza girdik Ginny odasına çıktı,bende salondaki koltuklardan birine oturdum.Büyük ihtimalle Ron gelicek ve saçmalayıp gidecekti.

Beklemekten yoruldum ve sıcacık şöminenin yanında mayıştım.

Bedenimin hafifçe dürtülmesi ile gözkapaklarım yorgunca açıldı,uyuya kalmıştım.

Harry:Çok mu beklettim?

Cassie:az bekletsen uyuya kalmazdım.Ne söyliyeceksin lupin'in verdiği ödevi yapmalıyım

Harry:şey diyecektim...yarın haftasonu hermione ron ve ben hogsmeade'de gezeceğiz...belki sende gelmek istersin diye düşündük?

Şaşırmıştım,hemde çok.Sanki o gün bana "Artık eski Cassie değilsin,bambaşka biri oldun artık sadece iki yabancı olsak daha iyi" diyen kişi Harry değilmiş gibi gelmiş burda bana neler diyor.

Cassie:Unuttun mu ben eski cassie değilim,yabancı biriyim.

Kalktım ve odama gittim.Sinirle kendimi yatağa attım ve yastığımı ısırdım.Her ne kadar olgun davransamda,duygu göstermesemde bazen katlanılmaz oluyordu.

En sevdiğim kitabımı okurken kapım çaldı,saat iki civarıydı.

Yorgun bir şekilde kapıyı açtım,içeriye ağlayan hermione girdi.

Cassie:Neye ağlıyorsun?

Hermione:Şu kurt adamlarla ilgili olan ödevi bir türlü anlayamadım...sanırım ilk kez bir dersten kalacağım!

Hermione ve dersten kalmak...yer mi anadolu çocuğu

Cassie:Umarım anlarsın,şimdi gider misin lütfen uyumam gerek?

Hermione:Sen beni çalıştırsan-

Cassie:Ron veya Harry anlamıştır?

Hermione:ben anlamıyorsam o iki mankafa nasıl anlasın?

Binevi haklılık payı vardı.

Cassie:Şu an cidden modumda değilim hermione...yarın gelsen?

Hermione:Tamam...saol

Burnunu çekti ve bana sarılarak gitti.Garip hissetmiştim,sanki asırlar sonra ilk kez biri ile temas etmiş gibi.

Battaniyeyi kafama çektim ve Harry'nin teklifini düşünmeye başladım.Gitsemiydim ki? belki tekrardan arkadaş olabilirdik.Ama önce Ron ile konuşmalıyım.

Neyse,yarın ne yaşarsam yaşardım.Penceremin önünden süzülen ruh emicileri izleyerek uykuya daldım.

----

Bu kadardi uykum var yarin yb yazarim bbbbbbb

Harry Potter - 𝑻𝑯𝑬 𝑵𝑰𝑮𝑯𝑻 𝑾𝑬 𝑴𝑬𝑻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin